driving sideways

28.10.2007., nedjelja

so i' m wearing the shoe til it fits... then i' m calling it quits

arogantna, prepotentna i bahata prijateljica mi je stvarno sve draza, heh...
zadnjih dana sam bas nekako puna ljubavi :-) super je imat dobre prijatelje. jer uvijek mos pricat. i oni ce slusat. i super je to stvar, kad imas nekog ko ce te, makar i po par puta, poslusati. ti ces mu ispricati istu pricu, a on ce ti opet iznova pomoc i pokusat sve sredit. heh...

when the world's gone crazy and it makes no sense
and there's only one voice that comes to your defense.
the jury's out and your eyes search the room
and one friendly face is all you need to see.
and if there's one guy, just one guy
who'd lay down his life for you and die


shvatila sam ovih dana koliko mi je zapravo stalo do takvih prijatelja i kako mi je super kad sam okruzena s pozitivnim ljudima koima nie potrebno nista posebno, koi ne ocekuju nista osim najosnovijih stvari koje prijatelji trebaju ocekivati. i super mi je osjecaj kad ti ljudi jednostavno dodu do mene s nekim problemom za koi misle da ja mogu pomoc rjesit ili samo sjest i poslusat.

the more you see the less you know
the less you find out as you go
i knew much more then than i do now


necu vise komplicirat. sta se vise trudim shvatit stvari, to mi manje ide... mislim da vise nema smisla. ne treba mi uvijek sve bit jasno, i nie mi to vise toliki teret... jos uvijek ima hrpa stvari koja me moze pozitivno iznenadit i skroz zadiviti...

the more you know
the less you feel
some pray for, others steal
blessings not just for the ones who kneel, luckily



(...) prijatelji su super, a i hundertwasser je poprilicno kul ;-)







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.