< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




i could fool a liar

1. zadnji put kad sam plakala zbog ljubavi?
ne biste vjerovali... ali to je bilo u osmom razredu... jebiga unatoč razočaranjima ja sam i dalje kučka... ( iva, zbog kreše nisam plakala...)

2. Dobila lošu ocjenu?!
hm... u mom svijetu to ne postoji... (nemam ni jedan kolac... jebeni sam štreber... šta ćete...)

3. Provela dan iz snova?!
hm... hm... bilo ih je... ali mi ne padaju sada na pamet...

4. Uvidjela da život nije fer?!
davno... vjerujte...

5. Osramotila se pred svima?!
ova subota može poslužiti kao sasvim solidan primjer...

6. Odbojka,atletika ili nogomet?!
ni jedno... košarka...

7. Plivanje ili skijanje?!
plivanje, pogotovo negdi vani...hehe...

8. Tenisice ili čizme!?
hm... starci mi pružaju nadu da ću dobit marte... tako da sigurno čizme...

9. Voda ili sok!?
khm... ni jedno... alkohol je ono pravo...

10. Pet stvari koje najviše mrziš:
kada netko sere okolo po meni
ljude koji se pretvaraju
svoju sestru
ovo prokleto mjesto i njegove stanovnike (osim apokalypse i šalatice... i još nekih... znaju tko su...)
kada sam izgubljena... ovo je dvosmisleno...

12. Tri najljepše pjesme koje si ikad čula:
nymphetamine - cradle of filth
over and under - egypt central
join me - him

13. Što te prvo privuče na dečku?!
kosa i izgled - da... padam na dugu kosu, ali nemoguće je reći što me stvarno privuče k nekom tipu...

14. Najodvratnije što si vidjela na dečku?!
uh... e u tu kategoriju bi se dalo svašta napisati ( suknju, grudnjak, vrećice...)

15. Što si bila u prošlom životu?!
netko pametan

16, Rock ili pop?!
hm... metal i rock...

evo malo sam protjerala sestru s kompa i napisala novi post... ipak je božić...
joj... ja sam grinch... hehe... hoću u školu... poludjet ću doma...


25.12.2007. u 23:17

| Comments (13) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.