četvrtak, 22.12.2005.

The End!!

ne,ne mislim zgasit ovaj blog(na nečiju,žalost,a na moju sreću),samo sam full happy kaj je gotova škola,barem prvo polugodište,mislim nastavu imamo još danas i sutra(iako se nadam da će sutra ipak bit neki party-koji će bit tak dosadan da ću poželit da sam na matematici ili povijesti),ali danas je sjednica i ne moram niš više štrebat!!!samo danas preživim blok sat kemije,da ne umrem od dosade,drugo je sve prihvatljivo,ustvari nije,imamo i povijest danas,garant idemo na novu lekciju,jednom smo radili novu lekciju zadnji dan škole.upravo sam skuhala carbonaru,dobro tjesto se još kuha,al umak je gotov.konačno sam danas spavala do 10 iako sam se izležavala do 11 :D!!LOL!!full volim spavat.ja nisam doma još niš napravila,mislim ukrasila za Božić i nemam pojma kad ću.sutra poslje škole idem kod Line,moje male preslatke sestrične,nisamj e dugo vidla,a sad još ima upalu pluća,iako joj je sad već bolje.jadna.mislim da se tjesto već skuhalo pa idem zgasit štednjak,nadam se da ću uskoro pisat(ma sigurno oću,ipak su sad praznici,no vjerovatno tek iza Božića i svega toga).

kiss

- 11:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>