< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




Maybe tonight, we'll fly so far away

štrajk, štrajk… orilo se danas većim brojem srednjih škola… zabočke nisu bila nikakva iznimka… osim moje možda… kod nas su samo treći razredi imali pravo otići, a mi ostali smo ostali na nastavi… ali dali smo iskrenu podršku trećima koji su prosvjedovali protiv državne mature koja im je pala s neba.
ove godine doznali su da će ju vjerojatno pisati, a siroti ni ne znaju s kojom razinom će moći upisati fakultet, kako će to sve izgledati, kud će ići…
ove godine se treba upisati prva generacija s državnom maturom… a kaj je sa stručnom školama… mi nećemo na fakultete?? mislim…
ako naša vlada ima toliku želju zeznuti jednu generaciju neka zeznu svoju djecu…
iako mnogi od nas neće dopustiti da nas sustav uništi, nekada je nemoguće ići protiv njega…
najgore je to što vjerojatno ljudi kao ja koji će imati ekonomsku , i četiri godine štrebanja struke iza sebe neće moći upisati ekonomski fakultet…
jer će nas zeznuti prokleti gimnazijalci…
a dobro … ne mogu tako jer danas sam upoznala jednog predobrog tipa…
stvarno smo se našli na nekoj razini i po prvi put u dugo vremena s nekim sam mogla razgovarati o onome što me interesira… nadam se da sam mu se svidjela barem upola kao on meni.
idem ja sad suzbijat tračeve koji su već krenuli…
uživajte i ne dajte sustavu da pobijedi…


28.04.2008. u 21:22

| Comments (1) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.