<body> plava i garava <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...pa ovako...za razliku od ostalih blogova s pjesmicama...ja i anja cemo na blog stavljat samo one pjesmice koje same napisemo...to kad budemo imale veliku inspiraciju...za sve one koji su zeljni traceva s borovja ili bilo kakvih traceva...za njih na ovom blogu nema nista...sorry pplsi al kad tad cete i vi postat zreliji pa shvatit da se od traceva nezivi i da vas tudja privatnost nebi ni trebala zanimat....mwaaa

Swikee...

ADRY
Photobucket

ANJA
Photobucket

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


11.10.2008. - 17:18

http://www.youtube.com/watch?v=NNDsorMM_jc



| 0 | Komentiraj | On/Off |


...Posljednji ispraćaj...
11.10.2008. - 16:45

Kad u crkvi čuješ zvona, jesenji će dani biti...
Ti pogledaj prema nebu, nemoj svoju tugu kriti...
Nećeš znati što znači ta zvonjava starih zvona...
Reći će ti prijatelj: "Umrla je danas ona."
Ne plaši se tih sanduka crnih,
ni pokrova što jezu budi...
Rukama nježno pomiluj mi kosu,
da si me volio, neka znaju ljudi...
Kad sanduku crnome priđeš
i ruku mi staviš oko vrata,
poljubi mi usne uvele
jer i mrtve tebe žele...
Da sam umrla za tvoju sreću
nikad nitko neće znati
jer mrtve usne voljeni mladiću,
nemogu tajnu nikome odati....
Na grob mi dođi pred svitanj dana,
kad noć ogromna raširi krila...
Pogledaj sliku na tamnoj ploči
i sjeti se mene,
sjeti se da sam nekad tvoja bila...
Ako iz očiju tvojih tada sklizne suza vrela,
znaj da ću uvijek biti dio tebe i osjećati toplinu tvoga tijela...




| 1 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.