< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




it's the begining

odbrojavamo zadnje dane 2007 i odlučila sam rezimirati događaje…
pa moram reći da je ovo bila jedna burna godina. smrt ivice račana, parlamentarni izbori, prepucavanja dikana i vlatke, poskupljenja, kornatska tragedija, smrt tošeta proeskog… bla bla… ne znam jeste li primijetili ali većina nas zaboravi stvari tog karaktera malo nakon što se dogode…
da pokušam posložiti… politika: smrt ivice račana, slovenci i njihove mušice, izbori
slavne face: britny i amy…ili ako hoćete živčani slomovi i droga… baš lijepo… zatim tu je razvod bivšeg beatlea i ne smijem zaboraviti naše face vlatku i dikana… baš lijepo…hehe…
sport: pobjeda naših protiv engleske (čudo kunem se…), najbolja godina blanke vlašić, sanja jovanović- nova svjetska rekoderka, skupi transferi, maksimirska rupa od stadiona, razbijanja naših plavih boysa…
i još tona toga… mislim živo mi se fučka za sve osim za ova poskupljenja jer i ovako mi je slab đeparac…
a kakva je ovo meni bila godina?!
da vidimo… jedno slomljeno srce, ludo ljeto, nekoliko zabava u organizaciji mog razreda koje su me mogle koštati glave, nova prijateljstva i poznanstva ( radionica pisanja spada u jedan od top događaja ove godine) , frka oko dokotora…
no najzanimljiviju su mi ovi zadnji dani… star potrošil brdo love, dobila sam marte, sutra idem u zg s apokalypsom, luciferkom i marinicom iako sam bolesna ko vrag…
a i najbolje će biti ispratiti ovu i dočekati novu… i to u društvu marinice, apokalypse i šalate… fučkaš ti zabave i zmrzavanje na trgu…
i što na kraju mogu zaključiti… pa sama sebi sam dovoljna… dodajte blondie, stelu, apokalypsu, šalatu, dečke iz razreda, petru, žitnikicu, luce, vlahovičku i iličku, mare i leu, doru jednu i doru drugu, tinin optimizam i neizostavne profesore, kraljicu i princezicu i njihove tračeve… i sve ljude kojima sam okružena… i moram reći da sam ja jedna fakat sretna ženska…
i što onda da poželim u novoj? nekog gada kojemu će biti stalo do mene, da svi ostanemo skupa… da smo zdravi i luđi nego ikada…. a isto želim i vama: sreću, zabavu i zdravlje…
javim se još za novu!!!


28.12.2007. u 20:13

| Comments (16) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.