< siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (4)
Kolovoz 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Nothing happens unless first we dream...

smile

Prave riječi na pravom mjestu mogu zavesti, oraspoložiti, nasmijati, vratiti nadu, uništiti, stvoriti, odvesti i vratiti...sve samo ovisi o govorniku i slušatelju!!! Have fun!

POVRATAK
Dobriša Cesarić


Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav
Desiti-velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

U moru života što vječito kipi,
Što vječito hlapi,
Stvaraju se opet, sastaju se opet
Možda iste kapi -
I kad prođe vječnost zvjezdanijem putem
Jedna vječnost pusta,
Mogla bi se opet u poljupcu naći
Neka ista usta.

Možda ćeš se jednom uveče pojavit
Prekrasna, u plavom,
Ne sluteći da si svoju svjetlost lila
Mojom davnom javom,
I ja, koji pišem srcem punim tebe
Ove čudne rime,
Oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,
Niti tvoje ime!

Pa ako i duša u tome trenutku
Svoje uho napne,
Sigurnim će glasom zaglušiti razum
Sve što slutnja šapne;

Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
Pogledat ko stranci,
Bez imalo svijesti koliko nas vežu
Neki stari lanci

No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
Ko sunce u krugu,
I nosi nam opet ono što je bilo:
I radost, i tugu.

I sinut će oči, naći će se ruke,
A srca se dići -
I slijepi za stope bivšega života
Njima ćemo ići


Za meni bitne...
Etiketa za frenda:
sretan
100% poseban!
smijeh
boja: vesela
fino
vrijednost: neprocjenjiva
cerek
made in: my heart!
yes
čuvati: od svega!
kiss
voljeti: do neba!!

Uzmite si vremena i pogledajte ovo... nećete požaliti!!! =)

Ines
=> mrak blog, jako simpa cura!!! =)
Glumica
=> nedavno sam pronašla njen blog i oduševila se kako piše! Rijetko kad me nešto ostavi bez teksta, eto, ona je uspjela! =)
[ Laetitia Dale
=> pjesme koje dušu diraju i savijeti koji zlata vrijede... =)

Soundclick

Image and video hosting by TinyPic

"I NIJE POSTOJAO TRENUTAK.
SAMO ON I JA NA NEKIM NESRETNIM DIJELOVIMA PUTA.
U SVIJETU BEZ SVIJETA...
BEZ STVARNOSTI SMO SA OSMIJEHOM NA USNAMA U SITNIM NOĆNIM SATIMA KADA NE POSTOJI NIŠTA OSIM SMIJEŠKA ISPOD OBRVA.
I TIŠINA...
TIŠINA PREKINUTA UDARCIMA NAŠIH MALENIH SRDACA DOK LEŽIMO U ZAGRLJAJU JEDNO DRUGOGA, BEZ RIJEČI, BEZ GLASA...
U SVEMIRU GDJE SVAKOM MI RIJEČI PARA KOŽU I DOLAZI DO UZAVRELE KRVI MOG SRCA, DRŽEĆI GA U RUCI, NJEŽNO POPUT NOVOROĐENČETA, OPREZNO DA GA NE POVRIJEDI...
I SAMO ME PREPLAVI SIGURNOST I SRČEKO VIŠE NE LUDUJE.
SADA SE SAMO POLAKO SMIRUJE I NESTAJEMO...
MOJ LJUBLJENI I JA U SNOVIMA TAME..."

(Written by me...)

Image and video hosting by TinyPic

VOLEVO DIRTI CHE TI AMO
Dal rumore del mondo
dalla giostra degli attimi
dalla pelle e dal profondo
dai miei sbagli soliti
dal silenzio che ho dentro
e dal mio orgoglio inutile
da questa voglia che ho di vivere…..

volevo dirti che ti amo
volevo dirti che sei mio
che non ti cambio con nessuno
perché a giurarlo sono io
volevo dirti che ti amo
perché sei troppo uguale a me

quando per niente litighiamo
e poi ti chiudi dentro te
da ogni mio fallimento
dal bisogno di credere
da un telefono del centro
dalle mie rivincite
dalla gioia che sento
e dalla febbre che ho di te
da quando mi hai insegnato a ridere…..

volevo dirti che ti amo
volevo dirti sono qui (io sono qui)
anche se a volte mi allontano
dietro ad un vetro di un taxi

e questo dirti che ti amo
è la mia sola verita' (sola verita')
tu non lasciarmi mai la mano
anche se un giorno finira'
da ogni angolo dell’anima
dalla mia fragilita'
da un dolore appena spento
da questa lettera…..

volevo dirti che ti amo
volevo dirti che sei mio (che tu sei mio)
che non ti cambio con nessuno
perché a giurarlo sono io
volevo dirti che ti amo
volevo dirti sono qui (io sono qui)

anche se a volte mi allontano
dietro ad un vetro di un taxi
volevo dirti che ti amo
volevo dirti che (sei mio) (che tu sei mio)
che non ti cambio con nessuno
perché sei troppo uguale a me
volevo dirti che ti amo.
.


Image and video hosting by TinyPic

Bezumno je...

Mrziti sve ruze
jer si se ogrebao na jedan trn...


Odustati od svojih snova
jer se jedan nije ostvario...


Izgubiti nadu u molitve
jer jedna nije uslisana...

Odustati od svojih napora
jer je jedan bio uzaludan...

Okriviti sve prijatelje
jer te jedan iznevjerio...


Image and video hosting by TinyPic

Ne vjerovati u ljubav
jer ti je netko bio nevjeran
ili ti nije uzvratio ljubav...

Odbaciti svaku mogucnost da budes sretan,
jer nisi uspio u prvom pokusaju....

Nadam se da se na svom putu
ne predajes tom bezumlju.


Zapamti da se uvijek ...
moze pojaviti druga sansa,
novi prijatelj,
nova ljubav,
obnoviti snaga.

Budi uporan.
Trazi srecu u svakom danu.


Image and video hosting by TinyPic

Me, myself and I zubo

crazy..........
mah:=>
=> IME: Maja
=> ROĐENA: jesam
=> ŠKOLA: još uvijek stoji na mjestu
=> ŽIVIM U: Zagrebu
=> OBITELJ: roditelji, bake, deda, mlađi buraz (najbolji brat ikad!)
Image and video hosting by TinyPic
=> DRUŠTVO: ono što me drži na životu!!! Nema boljih od njih!!! (Ana, Stella, Ane, Iva, Petra, Lovro, Keno, Martina, Katarina, Dora.....)
Image and video hosting by TinyPic
=> LJUBAV: hmm...
=> MANE: a ono, kasnim...malo sam sramežljiva, al malo, malo, malo...hmm, pa ne mogu se sjetit ničeg drugog... =)
=> VRLINE: svestrana, mislim da sam dobra prijateljica, znam slušat (bar povremeno ;) i td...
=> SLUŠAM: sve i svašta...osim teških cajki i metala... ali više volim reći da volim dobru pjesmu, nego da slušam nešto određeno...
Image and video hosting by TinyPic
=> VOLIM: društvo, tulume, dobru glazbu i filmove, zalaske sunca, fotografiranje, čokoladu, Uvod u anatomiju, One tree hill, nogomet, Dinamo, svog peseka (Don), crtanje, ples, net, slobodu, čvrst stav, vidjeti osmijehe na licima svojih najbližih, promatrati zvijezde, tražiti nove izazove i iskustva...

Image and video hosting by TinyPic
=> MRZIM: licemjerje, budilice, glupe profesore, one koji moraju baš sve znati, deklariranje, ljudsku glupost, tešku bukvalnost, pretjeranu zaštičenost, zmije, nasilje...
=> UŽIVAM U: plesu, glazbi, pisanju, crtanju, izlascima, putovanjima ..
.
.



Image and video hosting by TinyPic

(moja druga ljubav... crtanje!!!!)

kiss


O ljubavi (najveći potrošać mog vremena!)
* LJUBAV ILI...

DLANOVI TI SE ZNOJE, SRCE UBRZANO LUPA, A GLAS TI ZASTAJE U GRLU?
To nije ljubav, to je zaljubljivanje.

NE MOŽEŠ SKINUTI POGLED ILI RUKE S NJEGA?
To nije ljubav, to je požuda.

PONOSNA SI NA NJEGA I ŽELIŠ GA SVIMA PREDSTAVITI?
To nije ljubav, to je sreća.

ŽELIŠ GA, JER ZNAŠ DA JE ON PORED TEBE?
To nije ljubav, to je usamljenost.

S NJIM SI JER ON TO ŽELI?
To nije ljubav, to je sažaljenje.

S NJIM SI JER TE LJUBI I DRŽI ZA RUKU?
To nije ljubav, to je nesigurnost.

SRCE TI POSKOČI ČIM GA VIDIŠ?
To nije ljubav, to je strast.

OPRAŠTAŠ MU GREŠKE JER SE BRINEŠ ZA NJEGA?
To nije ljubav, to je prijateljstvo.

SVAKI DAN MU GOVRIŠ DA JE ON JEDINA STVAR NA KOJU MISLIŠ?
To nije ljubav, to je laž.


ODREKLA BI SE NAJDRAŽIH STVARI RADI NJEGA?
To nije ljubav, to je velikodušnost.

Srce te boli i sve se u tebi lomi kada je on tužan?
DA, TO JE LJUBAV!

Privlače te drugi, ali ipak ostaješ s njim bez trunke kajanja?
DA, TO JE LJUBAV!

Prihvačaš njegove mane jer su i one dio njega?
DA, TO JE LJUBAV!

S njim si zbog te neshvatljive mješavine boli, sreće i uživanja?
DA, TO JE LJUBAV!

Dala bi život za njega?
DA, TO JE LJUBAV
!


Image and video hosting by TinyPic
(jedna ribica... :D)


love
cerek : "Always"
This romeo is bleeding
But you can't see his blood
It's nothing but some feelings
That this old dog kicked up

It's been raining since you left me
Now I'm drowning in the flood
You see I've always been a fighter
But without you I give up

Now I can't sing a love song
Like the way it's meant to be
Well, I guess I'm not that good anymore
But baby, that's just me

And I will love you, baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love you - Always

Now your pictures that you left behind
Are just memories of a different life
Some that made us laugh, some that made us cry
One that made you have to say goodbye
What I'd give to run my fingers through your hair
To touch your lips, to hold you near
When you say your prayers try to understand
I've made mistakes, I'm just a man

When he holds you close, when he pulls you near
When he says the words you've been needing to hear
I'll wish I was him 'cause those words are mine
To say to you till the end of time

Yeah, I will love you baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always

If you told me to cry for you
I could
If you told me to die for you
I would
Take a look at my face
There's no price I won't pay
To say these words to you

Well, there ain't no luck
In these loaded dice
But baby if you give me just one more try
We can pack up our old dreams
And our old lives
We'll find a place where the sun still shines

And I will love you, baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love you - Always
cerek



quotes

Ovog se držim... LOL... XDbig smile

1. Ako ste previše otvorenog uma, ispast će vam mozak.

2. Ne brinite se oko toga što ljudi misle, oni to rijetko rade.

3. Odlazak u crkvu ne čini vas kršćaninom. Isto kao što stajanjem u garaži ne postajete auto.

4. Nisu traperice to što vam guzu čini debelom.

5. Umjetno inteligencija se ne može suprotstaviti prirodnoj gluposti.


6. Moja ideja pospremanja je prijeći sobu pogledom.

7. Nijedan dokaz ne podupire tezu da je život ozbiljan.

8. Lakše je dobiti oprost nego dopuštenje.

9. Za svaku akciju postoji jednak i suprotan vladin program.

10. Ako sličite na svoju sliku iz putovnice, vjerojatno vam treba putovanje.


11. Računi putuju poštom dva puta brže od doznaka.

12. Savjest je ono što boli kad se svi ostali dijelovi osjećaju izvrsno.

13. Jedi zdravo, budi čio, umri u svakom slučaju.

14. Muškarci su sa Zemlje. Žene su sa Zemlje. Pomirite se s time.

15. Nikoga nisu nikad ustrijelili dok je prao sude.


16. Izbalansiranu dijetu čini po jedan kolač u svakoj ruci.

17. Srednja dob je kad širina uma i uskost struka zamijene mjesta.

18. Propuštene prilike su uvijek bolje od onih ostvarenih.

19. Stara krama je ono što ste godinama čuvali i bacili tri tjedna prije nego što vam je zatrebalo.

20. Uvijek postoji jedna budala više nego što ste računali.


21. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kad ju ponovite.

22. Baš kad uspijete spojiti kraj s krajem, oni ih rašire.

23. Ne teži više od svog frižidera.

24. Netko tko razmišlja logično lijepi je kontrast stvarnom životu.

25. Ako morate birati između dva zla, odaberite ono koje još niste probali.


smile

AH, VOLIM OVE REČENICE

Don't frown, that you'll never know who is in love with your smile!!!

One who says that sunshine brings happines has never danced in the rain!!!

Love is the triumph of imagination over intelligence!!!

I always like to know everything about my new friends, and nothing about my old ones!!!

Never explain--your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway!!!


Image and video hosting by TinyPic

Posebno“ je rijec koja se koristi da opise
nesto poput zagrljaja
ili zalaska sunca
ili osobe koja siri ljubav
osmijehom ili briznom gestom.

"Posebno"
opisuje ljude
koji sve cine iz srca
i misle na srca drugih.

"Posebno"
se primjenjuje na nesto
sto je dragocjeno i vrijedno divljenja,
sto se ne moze unistiti.

"Posebno"
je rijec
koja najbolje opisuje
Tebe!


Image and video hosting by TinyPic

Nadji vremena za ljubav ...
To je tajna vjecne mladosti !

Nadji vremena za smijeh ...
To je muzika srca !

Nadji vremena za plac ...
To je znak velikog srca !

Nadji vremena za citanje ...
To je izvor znanja !

Nadji vremena da cujes ...
To je snaga inteligencije !

Nadji vremena da mislis ...
To je kljuc uspjeha !

Nadji vremena za igru ...
To je svjezina djetinjstva !

Nadji vremena da sanjas ...
To je dasak srece !

Nadji vremena da ŽIVIŠ ...
Jer vrijeme prolazi brzo,
a NIKAD se ne vrati !

SRETAN PUT U ZIVOT,
MOJI PRIJATELJI!!!


Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 07.01.2010.

Pisala sam, pišem i dalje...

Pozdrav svima...
Nisam zaboravila. Pišem, pišem često i puno, ali sve to su uglavnom duge priče, gotovo pripovjetke, novele koje nemaju bog zna kakav zaplet, ali mi se sviđaju. Ne objavljujem ih jer su predugačke i često sasvim irealne. Baš poput mene :D

Novosti ima kao i uvijek... Najnovija je ona o jednom dečku. Naravno... Evo i nešto o njemu... Kratko, slatko i u obliku dnevnika... Priča je završila, inspiracija je ostala, a sve se baš ovako događalo... Mislim da je romantika kriva što nije potrajalo...

Zeko

Prvi put kada smo se našli nisu svirale fanfare niti je sjalo ponoćno sunce. Večer je bila obična, prohladna. Jedan tipičan četvrtak u studenom. Ušetala sam na Zrinjevac tresući se – što od straha jer nisam pojma imala s kime se zapravo nalazim, što od bijesa jer nisam imala pravi alibi. Dogovor da se nađemo na Zrinjevcu, u mraku, među drvećem, s jako malo ljudi koji bi ondje lunjali u sedam popodne mi se više i nije činio tako dobrom idejom, ali nervoza kao da je nestajala što sam se više približavala dogovorenom mjestu. Sjela sam na klupicu u blizini glazbenog paviljona malo prerano i čekala. Na klupici preko puta moje sjedio je neki dečko. Iskreno rečeno, nisam ga ni pogledala kako se spada. Primijetila sam samo da je sladak i iako mi je na trenutak sinulo da bi to možda mogao biti moj dečko, ignorirala sam ga i petljala po mobitelu. Trenutak kasnije on je ustao, pružio mi ruku oslovivši me imenom…
(05.11.2009.)


***

Pet prokletih izlazaka i ja još uvijek ne znam kako i što on osjeća, jel to radi samo iz čiste zlobe ili još gore iz sažaljenja… Danas se ponovno nalazim s njim, a da i ne znam želim li se naći. Mrzim navike i svoju opsesivnu narav i potrebu da me netko konstantno voli, pazi, mazi. Ah… I još su najavili da neće biti snijega za Božić… Dva tjedna prije Božića. Kakvi će to onda biti praznici? I još danas u kino, a nedjelja je. I naravno da sutra pišem test iz hrvatskog. Bitno da se idem naći s njim…
Nisam kasnila. Film je bio dobar. Držala sam ga za ruku skoro cijelo vrijeme. Zašto? Ne znam. Želim da se nešto dogodi. Ne zato jer mi se on sviđa, nego zato jer imam priliku biti s nekim. Iako poznavajući ga, sumnjam da će se nešto više osim puse u obraz desiti. Već sam u tramvaju, a niti mu ne stojim blizu. Barem je počeo padati snijeg. Nadam se da će se zadržati do Božića. Stigla sam na Črnomerec. Čekao je moj bus sa mnom iako je bilo hladnije nego inače. Zagrlila sam ga. Dotaknuo je moje lice svojim, a onda nježno dotaknuo moje usne svojima. I opet, i opet, i opet. A u pozadini je padao snijeg…
(13.12.2009.)


***

Božić je. Kišni, bljuzgavi, vjetrovit Božić. Više podsjeća na Uskrs. Prošlo je dva tjedna. Čuli smo se jednom. Kratko. Kao da i nije prošlo puno vremena. Njegove riječi su bile isprazne, hladne, obične. Bez reakcije na pitanje hoćemo li se vidjeti. Povrijedilo me to iako ni sama nisam sigurna koliko mi je bitan. Bilo je kratko, slatko i tako prolazno. Ne znam zašto nije moglo biti ništa više. Možda sam previše očekivala, bila previše očajna. Možda nije bio za mene. Možda mu se nisam svidjela dovoljno. Možda su samo okolnosti bile takve. Moj prvi spoj na slijepo. Moj prvi poljubac. Romantika je bila previše naglašena da bi bilo stvarno. Možda jednostavno zato nije funkcioniralo. Barem je lijepa uspomena… Crno bijela ili u boji…
(25.12.2009.)


***

Nova godina, nova odluka… Odustajem. Po prvi put u svom sedamnaestogodišnjem životu dižem ruke od jedne osobe. Jer očito, njemu nije stalo. Baš poput onog užasno glupog filma koji sam iz ko zna koje dosade pogledala i usput bacila 30 kuna. Nema veze… Moram priznati, zapravo zahvaliti dotičnom stvorenju na nekoliko stvari. Prvo to što me naučio da kad se ljubim s nekim moram bit opuštena i ne misliti i kad već ne znam kaj radim pustiti onog tko zna (ili bar tako misli). I hvala mu na prvom poljupcu za pamćenje. Obično cure pamte prvi put kao nešto grozno, neromantično i ljigavo, ali s njim je bilo jednostavno, nježno i pod snijegom. Nadalje želim mu zahvaliti na tome što mi je pokazao kakvi dečki nisu za mene. Neodlučni, ne baš odviše brižni i pomalo pretihi. Nije to za mene… Samo, moraš probati da bih znao…
Još uvijek ne vjerujem da sam rekla dosta. Pomalo mi je žao. Nije tu bilo kemije, nije tu bilo vatrometa. Bilo je malčice leptirića i treme, ali čini mi se da je to samo moja zaljubljiva priroda učinila svoje. Hvala mu na svemu. Na strahu, na frustracijama, na očaju, na sreći, na dvojbama. Na greškama se uči, a ovo i nije bila velika greška. Ovo je bio pokušaj. Hvala na pokušaju. Hvala na prilici. Hvala kaj me izvukao iz kolotečine u koju sam upala. Bez brige, znam da je za njega ona prava iza ugla… Kao i uvijek.
(05.01.2010.)


Pusa svima...



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.