< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




you belive in me

uzimam predah od svjetovnih tema i napisat ću post posvećen ljudima koji čine moj razreda... večina ih čita... pa bez nekih teških osjećaja... ipak sam ovo ja...


tina - najveselija cura u razredu... ta vesela sto na sat...
doda - moja maja doda...pravi mali anđelek... moš mislit...
luce - ajme... ta zna nasmijati čovjeka...
mateja v. - inače vrlo mi je slična... volim ju zajebavat... a inače jako mi je super...
manuela - cura je ispala sa stranica nekog modnog časopisa... uvijek spremna za izlazak cool
valentina - a.k.a kraljica ... isto modna zvjerka...
martina - voli se zezati, čak je uspjela dobit jedan zbog smijanja...tako treba zubo
veseli - mislim, tak se preziva, ali bome je i pravi veseljak...
helga - pravim imenom helena, i super je cura
mateja b. - e ta ga zna tračati... sve zna... hehe... to je često jako dobra osobinasmijeh
lexa - ona je najmršavija cura u razredu... strah me da se ne prelomidead
marijana - kraj nje čovjek lako krepa od smijeha...
poslek - kada treba jebati profesore dobrovoljno se javlja...hehe...
keko - moj dragi kekica... poslek i on su više pijani nego trijezni... zakon su oba...
matija - taj zna popiti, a nije ga ni rajske strah...wiii...party
mali - nikola... da... taj se stalno ljulja na stolici...
iva - jesam ja brbljava ali ova ruši sve rekorde... na mob klepeče cijele dane...
dijana - ivina suprotnost, mirna ali i ona ima svojih svijetlih trenutaka...
marija - zvrk... nema druge riječi... išle smo u osnovnu zajedno...
josi - povučena i samozatajna cura...
jasmina - prva asocijacija mi je pinki boja... ful vesela i pametna
niki - do drugog polugodišta prvog razreda ja nisam znala kako zvuči njezin glas... full tiha...
sanela - draga moja nela... party animal... zna s dečkima...pjeva
stela - šminkerica u rajskoj? da,da to je stela
blondie - ona mi je bolja nego vlastita sestra... to sve govori... a i voli lovu...greedy
romana - hm... ivina naj frendica... puknuta mala...thumbup
nat - vjerni navijač naše repke i dinama... zakon cura...hrvatska
lucy - mala zna pogoditi kaj volim... fora cura...
mateja - druga najviša cura u razredu... igramo skupa košarku i voli se zezat, pogotovo s dečkima rofl
petra - eh... za nju sam bila stekla krivi dojam... cura je jako zakon i full smiješna, a i obožava svog psa...

eto to su ljudi koji mi svaki dan uljepšavaju život u nekoliko šturih riječi... svatko od njih je cijela priča za sebe, ali zajedno činimo najluđi razred...
jedan od raskinih komentara koji pamtim je: da su po svijetu i povečalom tražili ne bi složili ovakav razred...
kaj je mislila pod ovakav možemo samo nagađati...
a dotad ćemo zajedno proživljavati godine koje ćemo s radošću pamtiti...
hvala vam svima što me podnosite...
...vaša mala blogerica beznačajnih riječi...


20.01.2008. u 19:14

| Comments (16) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.