11

utorak

lipanj

2013

Reklame na bedrima žena



Novi vrlo zanimljivi trend polako osvaja Japan, odnosno tamnošnje žene koje za potrebe promocije iznajmljuju svoja bedra. Orange News piše da je broj žena koje pristaju po osam sati dnevno na bedrima nositi naljepnice s logom ili reklamnom porukom tvrtki u porastu svakog tjedna.

Žene moraju postavljati svoje slike s vidljivim oglasima na vlastitim Facebook i Twitter stranicama, a same promidžbene usluge promoviraju se putem PR tvrtke Absolute Territory (apsolutni prostor).

Zanima nas kako bi ovako nešto prošlo u Hrvatskoj i regiji :)

Oznake: reklame, reklama, bedra, guerrilla

04

utorak

lipanj

2013

Trbuh kao reklama

Da se kreativni ljudi doista mogu svačega dosjetiti, dokaz je i fotografija lijevo, na kojoj trudnica reklamira portal.

Buduća mama je sretna i očito je da uživa, a vlasnik tvrtke koja se reklamira sigurno zadovoljno trlja ruke.

Guerrilla marketing uvijek je dobra fora. Bitno je samo imati pravu ideju, za pravi proizvod ili uslugu.

Oznake: reklame, reklama, guerrilla, marketing

03

ponedjeljak

lipanj

2013

Pametni znaju kako se dijele letci



Zamislite sljedeći scenarij: tiskali ste 1.000 ili više letaka ili brošura i unajmili ljude da vam ih ostave po raznim punktovima u gradovima.Ono na što niste računali, a dostavljačima letaka je ionako svejedno (glavno da zarade) jeste da će - pasti kiša.

I tako su vaše skupocjene brošure podijeljene, poput ove na fotografiji, kiša pada sve više i šanse da ih itko živ otvori su -0,100%. Razlog: uništile su se od vode.

Kako zapravo dijeliti sveprisutne letke?
-uz malo više mašte, ne samo stajanjem poput kipova na izlazima iz shopping centara
-uz gerila akcije
-u kasliće, ciljano, kada imate akcije...a ne svaki Božji dan, i kada je kiša i kada je snijeg i kada se papir osuši od sunca
-sa manje informacija i jednostavnije
-rjeđe, a ne češće
-uvijek s nadozorom onih koji ih za vas dijele

Budite pametniji, trošite svoj marketing novac kvalitetnije. Tako ćete postići puno bolje rezultate. Letci ostavljeni na automobilima tijekom proljetne kiše? Radije taj novac donirajte, primjerice našoj redakciji koja će vam napisati kvalitetne promo tekstove. Bez naznake da će ih uništiti nevrijeme...:)

Oznake: letci, dijeljenje letaka, marketing, guerrilla

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.