četvrtak, 24.11.2005.

par dobrih viceva...

Dođe jednog dana mali Mate doma,
i pita on tatu:"tata,tata,kad je hajduk zadnji put pobjedio?"
a tata mu odgovori:"neznam sine,pitaj dedu!"

Bio mali Mate u školi i pita ga učiteljica šta je njegov tata po zanimanju,
i na opće zaprepaščenje on kaže:"Radi kao striper u jednom klubu!"
i dođe on doma i kaže tati:"Tata,lagao sam učiteljici da radiš kao striper u jednom klubu!" tata sav pocrveni i pita ga zašto je to rekao, a Mate mu odgovori:"Pa bilo me sram priznati da igraš u Hajduku!!!"

- 23:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

snijeg,buuu!!!!

u zagrebu je sve prekriveno snijegom i sve je zaleđeno.kad ću ić u školu ću bit izgrudana ko nikad.ja ne bi u školu!!!! još k tome pišemo kemiju(koju nemam pojma) i povijest(koju također nemam pojma),može me pitat i hrvatski,a i matišu,valjda više niš ne bu ju pitali.sad moram ić štrebat,a neda mi se!!!ko kod kaže da je osnovnjak lagan-laže,ja jedva čekam da odem u srednju,pa mi ocijene nisu ni važne(barem ne tolko kolko u osnovnoj) jer pišemo maturu.
ŽIVJELA MATURA!!!!!

- 11:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 23.11.2005.

web mail

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

novi blog:megi&ira&seleš

napravile smo novi blog čije smo vlasnice sve tri.neću ga tu napisat jer bi pavelka i matija navalili na njega,al oni kaj su ok će ga saznat!!!!

- 11:04 - Komentari (12) - Isprintaj - #

pavelka nisi najpametniji u svemiru....

ah,pavelka,pavelka,evo pišem još jedan post o tebi.ti si moja muza čini se(a ionako i zgledaš ko cura pa bez problema mogu reć muza).čim te pogledam i čim čujem neku tvoju pametnu me nadahneš na još jedan kvaliteten post.kad sam ti rekla da ne znaš ništa o meni niti ćeš ikad znat sam bila u pravu,jer eto nisi znao da znam promijeniti tekst i da umjesto komentari i isprintaj mogu napisat neš drugo,a ne znam zakaj si pomislio da ja taj tekst nisam napisala al dobro,to je samo dokaz da tvoj jadni mali mozgić ne može prihvatiti istinu-nisi najpametniji stvor u svemiru!!!!
ISTINA JE OKRUTNA!!!prihvati to!!!!!!!!!

- 10:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 22.11.2005.

povijest,zemljopis......

ne znam kak da započnem ovaj blog,jer mi je muka od škole(a tek sam u osnovnjaku,kak će bit u srednjoj?!)danas vjerovatno pišemo povijest,i to svatko dobi različita pitanja.ak ne pišemo test pitat će me,pa mi je tak svejedno.bilo bi ok da moram samo to štrebat(ma kaj ja serem ne bi bilo ok!!!),al možda pišemo i zemljopis ili će me pitat!!iz matiše smo dobili hrpu zadaće koju ja ne kužim,iz hrvatskog nekakv sastavak,još mi sam fali da me pita i to,za glazbeni mi je svejedno,jer me to neće pitat,al me fakat muče popvijest i zemljopis i sad umjesto da štrebam ja sam na internetu,na ovom pokletom blogu o kojem sam u međuvremenu postala ovisna,pa se tako blog pridružio čokoladi,gumenim bombobnima,spavanju i igranju simsa 2 na mojoj listi ovisnosti.a dobro je da sam zasad ovisna samo o tome.već je petnaest do jedanaest,a meni se neda štrebat!!!!!!!!!!!

- 10:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 19.11.2005.

dobar-loš

eto ovih dana je bilo zabavno.svađali smo se s dejanom i njegovim frendovima.na kraju smo izgladili stvari,ali s nekim su postale još i gore.luka pavelka!!normalno nitko ga ne zna jer nije napravio ništa dobroga do sada(a sumnjam da ikad i hoće).uglavnom saznali smo da je još veći kreten nek kaj smo mislili.očito da smo preblagi!dejan je skroz ok,čak mi je i pomogao u vezi s brisanjem komentara,naime nisam znala kak da to napravim jer nisam vidla di to mogu napravit,kad sam čorava i to tvrdim doktorima jer sam vidla tak dobrih naočala,ali oni tupe da dobro vidim.a slažem se ja i s tim.onak bi možda izgubila naočale pa mi morala slušati prodike.a dobro napisala sam čak i više neg kaj sam mislila,pa ču tu stat.

p.s.pavelka ovo nije post samo o tebi,ovaj put nisi glavna zvijezda(iako ti cijeli život misliš da jesi)

- 21:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 18.11.2005.

N.K. DINAMO

Današnji Dinamo nastavlja tradiciju bivših slavnih klubova HAŠK-a, Građanskog, Dinama I Croatije. Najstariji, HAŠK, nastao je 6. studenog 1903. godine kao klub studenata, dok je Građanski osnovan 26. travnja 1911. kao klub svih društvenih slojeva. Nakon rata, dolaskom na vlast komunista, oba slavna zagrebačka kluba jednostranim su aktom preko noći ukinuta, a osnovan je klub komunalaca koji je, po uzoru na slične komunističke klubove u istočnoj Europi, nazvan DINAMO. Bilo je to 9. lipnja 1945. godine.
Novoosnovanom klubu odmah su pristupili svi najbolji i najpopularniji igrači Građanskog: Urch, Woelfl, Kokotović, Lešnik, Cimermančić, Pleše, Antolković, Belošević, Jazbinšek, Reiss, te njegovi juniori: Bučar, Ferković, Martinec, Kukec, Gereš, Čonč i Režek.
Trener Građanskog Martin Bukovi nastavio je posao obavljati u Dinamu, kao i maser Franjo Žlof, nekadašnji nogometaš Građanskog. Od igrača HAŠK-a koji su nastavili karijeru u DINAMU, standardni članovi prve momčadi bili su prve godine Ratko Kacian, Željko Čajkovski, Svetozar Peričić i Drago Lojen. Od njih samo je Čajkovski dugo ostao u Maksimiru - čak jedanaest godina. Novoosnovani Dinamo preuzeo je uz ostalo i plavu klupsku boju Građanskog. Od 1969. godine i znak kluba bio je sasvim sličan amblemu Građanskog.

Taj kontinuitet i tradiciju bivših hrvatskih klubova - HAŠK-a, čiji su djelatnici i igrači početkom stoljeća udarili temelje modernom nogometu u glavnom gradu Hrvatske, Građanskog kao najuspješnijeg i najomiljenijeg predratnog zagrebačkog kluba, te Dinama, simbola hrvatstva u teškim godinama komunizma, od 1993. do 2000. ujedinjavala je Croatia. No nakon sedam godina, 14.veljače 2000. Dinamo, koji nikad nije ni silazio s transparenata BBB-a, i službeno se vratio u Maksimir.

U 97 godina osvojeno je 29 trofeja: 17 naslova državnih prvaka, 11 domaćih kupova te 1967. godine Kup velesajamskih gradova. Građanski je bio prvak šest puta (1923., 1926., 1928., 1937., 1940. i 1943.), HAŠK jednom, 1938., Croatia pet puta (1993.,1996., 1997., 1998. i 1999.), a Dinamo pet puta (1948., 1954., 1958., 1982. i 2000.). Četiri puta Croatia i sedam puta Dinamo Croatia pobjeđivali su u Kupu, pri čemu je Croatia tri uzastopne sezone (1996. - 1998.) uzimala sve, i prvenstvo i Kup. Dvostruki "hat-trick" maksimirskih "modrih" sasvim sigurno neće dugo nadmašiti nitko osim, možda, njih samih...


- 18:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

icy

kako ga mrzim,smuči mi se kad se sjetim da mi je nekad bio best frend,koji jerk.s onom svojom kujicom kovom hoda po školi i oko nje jedino kaj radi je to da SERE!!!!!!!
on meni da sam ja umišljena,a da prvo pogleda sebe!!on je taj koji se po cijele dane forsa i preserava,nosi najnoviji pc-play u školu i sere kak on zna ovo,kak on zna ono,samo kad treba nešto napravit nastaju problemi pa zove prijatelje u pomoć.zapravo ne može se baš reć da zove prijatelje jer ih on praktički ni nema,jedino ima onu kovu kaj ga iskorištava jer je jadna ostala sama(i nju su frendice napustile)!!!! dobro kak ti fura s kumčetom moje mame,neznam kaj ta cura vidi u njemu,al nije ona kriva ne pozna ga još dobro,a čini se da ga nikad ni neće upoznat jer njihova veza stoji na tome da ona dođe pred našu školu,zabriju(ili čak i ne zabriju) i to je to!!!joj kak me znerviro,a kaj se tiče deJana i zube,dejan me ajmo reč iživciro jer je ono napravio petri,al ona ga previše voli pa ga neće spucat,to je njena odluka i ja nemam niš protiv toga,protiv zube nemam niš jer tak bi i ja ragirala da mi neko tak napadne prijatelja,no moj prijatelj ili prijateljica ne bi nikad napravil/a tak nekaj svojoj curi/dečku,al ajmo reč da ga kužim.još nekaj o luki pavelki(icy) cijelo vrijeme mi govori kak sam ja anoreksična,a on izgleda puno mršaviji od mene,on je dečko i to ne bi trebalo bit tak,al kaj češ :-D .to bi bilo to za sada,book!!!

- 18:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.11.2005.

POVIJEST BAD BLUE BOYSA


Povijest organiziranog navijanja u Zagrebu počinje polovicom osamdesetih kad nekolicina najvećih zagriženjaka i zaljubljenika u plavu boju počinju razmišljati o nekoj vrsti organizacije po uzoru na strane navijače. Legenda kaže da je naziv BAD BLUE BOYS nastao inspiriran filmom Bad Boys (Sean Penn) koji je u to vrijeme bio popularan. Kao i u ostatku Europe tako i u bivšoj Jugoslaviji aktivni navijači postaju sastavni dio nogometne predstave. Više nije dovoljno bodriti svoje ljubimce na domaćem terenu, pa se kreče i sa organiziranim gostovanjima. Kad kažemo organiziranim ne mislim da je ta gostovanja organizirao klub (bilo je i toga ali rijetko) nego se organiziraju ekipe po zagrebačkim kvartovima i počinju pratiti Dinamo na gotovo svim utakmicama. Nižu se u toku godina Beograd, Sarajevo, Ljubljana, Split, Niš, Subotica, Vinkovci, Mostar, Novi Sad, Banja Luka, Osijek, Rijeka itd. U svakoj prilici i na svakom mjestu BAD BLUE BOYS-i su pokazivali koliko vole Dinamo, Zagreb i Hrvatsku. Nekad se za to trebalo i potuci, šakama pokazati svoju ljubav a pravi Purgeri nikada nisu bježali.
Puno je ljudi prošlo preko maksimirskih tribina u tih 10-tak godina. Smjenjivale su se generacije. Početkom 90-tih dolazi do organiziranja prvog Fun cluba BAD BLUE BOYS-a. U organizaciju se uključuju svi. Svatko tko je mogao dao je svoj doprinos.

Ali počeo je rat. Većina BAD BLUE BOYS-a smatra da je rat počeo 13. svibnja 1990. kad su na nikad odigranoj utakmici između Dinama i Crvene zvezde, navijači iz Beograda probili ogradu na južnom stajanju i krenuli na tribinu u obračun sa manjom grupicom običnih navijača. Stariji BAD BLUE BOYS-i su osjetili zov Domovine i priključili se u prve postrojbe Policije i Garde i krenuli u obranu Lijepe naše. Kao i navijači ostalih hrvatskih klubova BBB su dali veliki doprinos obrani Hrvatske od velikosrpske agresije. Bili su u Vukovaru, Iloku, Vinkovcima, Osijeku, na Banovini i Lici, Dalmaciji jednom riječju svugdje. Nije se pitalo kamo treba ići. Hrvatska je bila sve. Zajedno sa Torcidom, Kohortom, Armadom ginulo se za Hrvatsku. Velik broj BAD BLUE BOYS-a je svoje živote položio za slobodu domovine. U čast i vječnu slavu poginulim navijačima Dinama podignut je i spomenik podno zapadne tribine maksimirskog stadiona kako bi ostao trajan spomen na doprinos BAD BLUE BOYS-a u Domovinskom ratu.
Iako u ratnom stanju BAD BLUE BOYS-i su itekako pratili događanja oko njima najdražeg kluba. Promjena imena u HAŠK Građanski a potom i u Croatija, nije ni jednog pravog Purgera ostavila ravnodušnim. Ostali smo bez našeg Dinama. Imena su mijenjana po političkoj direktivi (?! nije li to naša sudbina) a nas navijače nitko nije ništa pitao. Mnoga se koplja još i danas lome oko imena i načina promjene, iako su nam vratili ime Dinamo. Ali za nas Purgere nema kompromisa. Samo je jedno ime Sveto. Dinamo.
Bilo je još pokušaja organiziranja navijača u neku vrstu udruge. Ali to je sve propalo zbog antagonizma navijača i kluba. Uvijek se pronašao netko tko je nepromišljenim potezima minirao primirje i sve je padalo u vodu. Tako da se danas BAD BLUE BOYS-i nalaze u istoj poziciji kao i pred 10-tak godina kad je sve i počelo. Organiziraju se ekipe po kvartovima ili po prijašnjim poznanstvima. Ali sad su ekipe iskusnije i pametnije. Ali filozofija navijačkog pokreta nastala još 80-tih je ostala ista. Tu se ništa nije promijenilo.
Nastankom Hrvatske lige BAD BLUE BOYS-i i dalje bodre svoj klub u Maksimiru i na gostovanjima. Zbog slabije kvalitete naše lige većina Purgera se usredotočuje na utakmice u EURO kupovima. Nigdje, u zadnjih 5 godina, Dinamo u Europi nije igrao a da na utakmici nije bilo njegovih najvjernijih navijača. Počevši od Auxerrea, pa Tirane preko Beograda i Newcastle do Madrida.

- 20:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>