Humanitarne akcije
Osmijeh za Enu




"...još uvijek vjerujem u nemoguće...
svom snagom svog bića...
nije važno koliko će proći vremena...
znam da će biti onako kako SANJAM...
kako ŽELIM...kako MOGU...
pored svih životnih oluja i bura
još uvijek imam strpljenje...volju...
nadu...želju...snagu...
čekat ću...sve velike stvari se čekaju...
vjerujem a to je dovoljno"


Ena Šarac

Podaci za uplatu:

Žiro-račun: PBZ 2340009-3212923106
Model: 02
Poziv na broj: 1000000013

Uplate iz inozemstva:
IBAN....HR04 2340 0093 2129 2310 6
SWIFT...PBZGHR2X



Koga vući za rukav?

uredništvo

Propria Manu
Sredovječni Udovac
Bugenvilija

blog ti pomog'o

08.07.2011., petak

Tajana bez bolova!


”Uspjeli smo sa misijom!

Dobročinitelj se odazvao srcu i uplatio kompletan iznos za pokrivanje računa stroja.

Hvala mu na tome!

Sav do sada uplaćeni iznos ići će na pokrivanje troškova oko dobavljanja svih potrebnih papira za uvoz stroja, a znamo svi da kod nas ništa nije trivijalno, pa vjerujemo da će iznos uspjeti pokriti sve dodatne troškove.
Ukoliko nešto novaca preostane, bit ce uplaćen u drugu akciju.

Hvala vam svima na brzom reagiranju, na velikoj pažnji koju ste pokazali i velikom srcu koje kuca u vašim grudima za patnje drugih.
Tako je lijepo vidjeti da je ovaj naš svijet protkan i dobrotom i plemenitošću...
Naša mislija ide dalje.
Ima još onih potrebitih kojima je vaša pažnja i briga neophodna.
O tome uskoro više...
Hvala svima na sudjelovanju!


Bugenvilija


- 11:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Aukcija za Tajanu 2




Fotografija na platnu napeta na ramu
dimenzija slike: 30x20cm

Početna cijena: 50,00 kn
Šifra predmeta:AZT006
Način dostave: Poštom preporučeno (na postignutu cijenu se dodaje 15 kn poštarine)
Autor: Bugenvilija

Vrijeme trajanja aukcije: Do 12.07.2011. u 12:00h




- 08:30 - Komentari (12) - Isprintaj - #

06.07.2011., srijeda

Darujmo Tajani život bez bolova!

Prije nekoliko mjeseci nisam znao ništa o Tajani.
Prije nekoliko tjedana sam saznao da je bolesna.
Prije nekoliko dana sam saznao da joj se moze pomoci.

Tajana je skromna žena koja je bila presretna što je provela jedan dan bez bolova. Pohvalila se time. Srećom, puno nas je koji mislimo da ne smije ostati na jednom danu bez boli.

Ovako je to opisala Tajana:

”...nakon operacije ovog mog tumora, doktor je razgovarao s mojima o posljedicama ovog tumora, koji je doduše dobroćudan...rekao im je da ga nisu uspjeli odstraniti jer je omotan oko živca u centru za ravnotežu, i da su oni napravili sve što su mogli...pitala ga je mama, šta će biti sa mnom...njegov odgovor je glasio da ne zna...jer ne znaju od kada je taj tumor tamo...ako je od rođenja, onda neće biti većih problema...ali ako je tu od ne tako davno, onda su sve opcije otvorene...jer ako će prebrzo rasti, postoji mogućnostda pritisne neki živac ili krvnu žilu i prekine dotok kisika do tog mjesta u mozgu, i tada postajem biljka...i eto, u 3 godine, narastao je duplo od onoga kakav je bio kada su ga prvi puta otkrili...

kao posljedicu operacije imam svakodnevne jake glavobolje...ponekad toliko jake da me danima nema na blogu ni nigdje, jer tada ne funkcioniram...tada trebam tuđu pomoć da se ustanem i odem do wc-a...na sve ovo, moja mama je dobila karcinom pluća...to me dodatno slomilo...jer ona mi je sve...kao što je i vama vaša mama...

tada smo čuli za tog doktora u Ljubljani...ime mu je Stane Potokar, on se bavi fitomedicinom, i onkobioterapijom, drugim riječima, liječi lijekovima ali i biljnim pripravcima...uglavnom, odveli smo mamu k njemu...kada je završio s njom, mama ga je pitala za moj tumori da li mi on može pomoći...iskreno, ja sam postala takav nevjerni toma što se tiče mog ozdravljenja, da je to prestrašno...ali previše je bilo nadanja i razočarenja...uglavnom, zaustavio ju je u pola rečenice i rekao je sada ćemo to riješiti...ja sam se nasmijala...a kroz glavu mi je prošlo samo ova misao: aha, baš...

uglavnom, donio je taj stroj, stavio mi je elektrode na čelo, a jednu u lijevu ruku...rekao je da ćemo prvo vidjeti koja je razina moje boli...što je bliže nuli to je lošije...tj. bol je veća...kada je upalio stroj, kazaljka se pomaknula jedva do 5...rekao mi je da oni na nuli su skloni samoubojstvu...bit će onda da sam prije dva tjedna bila u minusu :((( uglavnom, upalio je stroj, i na mjestu tih elektroda na čelu počeli su ići elektroimpulsi...tako je držao dobrih 5 minuta...kada mi je to skinuo sa glave, pustio me malo da dođem k sebi i pitao me kako se osjećam...
gledala sam u mamu...a suze su krenule same od sebe...suze sreće, jer prvi puta nakon 3 i pol godine, ja nisam osjećala bol...ne mogu vjerovati da je moja prva reakcija bila plač...koji je trajao dobrih 10 minuta..onda sam se nasmijala...bila sam presretna...kao dijete kada mu kupite sladoled...to je trajalo do 20h...zbilja predivan dan...eto, na kraju je rekao da bih trebala koristiti taj stroj godinu dana svaki dan 2X5minuta, bolova ne bi bilo, a kroz godinu dana ni tumora...jer je taj stroj nešto kao gama knife samo u manjoj razini elektroimpulsa..i oni bi jednostavno otopili taj moj tumor...”



Stroj košta oko 2500€. Tajana je zbog bolesti u invalidskoj mirovini. Iznos te mirovine je daleko ispod one koju nazivaju minimalnom.

Provesti jedan dan bez bolova, Tajana je smatrala neprocjenjivim darom.
Darujmo joj život bez bolova.

Sredovječni udovac


Ovim uvodom započinjemo aukciju za Tajanu, sa ciljom skupljanja financijske pomoći za kupnju stroja.
U lijevom stupcu se nalaze smanjene slike dokumenata koje je Tajana dobila u toku svoje bolesti.
Klikom na iste dobivate uvečani i čitki uvid u problem.

Aukciju započinjemo ”Srcem” Propria Manu.



Unikatno keramičko srce ručno bojano s pečenom glazurom.

Početna cijena ”Srčeka” je 50 kuna.
Šifra predmeta: azt002
Način dostave: poštom

Aukcija traje do 12.07.2011 u 24h


(molim da mi neko kaže kako da ubijem ovu reklamu koja stalno iskače skupa s mojim živcima)
hvala )

- 13:51 - Komentari (18) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2012 (1)
Srpanj 2011 (3)
Blog sa misijom

Jeste li nekada trebali pretrčati cestu po pljusku?
Netko vam ponudi da podijelite kišobran i
tako stignete na drugu stranu suhi.
Jeste li nekad nosili tešku kutiju, torbu, televizor s popravka,
a ne možete sami? Stane netko pored Vas i kaže: „Susjed, da Vam pomognem?“.
I pomogne Vam, a Vi nemate pojma tko je, gdje živi taj „susjed“, zašto Vam je pomogao.
Ponudio Vam je kišobran, ponio Vam je kutiju, torbu, televizor, pružio ruku kad ste pali na ledu,
upitao Vas jeste li dobro, bilo je to onda kad ste imali groznu glavobolju,
sve zato što je taj „susjed“ dobar čovjek i zato što želi pomoći.
Ovo je blog s misijom. Misija je biti kišobran, ruka, pomoć.
Ovo je blog za „susjede“ koji žele pomoći i za one koji trebaju pomoć,
misija ovoga bloga je spojiti jedne i druge.
Uvijek nosite kišobran? Jednoga dana ćete ga zaboraviti i zatrebati,
do tada ponudite svoj kišobran onima koji ga trebaju da pređu cestu.
Ovo je blog koji pomaže.
Sutra možda Vama.
Javite nam se na mail:
pomozblog1@googlemail.com

Želite li nam se pridružiti u doniranju?
Ništa lakše, javite se na mail!


Pravila aukcije:
Tko ponudi najvišu cijenu u trajanju aukcije dobija licitirani predmet.
Kupac artikla ima rok od 6 dana za napraviti uplatu na račun
u slučaju da uplata omane, artikal ide drugom najvišem ponuđaću.


free counter


free counters