< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (12)
Travanj 2008 (17)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

SwE i SwAsHtA nut

evo par cikica: rofl

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

inače ja sam vam totalna plawushica,,,,hah,,i u glavi,,heh,,deadwink


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

obožavam životinje najviše psesretan


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

nešto o glupachi....heh...

ime:leda
prezime:hmm....
nadimci:mala,komad,ljepotica,plawusha,lady...
na svjet sam došla:02.01.1996


što volim:
-jednog dečkacerekcerek
-svoje frendove
-izlazit s njima
-kad se dvoje ljudi vole preswatko..heh
-svog peseka i kornjaču
-ljeto
-robu
-sunce
-nakit
-mobitel
-svoj komp
-svoj msn
-naj glumica:ja..heh..
-naj glumac:josh hutcherson..kak je swatki..uff..
-naj pjevačica:ja...xd..moj neotkriveni talent..lol
-naj pjevač:james blunt
-naj pjesme:james blunt-youre beautiful,
james blunt-goodbye my lover,james blunt-carry you home,
james blunt-wiseman...green day-boulevard of broken dreams,
prljavo kazalište-previše suza u mom pivu,prljavo kazalište-kiše jesenje,
prljavo kazalište-marina,seka aleksić-aspirin,seka aleksić-ne vjeruj,
dara bubamara-ovi zidovi....
i još puno,puuuuuuuuno toga........al da pišem šta sve volim cjeli bi blog popunila...hehe



ok sad....šta ne volim:-sve svoje bivše....awrr....heh
-umišljene,bahate cure i dečke
-cajke(dobro volim samo neke....heh)
-ribu
-neko povrće
-kada neko ogovara..uff..
-metal muziku
-bit bolesna..=(=(=(=(
-kad pada kiša
-jesen,blato..aa...fuuj...
ne volim ja još puno toga al mi se neda pisat
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

obožavam cipele,torbe,nakit,dijamantiche...heh,,
diamonds are girls best friend,,,istina,,,zbog njega nikad nečeš patit,,,uvijek sjaji,,,
neprocijenjiv je,,,,nije kao muškarci,,heh,,

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
a sada jepe cikice,,,heh,,,cerekzubokisskiss

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


subota, 30.08.2008.

ey ljudekiiii.....vratila se ja s mora.....bilo je preludo i nezaboravno!!!!!!!......kaj mi se sve nadogađalo.....isse......s frendicom sam stalno bila vani.....upoznavala nove ljude.....dobro;vratila sam se u pon al nemam komp jer nam se rade sobe!!!!!konačno ću imat svoju sobu.....moja je veća......za bolju uvjek bolje heh....bila sam na moru 65 dana...skoro sam crkla tam....po danu dosaaaaadno........po noći super.....al ko će dočekat noć????tamo frendica i ja stalno noslie minice.....neki nas dečki cijelo vrijeme gledali.....i tako par dana.......onda mi moramo doma i namjerno skrenemo krivo i sakrimo se iza kamiona i ona kaže baš me zanima di su i oni se stvore pred nama......mi ono počnemo vrištat.....tamo brzo pobjegnemo.....mi trčimo....večer poslije su nas pitali za brojeve i mi im glupače dale tam smo se dopali cijelo vrijeme on meni mislim na tebe,dobro jutro ljepotice,sviđaš mi se,zaljubljen sam u tebe,ti si naljepša cura u novalji..ja ono isse...ti dečki imaju 15 god neki pedofili bwahah....lagale smo da smo polusestre i da živimo u zg-u daobro ja da..i da se ona zove lana...odmah su nas prokužili al nisu ništa rekli....dan poslije smo se našli s njima...bilo je katastrofalno...tamo su nas vodili bogu iza nogu...mi ono gledamo...ali dosta o njima... kad sam se vraćala iz kina s frendicama ja sam trebala na wc i ja odem u šumu....i ja tamo izgubim mobitel...ja sam se užasno plakala...bilo je grozno...i mi ga tražimo cijelo vrijeme...i čovjek koji je išao u šumu ga je našao i vratio mi j..ja sam bila tak sretna..sve je dobro kad se dobro svrši...ove godine sam skoro stalno išla s frendovima na plažu..bilo je jebeno.....zabavljali smo se i tak...sve u svemu preludo...kad su nam prijatelji došli bila je čista ludnica....tulumi skoro svaji dan...tamo se zezali..pekli kokice..staraca nema doma ludo...a prije neg kaj su oni došli bili su moj bratić i sestrična....bilo je ok...onb je pozvo svog kapetana u momčad u koju on sad ide (hokejašku),i ja se njemu sviđam...on je htio moje slike....ja ono nema šanse...nedam....onda kad smo moja sestrična i ja išle van on me stalno zivkao da emil zna di sam ja...ja ono nemogu vjerovat...a kak je emil jak..užas..tak ljepe mišiće ima..vidla sam ga u potkošulji...predivno je tak izglledo...kad su išli sljedeće jutro njegova mama mi je rekla da imam predivne oči...al na slovačkom..(oni žive u slovačkoj)i on se htio slikat sa mnom kao za uspomenu...a ja sam se htjela rasplakat najrađe inda sam na kraju izašla van i pokušala se nasmješit..ajme užas..koja bruka....no idemo dalje....još se puuuuuuuno toga događalo ali neda mi se više pisat o moru....kad sam došla u zg skoro sam se rasplakala kad sam ga vidla....kad sam došla negdje oko 6 sam se išla nać s jelenom...kad smo se zagrlile i izljubile suze su mi išle na oči..od sreće...poslijhe smo išle na igralište i susrele reu na pola puta...i s njom sam se izgrlila i izljubila...i tam sam se našla sa svima...i s bovšim...on je predobar....najbolji mi je prijatelj...s nime mogu sve....on je preodličan...obožavam ga....i tak sam svaki dan dan išla na igralište i super se zabavljala.....jelena i ja išle smo u kino gledat zgodna i ne zgodna...film je preodličan...tam smo išli prema dvorani i neki nas slatki dečki gledali...i pozdravljaju oni nas a mi ništa i onda im jelena na kraju mahne...a oni jeeee....a mi ono gledamo...oke...idem ja jeleni po kokice jer je htjela....a oni mene sad pozdravljaju a ja ništa oni meni e mala a ja gleda i nemrem vjerovat onda kad sam išla gore onda opet bok,bok,bok...i ja im kažem bok a oni jeeeeee........ja ono oke....poslije smo išle do grada i zajebavale se...išle do terranove i isprobavale odjeću...bilo je prejebeno....i tak smo još par puta išle...u dm-u smo se špricale s parfemima..a kad smo jedan dan bile u mcdonaldsu ili kak se već piše jelena je izgubila mobitel i ona skuži tek poslije i ona cijelo vrijeme govori leda nije smješno daj mi vrati a ja se smijem a kaj je najgore ja joj ga nisam bila ni uzela...i mi ga tražimo...i ja ga nakraju nađem na porti,,,da mi ga ovaj čovjek..a ona već pisala mami a mog mobitela da se ne vraća kući...ja ono isse....nisam mogla vjerovat..kad sam došla i dala joj mobitel ona je bila tak sretna da se rasplakala....poslije smo išle na igralište...bilo je super...i onda je počela škola...kak je čudno bilo opet gledat ta sva lica....svi smo se družili...i tak...i tak dan za danom....u školi ok...sve dok mi jednom kad sam nakon gableca zaboravila svoju torbu i kaže viki kristini i matei dajte mi ledinu torbu da joj je vratim...a matea dođe ne ja ću joj baš zabit torbu u facu...i onda mi ju je na kraju ipak normalno vratila i ja kažem kristini samo mi se nemoj objesit na torbu a onda ona me počne luđački vuć za torbu da sam skoro odletila u drvo...ja sam se naljutila i otišla u razred i rekla baji da su mi uzele torbu..i onda one dođu u razred i vrate mi torbu a ja sam se počela derat na njih da one nemaju nikakvo pravo uzimat meni torbu i nabacivat se s njom bez mog dopuštenja..a baja me moli da prestanem...a ja se nisam mogla smirit i ova je popizdila i rekla leda ajmo na ploču..ja ono fuck..i pitala ona mene neku definiciju i ja nemam pojma..i kažem joj ne znam a ona meni ako ne znaš evo ti jedan...ajmeeeeeeee htjela sam ju ubit....poslije sam joj rekla da ne znam savladat učenike pa im onda daje jedan..ajme kak me pogledala...isse....kad sam došla doma mama me pita kak je bilo u školi...ja ono dobro..onda me pita jel bilo kakvih ocjena...ja nema...a dobila sam 1...a meni taj dan sestra došla u školu da me provjeri...a ja to nisam znala..meni ona sljedeći dan..leda čujem da imaš jedan iz povjesti..ja ono fuck..otkud ona zna...ja kažem nemam otkud ti to??...a ona bila sam ti u školi malo...ja ono nema više smisla lagat....i rekla sam joj zašto sam dobila jedan..i mi jedemo i doris i ja se posvađamo i ona kaže mami da sam dobila 1 iz povjesti..ja ono neeee...sve sam joj ispričala..bila je jako razočarana i ljuta...rekla sam joj kako me kristina i matea maltretiraju a ne samo mene nego i sve ostale....mama mi sutra ide u školu....u subotu i nedelju smo bili kod prijatelja...bilo je oke...malo dosadno al oke....bili smo do 11...vratili smo se a ja umornaaa..odmah sam otišla u krevet i zaspala..mene danas doris probudi na vrijeme i kaže mi pazi da ne zakasniš..a ja ono oke..i ja se probudim u 7 i 15 a bus mi išo u 7 32..ja ono fuck...brzo žurim..jedva sam stigla...u školi oke...matija mi je naj frend....a ja se njemu sviđam još vipe neg prije....nezz da mi se on i dalje sviđa ili dal ga volim..nezz...skroz sam zbunjena...a nezz....oni koji čitaju načitat će se hahaha....pusach svima...volim vas...pozzam:matiju, nenu, jelku, vale....i još puno njih....kissam vas...pozz

|Komentiraj 4| >Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.