Abortus Duše

četvrtak, 11.05.2017.

painkiller






Sakupljen svijet istine teške

laž se pije u potocima

na koljenima opet govorim

krv i mlijeko u potocima

na koljenima govorim

dolaze opet dani

poklanih vratova sirovih

tražit ćemo krivce

po genitalijama tuđim

suce pronaći u paklu

ili će oni pronaći nas

vrijeme je ispred

na koljenima

smrskane prošlosti

uzdižem ti ime ponovo

dalek' si mi Bože

na proplanku doline suza

kao da smo halucinacija

prevelikom dozom stvorena

od izmišljene ljubavi

korov se hrani prije cvijeta

isto je i s ljudima.


1999

11.05.2017. u 06:29 • 2 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora