Mislim, mislim ....

Evo, taman gotov BB!
Zadovoljna sam nominacijama, poprilično! Nominirani su SENKA, MIRELA, IVANA I GORAN.
Moram priznat da mi SENKA i MIRELA totalno idu na živce, a uz njih i TESSA.

SENKA mi je seljančura na stotu a misli da je nešto, a za mene je najgora moguća situacija kad se žbaga umisli. Prije svega, cura ne zna reć najvažniji samoglasnik I !!!! Neke njene izjave izgledaju ovako: citiram- "Prvo sam mislla reć da sam simpatiČna i draga, pa sam se predomslla" .....
Ima ih još i sami znate, al ni to ne bi bila tragedija da cura ne glumi i ne trača. Pravo balavo seljačko dite!!!!

TESSA je mala balavica koja se također ne zna ponašat. Misli da najbolje pleše, da je nezamjenjiva, jedinstvena i najpozitivnija osoba u kući..... Mislim, lipo je imat dobro mišljenje o sebi al sebe uzdizat na pijedestal..... malo skromnosti ne bi bilo na odmet! I kad se ceri odvratna mi je a i podsjeća me na Tanju od prošle godine, a Tanja je prava ona uličarka tako da no

MIRELA je živčana, neuravnotežena osoba i ona cura treba na liječenje definitivno. Plakat za svaku glupost.... bang
Imam osjećaj da je pravo dite ulice, a posebno sam zapamtila onu njenu: citiram - "Ja sam pre dobra osoba da bi mene neko gazio, sve što imam sama sam sebi kupila". Mirela svaka čast, ima nas masu takvih al čemu taj komentar u tom kontekstu??????ludburninmadheadbangmadpuknucucry mouthwash

To su mi tri najomraženije osobe i bilo bi najbolje da ispadnu sve tri ako mogu party

BTW- skužajte svi kojima su one favoriti, al ja to ne mogu gledat na tv-u!
Pusa od POSLJEDNJE!
mah

12.10.2007. u 22:15 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



UDALA SE MOJA CRNA DRAGA

Udala se moja crna draga
Pobjegla mi kao mladost s praga
Daleko u pravcu proljeća
Jutros mu je i sina dala
Imenom ga mojim nazvala
a kaže da me se ne sijeća

Ja sam bio posljednji
što ti je krišom u sobu svratio
One noći kad sam te
na minus deset za Beograd pratio
Ja sam bio posljednji
kome si tada srušila muški san
Mogu valjda prvi bar,
da ti se javim i sina čestitam

Da joj pišem nikad nije dala
Pokloni su ostali bez hvala
Da dođem
Nikad me nije pozvala


MISTA NA KOJA SE IZLAZI

Tribu (petak, subota)
Vanilla (petak, subota)
Tropic(petak, subota)
Kacha(petak- MATKO i BRANE)
Biberon(bilo kad)
Masters(kad je nesto dobro)
Stella(cetvrtak, nedilja)
Albatros(petak -GLAZBA U ZIVO)


PRIJE IZLASKA POVIRITE DO...

Barus
DJ Da Force
Mirko bura
TheMladichi
Carica
Euro smijeh
Vražja posla
Wolfie
Vampayra
Dirty angels
ExoticaFizz
My world
Kao da je važno


KOLIKO VAS JE POSJETILO BLOG

Free Counters

posljednja-blog@net.hr
Pošalji mi mail

SRETNA SAM JER...
...imam momka kojeg nekad gnjavim a on me svejedno voli
...imam roditelje koji su mi priuštili sve u životu
...imam prijatelje Marka, Hrvoja, Jocu i Lava koje maltretiram kad sam tužna
...imam prijateljice Anitu, Marinu, Nadu i Klaru koje će mi cili život bit prije
...imam prijatelje/ice s faksa koji/e su mi dragi
...imam i volim ono šta je samo moje
...jer mislim da je sreća najvrijednija čovjekova imovina
...jer sam napokon pronašla sve te divne ljude za koje bi ja napravila sve na svitu a i oni za mene

IZJAVE ONIH MUDRIH...

"SVE MANE, KADA SU U MODI, SMATRAJU SE VRLINAMA"
- Moliere
"OD NOVOG JADA, STARA BOL ĆE PROĆI"
- Shakespeare
"ZVANJE LICEMJERA IMA IZVANREDNIH PREDNOSTI"
- Moliere
"LJUDI SU MI TAKO MRSKI DA BI MENE BAŠ LJUTILO DA ME POŠTUJU I CIJENE"
- Moliere
"AKO NEKOG VOLIŠ, NEMOJ ČEKAT SUTRA DA MU TO KAŽEŠ. MOŽDA IDUĆEG DANA NEĆE NI BITI"
- J. Lo
"BEZ OBZIRA NA TO KOLIKO SE TRUDIŠ DA BI USPIO, UVIJEK SE NAĐE NETKO TKO SE ISTO TOLIKO TRUDI DA NE USPIJEŠ"
Dr. Dre

O MENI

EVO NEŠTO ZA SVE KOJI ME ŽELE MALO BOLJE UPOZNAT!PA DRAGI MOJI... VEĆ 20 GODINA ŽIVIM I UŽIVAM U NAJLIPŠEM GRADU NA SVITU, NARAVNO U SPLITU. JEDINO SAM DIJETE SVOJIH RODITELJA I TO MI NE PADA BAŠ TEŠKO. JOŠ U VRTIĆU SAM BILA NAJPAMETNIJA...hehe šala šala... NAKON ČETRI ODŠLJAKANE (kako bi zna reć moj dragi profesor Bariša) GODINE, POSTALA SAM PONOSNA VLASNICA DIPLOME 1. SPLITSKE GIMNAZIJE. MORAM VAM PRIZNAT DA SE I NIJE BILO LAKO BORIT S GRČKIM I LATINSKIM, ALI VEĆ MI FALE SVE ONE PUSTE DEKLINACIJE I KONJUGACIJE, A KAD SE TEK SITIN KSENOFONTA, HERODOTA I OSTALIH ANTIČKIH JUNAKA, ŽAJ MI JE ŠTA SE SAD NJIMA BAVE NEKE NOVE GENERACIJE, ŽAJ MI JE ŠTA JE SVE TO IZA MENE. SAD SAM STUDENTICA NA EKONOMSKOM FAKULTETU U SPLITU I TRENUTNO SE BORIM S EKONOMSKIM PITANJIMA. UŠLA SAM U FINALE SVOG OBRAZOVANJA JER JE VEĆI DIO IZA A MANJI ISPRED MENE. E, A SAD VAS MORAM UPOZNAT S ONIM NAJSLAĐIM, MENI NAJDRAŽIM I MOM SRCU NAJPOTREBNIJIM...... TO JE MOJ DRAGI... VIŠE OD GODINU DANA IMAM SAMO JEDNOG MOMKA KOJI MI SE UVUKA U SVE U ŠTA SE MOGA UVUĆ! VOLIN GA LUDO I DIŽEN MU TLAK SVAKO MALO PA PLATE ZIDOVI I MOBITELI... :) JE DA GA FAĆKA JEDNA IZ JURAJA AL DOBAR JE ON. heheheheheheheh :::::))))))) OBOŽAVAM NJEGOV MALI NOSIĆ, PLAVE OKICE I NAJLIPŠE USNE NA SVITU. KAD NISAM NA FAKSU ONDA SAM SA SVOJIM DRAGIM ILI ISPIJAN KAVE PO SPLITU S NAJBOLJIM PRIJAMA NA SVITU. NJIH MOŽETE UPOZNAT MALO ISPOD :)) kiss
UŽIVAJTE NA MOM BLOGU



O MOJIM PRIJATELJIMA
KLARA- Moja prijateljica iz gimnazije. Zajedno smo prošle sve lipe a i one tužne dane kad se plakalo i kad smo trebale jedna drugu. Prijo moja, privrnit ćemo ja i ti cilu Italiju al bit će tvoj!!!!:) MARINA- Nas dvi se znamo cili život jer su naše drage mamice prijateljice i u nju imam ogromno povjerenje. Njoj mogu reć sve živo i znan da će to ostat među nama. Još par ispita i sva dica će tit bit u tvojoj grupi u vrtiću!!!! ;)NADA- Nada je bivša cura mog rođaka i znamo se već četri godine. Od dana kad smo se upoznale postale smo super prijateljice. Sad je počela radit pa je stalno umorna al razumin je. Svaki naš izlazak je i više nego odličan a od kad joj se sestra blizanka udala i od kad smo uživale na tom piru, ona jedva ceka dobit prsten od svog Bobe! Sve bi seke ljubile Njemce!!!!!ANITA- Nju ne znam dugo, možda godinu dana al se razumimo totalno. Možda zato jer se naše dvi muške race bave istim poslom koji je za, ne samo nas dvi nego i za sve cure na svitu kojima se spomenuti bave takvim poslom, ubitacan!!!! Non stop neke poruke, mailovi, pozivi.... grozno!!! Crne kose, crne puti....- to je ona naša! A SAD MUŠKI DIO PRIJATELJA....
MARKO- Prijatelj iz gimnazije kojeg sam naučila sve ženske finte i nijedna ga ne može motat :))). Njemu govorin baš sve i uvik mi da odličan savjet. Nikad mi nije ni približno diga tlak i da ga nema, tribalo bi ga izmislit! S njim su gimnazijski dani brzo prolazili!HRVOJE- To je čovik koji je mene po kiši i to na motoru vodia kupit Gucci u Limonia. On je zapravo prijatelj mog rođaka al mi se pari da smo sad veći prijatelji nas dvoje nego njih dvoje. Kad se napije nema mu ravnog, a sutra se nićeg ne sića i ne voli da mu se prethodna večer spominje. Njegov idealni život je imat dicu a nemat ženu! JOCO- Njega znan već četri godine i jedan je od mojih najboljih prijatelja. Sve žene su lude za njim a Joco zna s njima! Par puta sam bila grozna prema njemu i svaki put mi je oprostija jer kako on kaže- to je posljedica šta sam jedinica :)LAV- Lav je kralj! Izgleda flegma na prvi pogled al je zapravo sve samo ne to! S njim se znalo zalomit i po dvi tri ure priče na mobitel! E, on je jedini muški koji može toliko pričat!!!!

E A SAD JOŠ MORAM DODAT MOG NAJ NAJ NAJDRAŽEG I NAJBOLJEG PRIJATELJA- ANTU- e on je bas sve sta se može poželit, prijatelj ipo!!!!!!

To su moji najbolji prijatelji za koje znan da će uvik bit uz mene kad mi nešto treba a i ja uz njih. Ne bi ih minjala za ništa na svitu i volim ih svih!

OVA JE PISMA POSVEĆENA MOJIM PRIJATELJICAMA

Prijateljice

Azurno nebo, čekamo zoru,
pet, šest mladih golubica,
nasmiješena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica,
zajedno smo momke gledale,
zajedno po rivi šetale,
pravile se da smo važne,
da smo pametne i snažne,
sanjale smo zemlje daleke.
Hej ljepotice moje prijateljice,
gdje su naši snovi ostali,
hej sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti.
Djevojčice žene postale,
neke su se već i udale,
a ja jos čekam azurne zore,
ja još želim preplivati more,
ja još sanjam zemlje daleke...


ISKRENO PRIJATELJSTVO ...mojim prijateljima

"Kad bi se ti vozio u kočiji,
A ja nosio slamnati šešir,
I mi se jednog dana sreli na cesti,
Ti bi sišao i naklonio se.

Kad bi ti hodao u dronjcima,
A ja jahao na konju,
I mi se jednog dana sreli na cesti,
Ja bih sišao i naklonio ti se.

Želim ti biti prijatelj
Zauvijek, bez prekida i rasapa.

Kad se brda sravne
I rijeke presuše,
Kad munje i gromovi zavladaju zimom,
Kad kiše i snijeg opustoše ljeto,
Kad se stopi nebo i zemlja,
Tek tada ću se rastati od tebe!

Kineska poezija iz I.stoljeća

EVO MALO TEKSTOVA MENI DRAGIH PISAMA
Lijepa do bola

Bože, kako godine lete
Bože, jucer bila si dijete
danas, mlada, preljepa žena
za ljubav rođena

Bože, ti mene zoveš na piće
nemoj, bit ću ti bolno otkriće
nemoj, ne traži ljubav od mene
ja nisam sreća za žene

Do zore rade klubovi
drže ih moji drugovi
na račun moga imena
sva su ti vrata otvorena

Do zore rade klubovi
idi, zavedi pola grada
a ja ću biti čovjek iz sijenke
koji te čuva jer još si mlada
i lijepa do bola, lijepa do bola

Bože, sve ovo teško mi pada
Bože, ipak si previše mlada
veruj, nije mi lako ni malo
baš zato što mi je stalo

Bože, u oku suza ti blista
idi, u duši ostani čista
idi, ja nisam dobar ni sebi
sreću ti donio ne bi



Ko nekad u osam

Ko nekad u osam
i sad želim da ti čujem glas
da zazvoni zvono
da se nebo otvori za nas

Ko nekad u osam
želim da kod mene dođes ti
da baš kao nekad
pođemo u svijet ljubavi

Opet bih te otela
od ljudi i vremena
noći s tobom provela
ne bih ti odoljela
eto to bih voljela

Ko nekad u osam
želim snovi da zamijene dan
korak da ti čujem
pa da sunce uđe u moj stan

Ko nekad u osam
želim opet da mi priđes ti
da još jednom samo
osijetim taj dah ljubavi



LJUBAVNICA

Dala si mu dušu, dala si mu tijelo,
A on tebi riječi i nijedno djelo,
Nedjelja još jednom, nalazi te samu,
Malu sjenu u tom hladnom stanu,
Nedjelja još jednom i on doći neće
Da igrate još jednu epizodu lažne sreće.

A meni si bila sudbina na dlanu,
Čitav život u jednome danu,
Njemu nisi ništa,
Osim lijepog lica,
Njemu nisi
Žena, nego ljubavnica
Samo ljubavnica.

Uzalud ga zoveš,
Kukavica šuti,
Ako ti se javi, ona će ga čuti,
Nedjelja još jednom, i on doći neće da igrate još jednu
Epizodu lažne sreće.

A meni si bila sudbina na dlanu,
Čitav život u jednome danu,
Njemu nisi ništa,
Osim lijepog lica,
Njenu nisi žena, samo ljubavnica,
Samo ljubavnica


Pratim te

Baci pogled preko ramena kad podjes
kad po meni ko po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Baci osmjeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni

Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te

Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi



Tudje zlato

Plave se dani
ko jorgovani
jos jedna zima
kuci odlazi

S juga ce doci
toplije noci
i da se neka nova
mladost zaljubi

Ulicom njenom
proci ce sjena
tu gdje je nekad
zivjela zena

I nitko nece
prepoznat mene
umorno lice
ispred te sjene

Ona nece mi doci
tudje zlato nosi
jos mi je na dusi
u venama, u kosi

Ona nece mi doci
negdje mirno spava
a bila mi je
jedna zvijezda plava




Adam i Seva

Veceras ja ulazim u klub
prva macka, plesna kraljica
o bjez'te, epizodne nule
ja sam glavna uloga svih predstava

Ne vidim dobro jesi li to ti
i to ne s jednom
vise manje nego s tri
o sve su iste plave kose peglane
ponistene marke taksene

Gledaj tijelo, gledaj vrat
ne gledaj na rolex sat
slusaj usne sto ti sapucu
ljubi ruke sto te miluju u prolazu

A pile moje, a gotovo je
sta mi radis, sta mi radis
pile moje, sta mi radis

Ti pitas kol'ko sam ih imala do sad
ma kad sve zbrojim nista
tuga, cemer, jad
ako si prvi covjek
ti na svijetu, prvi uopce
sto ne kazes, moj Adame



Ljubavnik

Ako dođeš mi ti, ako svratiš
neka bude kao slucajno
i nek bude dan
za bivše ljubavnike
noc je teren opasan

Na vratima još
novim dečkom se pohvali
kazi da sretna si ko nikada
kao prijatelj loš, mojoj sujeti podvali
daj mi do znanja da se ne nadam

Srce mi lomi, dušu razboli
to mozeš samo ti
to me ništa ne boli
samo te molim, nemoj me žaliti

Nisam ti prijatelj, ni brat
da svoje mi tajne pricas ti
al' mogu ti kad god zatreba
ponovo biti ljubavnik



Crnokosa

Jutro budi me
vazduh miriše na nevolju
jutro krevet moj veći je za broj
ti nisi tu i kada razmislim
ne mogu a da ne mislim

Sve sto sam ti radio
sebi sam uradio
nisam znao sam sta hoću
dok si čekala me nocu
topla, pospana i bosa

Poruka na vratima
ključeve si vratila
piše želiš mi svu sreću
a ja znam da nikad neću
preko tvoga ponosa, crnokosa

Sad znam da mnogo pre
ti si znala sve i cutala
ma nek te sanjaju
al' ja te imam tu meni šaputala
dugo se borila, od svega se umorila

Moja si crnokosa, neću preko ponosa
ti si ta crnokosa, topla, bosa pospana
moja si crnokosa, necu preko ponosa
ti si ta crnokosa