Abortus Duše

četvrtak, 13.06.2013.

Marathon sjećanja

Nikada nisam mogao dugo

hodati bos po sjećanjima

i uvijek bi me peklo prvo

po stopalima koja su postala

tvrda od tih čekanja

neprekidnih skakutanja

i skidanja cipela svaki put

kada ti pokucam i kad otvoriš

ta svoja vrata od ebanovine

koja su sva mora ovoga svijeta

pokušala da zadrže,da ne potonu

u grijeh koji ljubi zbog dubine

svakog namjerno ostavljenog.

Nikada nisam mogao dugo

hodati bos po sjećanjima

i uvijek bi me peklo prvo

po stopalima koja su otišla

dosta dugo poslije tebe

i koja su zastajala i okretala se

pomisljajući na posljedni korak

u svakom slijedećem koraku

zbog koraka tih tvojih

koje ponekad začujem

ispred vrata od ebanovine

koja su potonula u nama.

Nikada nisam mogao dugo

hodati bos po sjećanjima

i uvijek bi me peklo prvo

po stopalima koja ližem

zbog samo jednog koraka

dugog kao marathon.

13.06.2013. u 04:23 • 0 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora