< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




fall away-fall behind-fall into-fall back-fall

sjedim tu i prebirem pjesme… jednu drugačiju od druge… lithium, furnual of hearts, nymphetamine, diary of jane, say just words, are you dead yet, for my fallen angel, her ghost in the fog… i tako u nedogled… toliko različitih pjesama, a opet sve iste… slične… upravo skidam the fallen od crematory… hvala onome koju ju šalje…
opet sam malo izgubljena… ok puno… toliko stvari se desilo… toliko toga bi željela zaboraviti… ne mogu se probuditi… ili ne mogu zaspati… nekada mi se čini da je oboje…
sada me jedan sms opet prodrmao… zašto… kako ne mogu jednostavno igre sudbine biti jednostavne… ironično je što sam neki dan pisala pismo shakespearevoj juliji… za zadaćnicu…
i pitala sam ju nije li istina mogla odrediti drugačiji kraj… to je bilo tako cinično od mene… jer i sada se sama nalazim u jednoj kaši… i sada ni sama ne znam što mi je činiti… oni su barem to znali… išli su u smrt… ali ja to ne ću… ne mogu… želim živjeti… iako izgubljena…

…caught in a self built cage of life
turned away from reality
he feels the emptyness inside
soulless waiting for the end… (crematory/ the fallen)

znam da sam ja prazna… a i on je… zašto me oni uzdrmavaju… dodajte još i moru… i imate mene…
ni meni samoj ovaj post nema previše smisla, a ja sam ga napisala… to je trenutačno stanje mene… rastrgana sam između nekoliko svjetova… ali trudim se… dišem na površini…
nastojim, postojim… slušam… lebdim negdje između sada i sutra…

...but you were the one for me,
and now you're going through the door,
when you take that step
i love you baby more and more... (serj tankian/ saving us)

žao mi je što to nisam tada izgovorila… ili barem ti… žao mi je što tada nisam poznavala te stihove…
toliko je pjesama, stihova koje bi mogla napisati nastojeći se opisati… ali slike nekada govore više od riječi…
…tek toliko od jedne male blogerice beznačajnih riječi…

Photobucket


28.02.2008. u 20:16

| Comments (7) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.