utorak, 14.03.2006.

kuda ide ova država???

znam da mi je naslov jednog posta bio "kuda ide ovaj svijet???" i iskreno ne znam jel to bilo na ovom blogu ili na criminals,al sad stavrno postavljam jedno pitanje i to ozbiljno:kuda ide ova država??
dovoljno je da pročitate sljedeći članak:


Škole će nadzirati što učenici pišu na blogovima, nastavnici u Hrvatskoj će dobiti priručnik o korištenju bloga
Bloganje kao sredstvo komuniciranja putem Interneta otjelovilo je najviše ideale demokracije, no istovremeno otvorilo nove probleme društvenim i državnim intitucijama kako uklopiti fenomen bloganja u svoje utvrđene hijerarhijske sustave. Blogovi su otvorili probleme u hrvatskim školama, gdje učenici putem Interneta izražavaju svoje stavove i razmišljanja o svojim kolegama i nastavnicima, što nailazi na nerazumijevanje. HTV-ov Dnevnik danas je donio prilog o blogovima, prenesen i na HRT-ovom sajtu, a okarakterizirali su ga posvemašnje neznanje i nerazumijevanje sudionika priloga. Najmlađi među sugovornicima u prilogu, Jani Pravica, predsjednik Vijeća učenika XVIII. gimnazije Zagreb u videozapisu iznio je sramotno i skandalozno gledanje blogova rekavši: "Meni su osobno blogovi izraz neke osobe koja nema baš puno svoga privatnog života. Te bi se osobe trebale okrenuti društvu, a ne samom blogu". U prilogu se može doznati kako je u planu nadzor učenika u školama na Internetu kako bi se zaštitili nastavnici, a mi se pitamo gdje je tu zaštita učenika? Ipak, nadamo se da će se naći zlatna sredina u komunikaciji između nastavnika i učenika jer ovih dana bi Blog trebao uspostaviti suradnju s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i športa koje planira educirati nastavnike na razini Hrvatske o korištenju bloga, ali izdati i priručnik za učenike kako se zaštititi prilikom zlouporabe Bloga.


mislim,ja nikda nisam pisala nešto protiv profesora,nije da nisam imala razloga,ali eto nisam.no pisala sam o mnogima iz mog razreda,oni su pisali o meni i kaj sad???sad bi mi trebali dobit ukor jer smo o nekom nešt pisali na blogu,ma daj molim te!!!mislim da svatko ima pravo da kaže svoje mišljenje,pa makar ono bilo negativno.a profesori & co bi umjesto da seru bzvze mogli pročitati u čemu je problem i pokušati ga popraviti,mislim to bi barem ja napravila...ne želim da sad ispadne da ja blatim profesore(pa da još dobim ukor!!!)samo želim reći kako u ovoj državi više nitko nema pravo glasa...
that would be all for today...

c ya!!

- 11:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>