Pokreni se.

subota, 28.11.2020.

Malo o ženskoj perspektivi

Za početak, nisam planirala pisat o depresiji i psihičkim problemima baš tu, napisat ću nekad kad mi je teško i kad baš osjetim potrebu i ako netko želi možda da ispričam malo o tome, ali ne bi da to bude glavna tema. Želim zapravo s ovim malo odvratit misli s toga.

No, danas bi započela jednu raspravu kojoj je poprilično teško izvesti neki zaključak. Imala sam dosta situacija u zadnje vrijeme koje su me potaknule na razmišljanje o toj temi. Potrudit ću se što pristojnije izražavat. :) Uglavnom, žene, ako se čuje za neke vaše ljubavne romanse često vas se naziva, danas čestim, besmislenim nadimkom, "kurvom". A ako pak niste baš cura koja mijenja dečke svakih par mjeseci ili ne daj Bože nikad niste imale dečka onda opet nešto baš i ne valja s tobom. Klasični nedjeljni obiteljski ručak i kad će neka svadba ili ma ima ona sigurno nekog samo ga krije. Eto ne znam imam li samo ja taj osjećaj da svijet tako funkcionira, ali jako me to može iznervirat. Da, nama je možda za seks potrebna neka emocija, možda previše kompliciramo, ali ipak mislim da imamo pravo živjeti svoj život kako mi mislimo da je najbolje. Zamislite osjećaj, ako ga niste doživjele, a vjerujem da većina vas je, da čujete da svi oko vas pričaju o vama, mogu reći samo o intimnim stvarima, koje su da napomenem velikim dijelom izmišljotina, a vi da sjedite i pravite se da je sve ok. Najbolji dio mi je bio kad su mi znali reći znaš priča se pa je ne bi baš na tvom mjestu išao sad na neka mjesta. Ma daj ajde, da se sramim nečeg što nije istina, a i u slučaju da je istina valjda imam pravo i ja kao jedna žena ispunjavati svoje potrebe.

Eto ne želim se previše raspisat sad, ali nadam se da ste shvatili poantu. Ali frustrira me što se u današnjem svijetu kad se teži potpunoj ravnopravnosti, žene i dalje rangira po tome s koliko su (ili nisu) ljudi spavale dok je s druge strane za muškarce to potpuno nebitno, zapravo što više to bolje.

Čula sam nedavno jednu rečenicu koja nam evo daje moć, pa je tako rekao jedan moj prijatelj: "Vi vodite ljubav kada želite, a mi kad možemo."
Tako da žene, ne dajte se od ničeg odgovoriti ni na šta nagovoriti jer to je vaše tijelo. Na kraju krajeva, teško je sve izbalansirati, ali mislim da je važno na kraju dana da se možeš mirno pogledati u ogledalo i biti zadovoljan svojim postupcima. Tad nikakve priče nisu važne. Vi svoje znate. To je teško provesti u praksu, znam i iz vlastitog iskustva, ali tako da ide, kroz život ne prestajemo raditi na sebi.

Odjavljujem se za sad i počinjem sezonu božićnih filmova, pozzz wink

- 20:57 - Komentari (61) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2020 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2021 (1)
Studeni 2020 (3)

Opis bloga

Linkovi