Abortus Duše

nedjelja, 14.05.2017.

o ljubavi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Zar su samo moja ramena

tužna, spuštena i netaknuta

po nekoj crti već iscrtana

savijena do boli od tereta

tog ogromnog križa koji sliči

raširenim rukama tvojim

raširenim nogama koje stežu

mornarskom vještinom

taj kanap slabi

moj vrat koji se gubi

u svakom tvom uzdahu

vrisku i jecaju

mojim ramenima koja se bude

pored prozora otvorena

a jesen je hladna, tužna

poslije svakog uzdaha

ponovo se propnem

pa na nožnim prstima

postanem veci od dunje

koja me redovno mirisom

podsjeti na samoće

koje nisam isprao

u onim kazanima

uz one vatre

uz one...

Opet se vraćam na njih

suze koje vječno prate

zbog kojih se sakrijem

zbog kojih izgubim muškost

grub glas, oštar pogled

postanem sitni trag

fleka u zidu samoće

zidanom od uspomena

jedne te iste žene

stare zidine se teško ruše

a teže mi je izvan njih...

Koliko sam samo vezan

a da sam i bio izvan

tko zna da li bi sada

pisao u noći gluhoj

punoj

mojih sitnih jauka

jos sitnijih molitvi

umornih ramena izgrebanih

tvojim noktima koji kidaju

sirovo meso mojih nadanja.

Koliko te volim ljubavi...

14.05.2017. u 17:24 • 4 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora