30.12.2005., petak

Srijeda-LUCHESIJEV RODENDAN

Jooooooj.Rijeci su suvisne,ali ipak par rijeci o tome....bila je spica...bio sam mrtav,i ekipa me udarala,ali jebes to......glavno da sam se zabavio...bar kolko tolko....bilo je dobro...ne znam sta da kazem,jer vi koji ste bili znate kako je bilo...ali ajde za one koji nisu bili...dosli smo neznam ni sam di ni kolko je bilo sati....poceo sam piti i naravno napio se...ponovo dobio po picki,ko po obicaju...zacudo ovaj put me tajo nije lupao,bar tako kaze,i ja mu vjerujem.....svejedno,tajo ipak hvala za to sto si me pazio i postedio....istina,bila je neka cura za kojom sam trcao i nisam joj dao da dise....jebga,cura mi se svidjela...i tako....i to je bilo to...sutra NOVA,napokon,ponovo cemo malo popit...mozda ne tolko kao na rodendanu,ali makar malo da budemo veseli...mora se malo,sta ne?????sva sreca da tajo ima frendove koji su ga pozvali za novu.....inace bi imali zajeb...bar ja....ovako smo se izvukli i ful sam happy....nadam se da ce bit spica...trebala bi biti...ne vidim razloga zasto nebi bila...ma ne zelim nas "ureknut" i sve ce biti ok i bit ce super....znam da ovaj post bas i nema smisla,ali sta ste ocekivali da nesto sto ja kazem ima smisla????uzivajte,cujemo se.......

- 17:15 - Komentari (11) - Isprintaj - #

27.12.2005., utorak

Booooooo

Neznam sta da vam kazem....pocet cu pa na cemu zavrsim,zavrsim...prva stvar koje sam se sjetio je saskin i ilonin blog...joj,neznam sta da kazem na to....pa to je teska propast....neznam sta njima bi da pokusaju napravit blog...kako su ga uopce uspjele napravit?????neko im je stoposto morao pomoci...nisu one sposobne da ga same naprave.....jadne cure...ponekad mi ih stvarno bude zao.....tj. uvijek kad ih vidim mi ih je zao....ma dosta vrjedanja.....zajebavam se,a mozda i ne.....znam da mnogi koji procitaju ovaj blog,ne misle tako o njima i koji se nece slozit s ovime sto sam rekao.....al dajte,ljudi za istinu dal im je blog dobar????ok,tek su pocele,ali mislim da se nece nesto osobito maknut s ovog sto su zasad napisale.....kojim ciljom su one to napravile....zapitam se ono vec poznato pitanje:kuda goni ovaj svijet????
-sale,ilona samo naprijed...nemojte da vas ovo sto sam napisao natjera da si obrisete blog...ne bi mogao mirno zaspat ako budem znao da ste zbog mene ga obrisale.....stvarno nemojte zbog mene obrisat blog,ali ga obrisite za dobrobit ljudi,i pule, tj. stoje.....ma ekipo zajebavam se......hrabro naprijed.....valjda ce vam blog uspjet...(iako se duboko nadam da nece....ma pusti...zajebavam se....znate mene....)samo zajebancija i nis drugo...nikakve ozbiljne stvari...nista sto cujete od mene nemojte uzimat za ozbiljno.....uzivajte.....do slijedeceg puta.....
-ako se ne javim ubrzo,znaci da su vam molitve prihvacene...ili me netko pokupio s autom ili me neko prebio na mrtvo ime....sretna nova unaprijed,ako se ne cujemo do tada.....lijep provod svima zelim.....
- 22:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

25.12.2005., nedjelja

Vodka party.....

Petak kao sto vec znate,bila je tapija....bar je meni bila...i to preteska.....pazi ovo;na gortanovoj se smrzavamo ko neki đaneri,nemamo ni za pusit,a ni nesto posteno za popit....ekipa pije pivu....mjesto da smo otisli u neki kafic,mi smo ostali dolje smrzavat se.....ma nije vazno jer smo jucer,tj. u subotu otisli u "nas kafic",club u kojem smo svaki dan po nekoliko puta....bila je vodka party....drugim rjecima vodka za 5kn....bas spica....frend i ja smo otvorili vecer s prvom vodkom...nakon sto smo eksirali,prasnuli smo jos jednu....i tako smo ih popili jedno 6,7....nisam siguran...ko ce se sjecat....jos nas je i konobarica castila....mene dvaput.....okrenula ona rundu po medenici.....kod iste te konobarice smo se adi i ja bacili u smek...ostali valjda nisu imali volje ili ih je bilo sram....mislim da ih je bilo sram.....ma boli me dick za njih,ja znam da sam uzivao....jebo mater onom adiju....prvi je cestitao toj konobarici bozic....picko jedna....ma nije bed...ionako sam i ja kasnije dobio dar od nje.....i tako adi i ja smekamo,malo mozda uspijevamo(iako ne vjerujem),svi zajedno plesemo kolo....bas je bilo prejebeno.....onda oko ponoci smo otisli na polnocku....joj,samo smo usli i odmah izasli van...nisam mogao izdrzat unutra...ponovo smo se vratili u club.......bila je "ziva muzika",vodka za 5kn,ekipa je bila gotova....dokaz da je bilo jebeno dobro....ostao sam u clubu do nekih 2 i po...malo ranije sam otisao doma.....svi drugi su odavno otisli......dosao doma,bacio se u krevet,pokusavao se namjestit da nekako zaspim....zaspao oko 3,probudio se oko 10 i nesto....i to bi bilo to....tako sam ja proveo badnjak...sad idem kod bake i djeda na rucak,a kasnije cu se jos dogovorit da vidim dal ce netko ici van navecer.........
uzivajte!!!!
p.s.najvaznije je da smo adi i ja smekali konobaricu i da je meni okrenula 2 runde,a njemu samo 1....vrlo vazno...ha,ha,ha
- 12:13 - Komentari (6) - Isprintaj - #

22.12.2005., četvrtak

NAPOKON KURCEVI KRAJ!!!!!!!!!

Danasnji dan mozemo smatrat kao vec kraj prvog polugodista....jos sutra,a to je nista jer su satovi skraceni,a ocjene zakljucene....jedva sam docekao kraj....izvukao sam se tako da sam uspio ispravit gotovo sve...pao sam samo fiziku,u kurac....ma zaboli me....budem ispravio slijedece godine....pazi ovo....danas,poslije matke,ekipa kaze da nemamo fiziku.....i kao da se nitko nece vratit.....na kraju zajeb......imali smo fiziku,a ja nisam dosao jer sam morao ici na satove voznje za motor...da,kao i bile,napokon smo krenuli na voznju...da vidimo ko ce u ovome biti bolje....inace,za one koje neznaju,teoriju sam pao 3 puta,a bile 2.....obojca smo prvu pomoc prosli iz prve....jos sad voznju i to je to...nema frke vise...jedva cekam....bile,a ti????nema sranja dal ce te uhvatit panduri i sve to....zicer...bilo je i vrijeme da me zovu na voznju....puno sam cekao da me nazovu...ste culi..tajo je krenuo na polaganje...joj,kako cu mu se smijat kad padne teoriju...isto kao sto si se ti meni smijao...cuj,ne brini...neces biti ni prvi ni zadnji koji ce past...ima ih jos....sutra je petak...di budete isli za kraj skole????neznam ni ja di cemo,ali znam da ce biti pljuge do jaja.......
uzivajte,cujemo se.....
p.s.ako budete vidjeli nekog kretena u gradu na motoru od auto skole,to smo ili bile ili ja...
- 17:29 - Komentari (5) - Isprintaj - #

19.12.2005., ponedjeljak

Jos malo i kraj polugodista...

Jos samo sutra i to bi bilo to....nista vise za ucit....i onda opet sve po starom kad se vratimo.....naravno,opet cu sve ostavit za zadnji dan....i opet cu imat popravni iz necega...ma mozda i necu....boli me dick...svejedno mi je....dosta vas koji gube vrijeme citajuci ovo,ce pomislit da sam neki streber ili ko zna sta,zato sto mi je vecina prica o skoli....prevarit cete se ako budete tako mislili....jer meni je knjiga zadnja opcija...zadnje sta cu radit....preko praznika cu se samo gubit negdje i pokusat svaki dan biti ili pod gasom ili pod pljugom....naci ce se love za sve to....nakon sto zavrsi petak i dodem doma,zaboravljam i na skolu i na sve sta ima veze sa njom...bacit cu torbu u sobu i necu je pogledat dok ne bude potrebno,tj. dok ne pocne drugo polugodiste....ma ni tada necu nesto posebno,ali reda radi....jos sutra i prekosutra...to su mi sad bitni dani....jer ako ne uspijem ispravit ono sto moram,past cu jos vise predmeta nego samo fiziku...ma cisto me boli dick i za skolu i za sve....uzivat cu i to je to...kako se kaze:jednom se zivi,pa iskoristi sve sta ti zivot pruzi....
do slijedeceg puta,bbbbbboooooookkkkkkk!!!!!!!!UZIVAJTE!!!!.....
- 15:52 - Komentari (6) - Isprintaj - #

15.12.2005., četvrtak

NOVA GODINA!!!!!!

Di cete vi za novu???...ja ne znam jos nista.....mozda ostanem doma,mozda odem negdje sa starcima(mislim negdje na snijeg i takve gluposti)......a mozda ipak bude nesto organizirano,pa ako budem pozvan,dodem naravo......nemam pojma di cu....vrlo vjerojatno da cu ostat doma,i bacat petarde kroz prozor na prolaznike(ako ih bude bilo).....malo da ih plasim.....
- 22:26 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Cisto ovako

Razmisljao sam o novom postu,ali neznam o cemu da pisem.Mogu jedino o skoli,ali sam siguran da to nikog pametnog ne zanima.....ali ipak evo malo o onoj kurcevoj skoli koju pohadam....danas me rusila fiziku sto uopce nisam mislio da cu pasti...ima tolko predmeta koje mogu pasti a ona ludara me rusi fiziku...nevjerojatno...necu imenovat da ne budem u govnima ko i onaj lik iz rijeke...ali lik je car...svaka mu cast...uglavnom,pita ona mene,ja nesto malo znam...dovoljno za 2....pita me neke kurceve formule,znam i njih otprilike....mislim da sam zasluzio 2....ali sad je kasno...dala mi je 1...zamisli,zenska daje zadatke koje ni sama nezna rjesit....u 2 skolska sata,mi rjesimo 2 zadatka i oba su netocna.......onda ona uzme stvar u "svoje ruke"....kao ona ce ih sad rjesit....pocne rjesavat vidi da joj ne ide,pa uvrstava neke svoje formule gdje im uopce nije mjesto...dobije neki rezulatat i kaze:Ovo je tocno!!!!kako mi je digla zivce...zasluzio sam 2...ma boli me dick....ionako cu dobit ukor,pa mislim da mi ne mogu nista...tj. mogu me izbacit iz skole....samo to me brine...ma valjda nece zato sta sam srao po ovoj iz fizike.....oni koji idu u skolu na kastelu,iznad kafica "viva" ,znaju o cemu se radi i o kome govorim......a dobit cu ukor samo zbog toga sta sam rekao istinu,a to je da je fizika luda.....i da fizicari bas i nisu osobito normalni...ne mora znacit da svi nisu normalni,ali vecina mislim da je...sta vi mislite o svemu ovome?na cijoj ste strani?ste suzdrzani ili glasate za nekog?
-u svemu je najbolja prica da mi,zacudo starci nisu nista posebno nasrali zato jer sam pao,zasad jedan predmet...nadam se da cu makar ostale uspjet ispravit....uzivajte!!!!!!!
- 22:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

14.12.2005., srijeda

OVO JE ZA TAJU

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us...I Tajo ti se sviđaju?
- 18:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Bez cilja

Danas me zenska nogirala za stvarno......A jebem ti život....Full mi je žao zbog svega.....jooooj....
Image Hosted by ImageShack.us
- 18:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

13.12.2005., utorak

Bok!!!!!

Danas sam se posvadao sa ribom.Znam da to nikog ne zanima,ali moram se izjadat,a neznam kome cu,tj. kome bi mogao.Oni koji me poznaju,znaju da i nisam nesto osobito pametan.Rekao nesto krivo i cura se uvrjedila.Zao mi je,ali neznam sta da joj kazem kako bi mogla prihvatit moju ispriku.Posvadao sam se sa zenskom skojom sam mislio da se nikad necu posvadat.Jer ful si pasemo,i sve to,ali mozda ipak nesto fali...Nisam kao neki frend(znat ce na koga se to odnosi),da skoro svaku drugu subotu imam drugu picku.Njemu skidam "kapu".Mnogi ce i znat koja je ta zenska.Sad sam u bedu.I onda se jos sjetim jebene skole.....Vrlo vjerojatno da cu past nekoliko predmeta.Ko zna mozda ipak budem ispravio sve sta mi je negativno.Ali zivi bili,pa vidjeli......Nije mi bas do zajebancije,ni do nekih glupih komentara(pogotovo vas dvojca i ti,hajvane),nego do savjeta.Recite sta bi mogao napravit da prihvati ispriku.HAJVANE ti si iskusan s ribama.POMAGAJTE,LJUDI!!!!svi komentari bez onog o pederstvu su dobrodosli.

- 21:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #

12.12.2005., ponedjeljak

Preinaka

Cujte ljudi,nista od onog nisam osobno napisao.PEDER NISAM,to znam.A i ko bi bio tako glup da samog sebe ubija na blogu???Glup jesam,ali ipak toliko ne.Samo to sam htio reci.Do daljnjeg!!!!Cujemo se!!!!
p.s. gubite vrijeme ako ovo citate,ali se barem mozete dobro nasmijat onome sto su napisali dva kretena po imenu:ADI i IVAN.
Doslo je do dogovora;ja rekao da vise necu njih zajebavat,oni da nece mene(iako im ne vjerujem previse,ali zaboli me).Ako ih usrecuje da me zajebavaju neka nastave.
- 17:36 - Komentari (4) - Isprintaj - #

10.12.2005., subota

škola

brzo je kraj polugodišta......i tako možda padnem možda se izvučem......škola je štetočina...i ide mi na kurac...i tako...šta vi mislite?????.... molim očajan sam, želim komentar!!!!!!.............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 13:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


malo o meni;

-poznat pod nickom SALE
-roden 13.6. davne 1989.
-imam 16 i po god(tih pola je jako vazno)
-zivim sa starcima i mladim bratom
-mladi brat:ponekad moze biti tako dosadan,al ponekad je ok...da nema njega,neznam od koga bi posudivao lovu
-za zajebanciju gotovo uvijek(ako nije na moj racun,al i onda je prihvatim)
-cesto zivciram frendove
-cesto pretjerujem s zajebancijom
-skola na kastelu-iznad kafica "viva"-(mislim,nju pohadam)
-slusam svu muziku,ali nisam neki fan teskog rocka i slicno
-volim izaci van s ekipom pa malo spicirat,tj. pit ili pljugat(naravno,ako se nabavi)
-inace sam ili vani ili se doma svadam sa starcima

-i mislim da je to sve o meni
-kao sto rekoh na pocetku,gluposti

adi & bile=CAREVI
sale & ilona=MOZE PROCI
ive & tarik=OK LIKOVI
ana=LEGENDA
tajo=HAJVAN
serena=SUPER CURA
keka=OK JE
lea=OK CURA
alex=ISTO OK
trisha48=OK CURA
alenka=OK JE
kretencine=samo ime kaze sve
dalen
marica
bule & eli