četvrtak, 16.02.2006.

I´m not Desperate Housewive but i´m Desperate Schoolgirl!!!

joj danas me pitala kemiju(!!!).ja ne znam jel samj a gluha al ja sam čula da sam dobila 4!!!vjerovatno sam gluha!!joj sad mi sestra pušta na mob onu stvar iz Titanica(my heart will go on),i došlo mi je da sad idem gledat Titanic,al ak ga sad iem gledat sutra se neću moć dič prije 11 ili 12.kak je to tužan film!!!šmrc!ttuuulllllllllllllll!!!!!!ok bolje da prestanem cmizdrit(a ko da sam opće počela!!!).skužila sam da mi ovaj post ima jako puno uskličnika!!evo opet!ok moram prestat!!(ovo sad fakat zadnji put,pa ljudi će pomislit da se non-stop derem!!!)Jedna cura iz razreda mi je kupila jedan fenomenalanaflomić(mislim moram joj vratit novce,al ipak je ona zaslužna kaj ga imam).čovječe flomaster je odličan.mislim da postajem ovisna.sam kaj nitko osim mene ne primječuje kak je flomić super.jučer smo za zadaću iz hrvatskog imali napisat sastavak "Ljubav,ah,ljubav".brijem da je to trebalo bit nekaj slatko i romantično ali moj satavak glasi ovako(bez trunčice romantike,al trudila sam se!!!):

Ljubav,ah,ljubav

ljubav.Što je to zapravo ljubav?Danas se tako često susrečo s tom rječi.Uzmimo naprimjer televizijski program:"Zabranjena ljubav","Ljubav jednog oca","Ljubav bez predaje","Ljubav u zaleđu"...Mogla bi tako beskonačno jer riječ ˝ljubav˝ je izgubila svoje pravo značenje.Prije se ta riječ upotrebljavala samo onda kada se stavrno osjećala, dok danas svako malo netko spomene kako voli svoj mobitel,I pod,Discman ili nešto slično.No,nije sve tako crno,jer još uvijek postoji ona prava ljubav.Koga i kako sve možemo voljeti?Ljubav između roditelja i djece je po mome mišljenju najvažnija.Djete kojemu je pružena ljubav,lako će kasnije tu ljubav pružiti svome životnom partneru,a i svojoj djeci.Spomenula sam ljubav između suprutnog spola.Ta je ljubav zasigurno najljepša.Često ljudi misle da se između njih rodila prava ljubav,ali ubrzo shvate da je to samo prolazna zaljubljenost.Postoji, dakako, i ljubav prema životinjama,sestrama,braći,ali i ljubav prema prirodi.Riječ ˝ljubav˝ima toliko značenja da ih nikada ne bi uspjeli sve nabrojati,jer svaki put kada pomislimo da je to sve,sjetimo se još neke vrste ljubavi nekog novog inteziteta.



e sad ne gledajte moje gramatičke pogreške jer ne razlikujem kad ide č,a kad ć,niti ne znam kad ide zarez a kad ne,i nemojte se smijat mom sastavku jer sam se barem potrudila(fakat sam nadarena,kaj ne??)ma čisto sranje,ta ljubav,boli mene ona stvar za ljubav.prvo sam mislila napisat ovakvu verziju:

ljubav,ah,ljubav

ah,ah...



al ipak sam se predomislila jer mislim da ne bi dobila baš Bog zna kakvu ocjenu.
uglavnom to je to,nekaj mi se mrda očni mišić i mislim daje vrijeme da ugasim komp,ak ne želim osljepit(a baš bi i mogla okulistu,jer nisam sigurna kolko je normalno da ti se neš unutar oka miče).zamislite da mi oko upade u lubanju,znate da mi oni mišići popute i pljuc oko mi je negdje u lubanji hehe.postajem malo bolesna(mislim da mi fali srachy pa sam pokupila neke njene osobine,al možda i ja imam neki čudan dio te bolesti u sebi.)fakat počinje srat bzvze,sad ću ja to objavit i bye bye,good night.

p.s.ak nekog zanima kaj mi se dešava u međuvremenu od mojih postova(iako ne znam kog bi to zanimalo kad ovo niko ni ne čita) može doć na criminals.blog.hr tam pišu i moje dve frendice,aj bok,fakat mislim da mi nekaj ne štima s okom.

GOOD NIGHT

- 21:46 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 10.02.2006.

lilo I ja

ma nisam imala kaj radit danas pa sam malo obrađivala slike u Photoshopu,oni koji nas ne poznaju dobro i koji nas ne viđaju svak dan ne buju ni skužili razliku al mislim da je Lilo metnula istu ovakvu slikuali original na blog tam je negdje u box-u,pa pokušajte skužit kaj sam
napravila iliti popravila.bye bye

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sorry Lilo,zmrdala sam ti nos!!

- 17:56 - Komentari (9) - Isprintaj - #

fakat bi mogla malo češće pisat!!!

a kaj ću kad mi se neda preljena sam za pisanje bloga,a i nis mi se zabavnog ne desava.jucer sam zmrdala dizajn na criminals.blog.hr al nekak sam kasnije uspijela spasit stavr(sam kaj vise nije tak lijep,al akd cu imat vremenacu nam napravit jos jedan lijep dizajn),e da sjetila sam se nakaj novog-VIP ima bobove od 50 kn!!ne znam kaj je tu tak super kad ja nemam 50 kn da si kupim bon,al dobro.ma neam pojma kaj da pisem pa bolje da nis ne pisem,aj bok.

- 11:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>