< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

Sve i svasta....moj s*eban zivot....nema se vise kaj za rec.....



kolko vas je bilo od 30.04.....13:25

free hit counter

hit counter

hit counters

Blogichi:

Tea i Petra

Aladin

Lucija

Marina

Enchy






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Nesto o meni:

...hmm....od kud poceti....znaci zovem se skr.Miha......a mozete me zvati i Mixa.....idem u 1.razz srednje skole.....uibs.....oni koji idu u tu skolu znat ce sta se krije pod tim.....zivim u Zg..tj u Sesvetama.......Imam 15..god....(jos uvijek ne vjerujem).........rodena sam 30.10.1993......slusam sve....naravno osim gluposti (npr. opera,metal,.....)......imam buraza i seku.....buraz godinu dana stariji,a seka mlada.......i tako to.......
Volim svoje frendove....family......psa zubo...papagaja Piku sretan.....cokoladu....more.....cvijece.....aute....krevet.....msn..............

Ne volim umisljene ljude...laz....skolu......preseravanje.......dosadivanje...................

My msn
sad_girl_3010@hotmail.com

petak, 27.06.2008.

PoozZzZzZzZzZzzZzzzzzz

Eto gac...jos jednom vam pisem.......Nece biti posta jako dugo..samo da znate.........necu imat internet tjedan dana,a onda idem na more.....2 mjeseca cu bit na moru i onda se vracam natrag.......i onda pocinje skola....nzl. ovaj put srednja...ahh.....danas je bilo ok na podjeli svjedodzbe..:)...aj idem sad jer mi se neda pisat...tj ne znam o cem bi pisala..kommam za negdje oko 3 mjeseca i da se niste usudili ZBRISATI blogove!!!!!!!! aj uzivajte prek ljeta....poozzz.....pussaaa.......



~18:25~ Say anything... (42) print #


petak, 20.06.2008.

...SRETAN RODENDAN TEEAAA!!!!!!!!!!!!!!...

Evo.....skola je zavrsila.......i eto doso je i Tein rodendaaan wiiiiiii..............sretaan rodendannn jos jednom zubozubo.........dovoljno je samo reci da je skola gotova...na 2 mjeseca....bar na nekaj....sretan....ahh.....evo sta da kezm...prolatim s 5....tocno 4.50...:).......
kao sto vec neki znaju selim se....i to u sesvete...vjerojatno neko vrijeme necu imat internet....a da dobimo komp moram se potruditi (uvijek ja)....a jbg.......neki imaju broj moba....tj brojeve pa se cujemo ;)))........
aj eto...to je od mene....ne znam kaj da vise pisem.....neam ideja.......pozdrav do ne znam kad.......tj do kad dobim internet...uzivajte.....lijepo se provedite za vrijeme praznika...........poozzzzz.......pusssaaaaa



~22:38~ Say anything... (67) print #


srijeda, 11.06.2008.

Boby

Evo postek.....Za Martinu i sve koji su ga htijeli....
Razmisljala sam o cemu da pisem...al se niceg nisam sjetila ko i obicno..al eto posto sam prekjucer slikala svog najdrazeg Bobyja napisat cu vam nesto o njemu i staviti par slika...sretan..
Pa sta da na pocetku kazem...Zove se Boby....njemacki ovcar je.....imamo ga vec od mog prvog ili drugog razza.....sjecam se samo da sam se vratila iz skole i da sam ga vidla kako spava na travi..al jos je bio mali.....zaigrani.....preslatki.....bas kakav je i sada..al jos uz to kaj je zaigran i sladak,dobar je cuvar..odlican.......kao sto sam vec rekla..voli se igrati (svakak)..presladak je i presuppeeerrrrr..............volim ga najvise na svijetu i ne znam sta cu bez njegaaa crycrycrycry (neki znaju o cem pricam)........nemojte mu se priblizavati ni slucanu jer biste mogli zavrsiti....hmm....da...:D:D..........
to bi bilo to...mislim dalo bi se jos pisat al mi se nedaa.............
Slikice:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



~21:42~ Say anything... (146) print #


nedjelja, 08.06.2008.

Jubilarni 10. postt :))

Kao sto i sam naslov kaze ovo je 10. post na ovom blogu :)))))............nema se vise kaj za rec.......
u skoli je dosadno....tj nije tolko dosadno,al bi bilo bolje da ne ispituju tolko i da ne pisemo testove...al jbg kad nemogu bez toga...u srijedu smo pisali matku, u cetvrtak hrvatski zavrsni,a u petak fiziku......fizika je bila najteza....al iz hrv moram dobit 4......makar ne znam bas.......sutra pita bio,a u utorak me pita pov i pisemo njem...al dobro za njemacki me nije briga jer i ako dobim 1 imam 3 :)...........
Jucer smo Nella i ja bile u Desincu...bilo je superrr...........lijepo smo se zabavile s curama i bili u Jaski.....vidli malo Jasku...mogu reci da je bas fora zubo.....ak cete ikad ici u Jasku posjetiti klackalicee...zakon su smijeh ;))...........to bi bilo sve od mene za sada..........uzivajtee.........poozzzzz..........pussaaa................



~11:07~ Say anything... (77) print #


ponedjeljak, 02.06.2008.

...prosla firma...

da da da....i firma je prosla......wiiiiiiiiiiiiiiiii.............bilo je supeeerrr..............bar tako svi kazu....laze.............i tako to..........svima hvala na poklonimaaaa.........hiiiiiiii................niste trebalii.........zubozubo........u subotu najvjerojatnije idemo Nella i ja i Desinec curkama wiiii.......:D::D:D.:D:D-...........nije li to suppeeerr..........ma ja znam da je......
Danas je bio roditeljski kod mene.......u kad se stara vratila bila je ljutaa.........al dobro je proslo..uuffff...........rolleyes......na neki nacin.....ahh..............jos 3 tjedna skole i gotovoo........praznici wiiiiiiiiiiiiiiiii......................al hmmm.....daa....jbg.....tu su upisi.....jos ne znam di cu se upisat niti nemam nis na pameti....Zeko stalno govori "Idi u upravnu,tamo nemas fiziku ni kemiju" bilo bi to dobro da on zna o cemu se radi u upravnoj....ali ne zna.....hiiiiiiii..........al ok....nema veze.................pa ako imate neku ideju napisite u kommu.....sretan....aj odoh ja sada................poozzzzzz........pusssaaaa..............



~19:52~ Say anything... (103) print #