< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Marina & Josipa

nedjelja, 15.07.2007.

=) (=

Evo da i ovaj blog bude malo posjećen i od mene nakon stvarno duuuugo dugo vremena bang.. nedjelja je popodne, nemam pametnijeg posla pa da i ja napišem koju..
došla sam s mora, pospremila sobu do kraja i sad malo na net.. ne znam dal još tko i čita ovo i dal koga zanima…al evo kod nas dvije ništa novo.. S i dalje uživa u Zadru cool, a P tj. ja se sunčam na užeglim ulicama dragog nam grada Rijeke yes.. radim..čuvam stanice i tako to. Živio PJM party iliti ga bijela patrola.. al tješi me to što još samo dva tjedna pa gotovo.. i onda imam besplatno polaganje….weeee….naughty inače, još se pripremamo i za maturalnu.. 24.8. idemo u španjolsku i naravno jeeedva čekamo =)..

azurna obala,
Image Hosted by ImageShack.us


lloret de mar - viteška večera,
Image Hosted by ImageShack.us
barcelona, marineland, monaco, monte carlo... ljeto smo dočekale i sad trenutno živimo za taj datum.. nakon toga se veselimo polaganju nut, pa rođendanima party, pa Božiću njami, novoj puknucu i ostalim praznicima, pa maturalnoj zabavi thumbup i tako… uvijek živimo za nešto….yes ljubav i dalje fenomantastično i kod nje i kod mene cerek tako da ste strane nema problema i tako… Image Hosted by ImageShack.us
eee, i da se još pohvalim – dobila sam digitalni smijeh tako da od sad možda i stavimo koju slichicu na ovaj brižni, zapušteni blogich.. to mi je bila želja već dugo i na kraju se mama smilovala pa mi ga ona kupila.. kao za uspjeh, ali usput i za rođendan, Božić, novu, valentinovo i ostale blagdane dead hehe..
Sad više stvarno ne znam šta da serkim pa do idućeg pisanja puuuno punnnooo pusica od P&S wavekiss..
i pošto se ove godine još nismo skupa kupale i slikale evo vam par sličica iz slivnice, od prošlog, nezaboravnog ljeta cool….

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



| Komentari (23) | Print | # |

<< Arhiva >>