~*...:::Say it isn' t so:::...*~

srijeda, 14.05.2008.

Evo mee :)

I'M BACK!!! Napokon sam na blogu kojeg sam tako često zanemarivalasmijeh. Nema veze, jelda. Uglavnom, imam fakat puno novosti, od ljubavi do škole. 'Ajmo po redusmijeh:
1. Na ranchu smo dobili 13 konjskih prinova, 5 omica i 8 ždrijebćekacerek. Prekjut su! Sad ću vas malo zagnjavit i napisat o svakom po malosmijeh. Pisat ću poredu, od najstarijeg do najmlađeg. Dakle:
2.3.- Ares, eng. punokrvnjak, muško
2.3.-Aramis, eng punokrvnjak, on i Ares su blizanci.
7.3.-Believe in Miracles, quarter horse, kćerkica mog Madoxacerek
13.3.-Shades of Midnight Glory, quarter horse, muško
17.3.-Silver Spirit, arap, muško
18.3.-My Way, holstein, muško
18.3.-If Only, shetland pony, žensko
21.3.-Cheyanne, appaloosa, žensko
21.3.-Orion, lusitano, muško
5.4.-One Night Only, friesian, muško
10.4.-Expecting to Fly, am. kasač, žensko
15.4.-Poetry in Motion, arap, žensko
17.4.-Desert Angel, andalusian, muško

To je to od konjskih prinova, imamo još pasje, mačje, puhovskesmijeh, tvorovske, zečje, kozje, ovčje, kravlje, magareće...

2. Ljubav...ahh, ta ljubav...pa bilo je i vrijeme da napokon budem sretna u ljubavi! Zove se Ryan, ima 17 godina, i saavršen jeecerekcerek. Dobro, nitko nije savršen, ai je on jako blizucerek. Tak' sam sretna...smijeh

3. Škola...uskoro ću završiti 2. razred gimnazije...jej..ocjene su super, valjda ću imat prosjek 4,8smijeh...wee....

4. Ne znam jesam vam rekla, ali osim jahanja treniram nogomet(7 god.) i tenis(4 god.), plešem(latino-američke plesove,3 god.)), učim francuski, španjolski, latinski nešto malo i grčki(tatina baka je grkinja), a planiram naučiti i portugalski. Imam svakakvih korijena: hrvatskih, grčkih, španjolskih, norveških, američkih, portugalskih...svakakvihrofl
Radni dan mi počinje oko 5:30, a završava oko 21.

E tako, sad sam vam sve ispričalasmijeh. Hm, što da još napišem....u subotu smo imali utakmicu(nogometnu). Pobijedili smo 4-2party, ja sam zabila 2 gola(inače, napadač samnaughty, hehe). Do sad sam jahala, a sam moram u školuzijev. Ahh. Idem, pozdravmah

- 14:40 - Komentari (27) - Isprintaj - #

0