Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

beskrajne nijanse sivog



subota, 07.06.2008.

SNOVI

Image Hosted by ImageShack.us




u razmišljanju o vama
širim se poput oblaka
lijeno i turobno, hladno
miješam se s otrovom što teče
mojim tijelom, mojom slabošću,
lagano, bezbrižno
tonem u rasute tonove
neke neodređenosti
što bi se mogla nazvati
...životom.
praznina i nedokučivost
neisprekidane želje za
smislom, srećom, patnjom,
pripadnosti steže moju
koncentraciju u jedan pojam,
jedan cilj, koji još više muti
razumijevanje nego donosi odrešenje,
strah o već poznatom rezultatu
koji kidat će mi dušu
...ti!
bez imena, bez obrisa
bez života i poleta
simbol si mojeg savršenstva
kojem težim u vlastitom odricanju,
ne poznajem te, ne sanjam te,
ne prepoznajem te, ne volim te,
ideal si bez premca, skrivenog plesa,
lažan i nejasan, uzdignut do neba,
gdje kroz kišu dižemo tornjeve snova
...daleko iznad očiju.


| if this world were to end, there would only be you and your memories. (4) |