Abortus Duše

četvrtak, 11.05.2017.

Abortus duše IX





Zadavim ti ličinku

da mi ne odletiš

na prvi mural

sličan mom snu

i okrenem zanos

usmjerim izdisaje

zapnem za crtu

pomirenja svih

otkopčam kosulju

istjeram glad

zagrebem si lice

svakim padom

i postanem veći

tamniji od sutona

topliji od usana

blaži od pogleda

majke su iste

po praštanjima

i njima se poklonim

redovno nasmijem

postanem korijen

skriveni plod

moje su istine

daleko rijeđe

tuđe se laži

paucima hrane

puknutih mreža

gomila vrišti

pojavit će se rosa

na svakoj niti

oplakan sam bio

suza više nema

praštanja su gorka

svakog iskona

pa mogu i moja

ramena da osjete

bičeve bjesa

nemirnih kuja

u godinama sušnim

zavijat će bose

okrenute jutrima

koja nisu njihova

na oblaku stojim

tko zna za svrdlo

napunjen je srećom

zavjetovana laž

boli sve očaje

koji pasu po moru

plavom od gomore

i kad će nestati

znaju praskozorja

odlaze ruke u džepovima

molitve i prošnje

pogled u zemlju

odatle dolazimo

posramljeni se

njoj i vraćamo

svaki u svojoj plahti

ja u bjeloj

a ti ?

11.05.2017. u 06:18 • 5 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora