21

srijeda

listopad

2020

koje ime dati?

Privici - rješenje

*Nema dodanih priloga


Ovo je pejstano kao dokaz gorke istinitosti o radu Službe za zaštitu potrošča.
Ja sam potrošač.
Kupac pećnice s dvije električne ploče marke KONČAR , druga po redu, jer se prva pokvarila
dva mjeseca nakon isteka garancije. Po dobrom predvidjanju proizvodjača....
Ali, nisam joj dala ime kao neke ovdje s bloga , a trebala bih samo se ne mogu odlučiti
jer bi bilo prostačko kao što i zaslužuje proizvod....

Naime, borbu vodim puna dva mjeseca s prodajnim mjestom da bih je vratila jer ne vrijedi.
I Končaru u Zg javila sam da im pećnica ne vrijedi : oni, navodno ne mogu ništa.
Ne mogu ni ja : testirala sam je nakon kupnje s malom tečicom za čaj. A kad je tečica počela plesati od navale struje na ploču, shvatila sam, da obje ploče rade na najjače i da proizbvodjač NIJE ostavio mogućnost smanjenja temperature onim dugmićima sa strane.....Samo naJJJače, a manje od toga je nula, ugašeno.....
Nema šanse kuhati na lagano, napraviti saft da ne zagori, juhu da ne pokipi...

I tako, vraćena je pećnica u svoju origunalnu kutiju i čekam , duuuuuuuuugo čekam rješenje Službe za zaštitu potrošača koja nema telefona i na upit mailom ne odgovara..

Sad vi meni, koji ovo pročitate recite, koje ime dati ovom nevaljalom proizvodu ili nekorektnim ljudima iz prodaje koji mene krive (!) zašto sam kuhala (?) čaj , zaašto sam je upotrijebila pa je zbog toga ne uzimaju nazad.

A kako znati da nešto vrijedi ili ne vrijedi ako ne probaš? Netko je zbilja lud, ovaj put to nisam ja





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.