21
petak
lipanj
2013
10 navika uspješnih ljudi
Vikend je, prema mnogim istražiteljima uspjeha, ključan za odrađivanje svih onih divnih opuštajućih stvari, kako bismo radni tjedan dočekali što spremnije i kako bismo bilo što - uspješniji. Stoga, ne zaboravite posvetiti vrijeme ovim sferama života...
1. Vrijeme s obitelji
Rezervirajte vrijeme za obitelj i prijatelje. Provedite ih s onima koje volite najviše
2. Vježbajte
Prošećite, rolajte, trčite, otiđite u prirodu..samo se pokrenite! To će vam dati nove ideje i razbistriti vam um
3. Oživite hobije
Pokušajte barem jedan vikend u mjesecu posvetiti svojim tajnim strastima, primjerice čitanju ljubića, slaganju puzzli ili nečem sasvim drugom.
4. Spavajte i isključite se
Vikend je idealan za spavanje i odmaranje, a isključivanje iz svih poslovnih obveza svakako vam treba biti prioritet
5. Volontirajte
Volontiranje u pučkim kuhinjama, socijalnim samoposlugama ili nekim humanitarnim organizacijama omogućit će vam da upoznate ljude i promijenite perspektivu
6. Upoznajte nove ljudi
Uspješni ljudi se ne "umrežavaju" slučajno, to je jednostavno stil života. Gdje god oni bili i što god oni radili, uvijek će će pokušati uspostaviti nove kontakte
7. Meditirajte
Razmišljajte o svome životu na način da se opustite i prepustite potpunom opuštanju, u kući ili u prirodi
8.Smijte se
Bez obzira gdje ste i što radite, smijte se što više. Od srca.
9.Gledajte blesave filmove
Doista je divno sjesti pred TV ili kompjutor i gledati lagane filmove koji će vas opustiti, odmaknuti od stvarnosti, oduševiti, nasmijati, razveseliti....
10.Vrijeme za ljubav
Grlite i ljubite osobu koju volite, izmasirajte se, odvedite je na wellness vikend. Provedite kvalitetno vrijeme zajedno.
komentiraj (0) * ispiši * #
03
ponedjeljak
lipanj
2013
Pametni znaju kako se dijele letci
Zamislite sljedeći scenarij: tiskali ste 1.000 ili više letaka ili brošura i unajmili ljude da vam ih ostave po raznim punktovima u gradovima.Ono na što niste računali, a dostavljačima letaka je ionako svejedno (glavno da zarade) jeste da će - pasti kiša.
I tako su vaše skupocjene brošure podijeljene, poput ove na fotografiji, kiša pada sve više i šanse da ih itko živ otvori su -0,100%. Razlog: uništile su se od vode.
Kako zapravo dijeliti sveprisutne letke?
-uz malo više mašte, ne samo stajanjem poput kipova na izlazima iz shopping centara
-uz gerila akcije
-u kasliće, ciljano, kada imate akcije...a ne svaki Božji dan, i kada je kiša i kada je snijeg i kada se papir osuši od sunca
-sa manje informacija i jednostavnije
-rjeđe, a ne češće
-uvijek s nadozorom onih koji ih za vas dijele
Budite pametniji, trošite svoj marketing novac kvalitetnije. Tako ćete postići puno bolje rezultate. Letci ostavljeni na automobilima tijekom proljetne kiše? Radije taj novac donirajte, primjerice našoj redakciji koja će vam napisati kvalitetne promo tekstove. Bez naznake da će ih uništiti nevrijeme...:)
Oznake: letci, dijeljenje letaka, marketing, guerrilla
komentiraj (0) * ispiši * #