petak, 17.03.2006.

kaj napravit kad ti best frendica veli da pređeš na "drugu stranu"

Jedan je djecacic upitao svoju majku: "Zašto plačeš?"
"Zato što sam žena" - odgovorila je.
"Ne razumijem" - rekao je dječak.
Mama ga je samo zagrlila i rekla: " Nikada i nečeš " .
Kasnije je upitao oca: " Zašto mi se čini da mama plače bez ikakvog
razloga?"
"Sve žene plaču bez ikakvog razloga" - bilo je jedinošto je
tata znao reci.
Dječačić je odrastao i postao muškarac, i jos uvijek se pitao zasto
žene plaču.
Naposljetku je nazvao Boga. Kad ga je dobio, upitao ga je :
"Bože, zašto se žene tako lako rasplaču?"
Bog odgovori:
" Kad sam stvarao ženu morala je biti posebna.
- Dao sam joj ramena dovoljno jaka da nose svu težinu ovoga svijeta, a opet
dovoljno nježna da mogu pružati utjehu.
- Dao sam joj unutrašnju snagu da podnese porod i odbijanje koje joj toliko puta stiže od njezine djece.
- Dao sam joj čvrstinu koja joj omogucuje da ide dalje kad svi drugi odustanu,i da se brine za svoju obitelj u doba bolesti i nevolje bez prigovora.
- Dao sam joj osječajnost da voli svoju djecu bez obzira na sve, čak i ako ju je njezino dijete veoma povrijedilo.
- Dao sam joj snagu da nosi svoga muža kroz njegove pogreške i načinio je od njegovog rebra da bi štitila njegovo srce.
- Dao sam joj mudrosti da zna da dobar muž nikada ne bi povrijedio svoju ženu,ali povremeno testira njezinu snagu i odlučnost da postojano bude uz njega.
- I napokon, dao sam joj je suzu da je isplače. To je samo njezino na korištenje , kad god joj zatreba. Vidiš, sine moj, ljepota žene nije u odjeći koju nosi, u njezinoj figuri, ili u načinu na koji se češlja.
LJEPOTA ZENE MORA SE VIDJETI U NJEZINIM OČIMA, JER TO JE ULAZ U NJEZINO SRCE -
MJESTO GDJE STANUJE LJUBAV."


eto ovaj tekst sam stavila kao uvod u moj današnji post.iako se na prvi pogled čini da nema nikakve veze s ovim kaj cu napiast,kad se malo zamislite skužit će te da ima.e sad,za početak ću se opisat u kratkim crtama:
-plavuša sam
-visoka sam 170cm
-imam(samo)47kg
-zeleno-sive oči
-užasno sam brbljava
-definitivno preiskrena(uvijek kažem sve kaj mislim i to nitko ne voli jer tako često uvrijedim ljude,svi misle da to namjerno radim tj.kritiziram)
-užasno sam zbunjena osoba koja je zgubljena u prostoru i vremenu

Problem je najčešće u onoj mojoj pretjeranoj iskrenosti.vidite ja uvijek poštujem iskrenost i ni najmanje mi ne smeta kada je to nešto što ja ne želim čuti tj.neka kritika,jer svatko bi trebao biti svjestan da neće uvijek u životu čuti ono što mu paše i ono što bi volio čuti.
ja sam takva osoba da me boli ona stvar za mišljenje drugih o meni,al ipak mi je stalo do mišljenja mojih prijatelja i obitelji(dobro ne baš cijele obitelji i ne baš svih prijatelja,ali većine svakako da).jučer kad mi je meg rekla da bolje da ja postanem lezba,jer me nijedan dečko ne voli,mi je bilo smješno,al sad si fakat mislim kaj ak ja nikad ne nađem muža,ili kaj ak ga nađem 5 puta!!)mislim ja ne pomišljam odustat od osoba suprotnog spola,al ono jel vrijeme da počnem glumit neakj kaj nisam?

dobro napisala sam ono kaj sam htjela,sad mogu počet s onim svojim uobičajenim rječima:
već je pol 12(uuu!fuck!nisam znala da je tolko)ja još nisam niš napravila,a moram štrebat fiziku koju neam pojma i zemljopis koji imam jedno 50 stranica a također neam pojma.moram počet,a nedaaa mi se.moram još napravit neakj tam iz matematike.nadam se da cemo dobit ocjenu iz tog.fakat sad idem to radit(sam prije tog idem pročitat još par blogova i to je to,fakat!).

ajd kissam vas sve

byebye

- 11:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>