< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




for one second

savršenstvo… hm… o ovoj riječi sam počela razmišljati od kada sam posjetila par “savršenih” blogova… što podrazumijevamo pod savršenim?
ta riječ je individualna kao i svatko od nas… svatko ima svoje poimanje savršenog…
nekima je savršeno kada imaju love do krova, skupe aute, lude provode do ranih jutarnjih sati…
nekima je savršenstvo neka pjesma koju čuju na radiju…osoba koju vidi kako prelazi ulicu, neka rečenica koju netko kaže…
nekima su savršenstvo oni sami… opsjednuti su sobom i cijeli svijet se vrti oko njih…
a nekima… hm… neki ne poznaju pojam savršenstva… jer znaju istinu… savršenstvo ne postoji…
a ipak najsretnijima smatram one koji savršenstvo pronalaze u najmanjim sitnicama na ovom svijetu… prije sam i ja bila takva… ležala sam satima u travi i slušala tišinu… sunce mi je grijalo lice, nisam se brinula ni za što… nedostaje mi to…
i ono malo što mi je ostalo od savršenstva, glazba, mi okrutno otimaju…
boli me svaka suza koju isplačem samo zato jer sam na čas zaboravila na stvarnost…
prikovana sam sada za stvaran svijet i nemam prava nestati u još uvijek neistraženim poljima svoje mašte…
tužno… “savršenstvo ne postoji” je mala misao koja nas svaki dan drži čvrsto vezane uz stvarnost… no što ako kažem da postoji savršenstvo… snosit ću kazne, ali ono postoji…
negdje skriveno… još uvijek izvan našeg ograničenog vidokruga, daleko od našeg poimanja…
tu negdje… među nama… postoji savršenstvo… čeka… na svog tesara koji će pronaći onu skrivenu istinu… savršenstvo… i opet što je to… je li to divno i prekrasno… nosi li to tužnu istinu… što je savršenstvo…
hm… savršenstvo će biti kada više nećemo postavljati ovakva pitanja… savršenstvo će biti kada ćemo moći pružiti i primiti ruku spasa…
savršenstvo će biti kada se zaborave riječi kao rat, glad, plač, siročad, šamarčina, ponižavanje…
savršenstvo će biti kada se prestanemo pitati što je to, onda kada pogledamo i shvatimo da je život, iako surov ono nešto što vrijedi iskoristi…
savršenstvo će biti jedan jedini dan koji iskonski proživimo…


10.01.2008. u 20:27

| Comments (13) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.