< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




buried alive by love

evo i mene opet...
i to prvi put u veljači - mjesecu zaljubljenih...
hm... moram reći da nisam baš za to... iskreno, počinjem mrziti sve što taj dan simbolizira... ako je nekome stalo do tebe, onda mu je stalno stalo, a ne taj jedan prokleti dan...
možda su mom načinu razmišljanja kriva i sva razočaranja koja sam doživjela do sada... dokazala sam da sam lijepa, znam da sam pametna... nedostaje mi malo karaktera i puno samopouzdanja, ali ipak mislim da sam ok... možda i malo više od toga...
pa koji je onda razlog mojih razočaranja u ljubavi… ja… ja sam taj problem…

imam prevelika očekivanja
previše živim u mašti
kad volim onda sve boli
ne znam kako pristupiti dečku koji mi se sviđa jer me sram
ne znam kako reagirati kada netko meni pristupi
ne mogu ispuniti nečija očekivanja
itd…

to su sve sitnice koje se daju ispraviti, ali meni se baš ne da… nikada nisam dobila ružu za valentinovo, nikada ju nisam ni poklonila…ok, lani su mi keko i poslek kupili svaki čokoladu da ne budem tužna, tako da će svaki po jednu ove godine dobiti od mene…

ne vjerujem u ljubav na prvi pogled
smatram da za svakoga postoji netko tko ga čini cijelim
mislim da se može voljeti iskreno iako smo još mladi
žalim zbog nekih djela i pogrešaka
žao mi je zbog svih za kojima sam plakala ili koji su u meni tražili nešto
mislim da ljubav ne treba čekati, nego tražiti

i opet samo riječi… hm…
najgora sam kada cvilim, a ništa ne poduzimam… zašto?
jer me strah da ću drugima učiniti ono što su činili meni…ili me jednostavno strah pokušati…
i opet ona omiljena riječ… ne znam…
i opet dok riječi gore na papiru
i opet dok okrećem glavu
i opet… pjesme se samo vrte na playeru ali ja ih većinom i ne doživljavam…samo sjedim tu… i pišem… nastojim se izraziti, ali ne uspijevam… nastojim riješiti svoje sjene, ali ne uspijevam…
ali nastavljam se truditi


10.02.2008. u 14:27

| Comments (12) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.