Slike...


Custom Myspace Clock




Make A Text Magnifier At WishAFriend.com



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com






Vin Diesel



Shakira



Britney Spears



Enrique Iglesias

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/NoP

by *95punk*

O meni...

Ime:Nika
Rođena:12.10.1997.
Horoskop:Vaga
Živim u:Zagrebu
Slušam:Shakiru,Britney,Tošu,Antoniju Š.
Volim:Jedno slatko biće...
Ne volim:bahate,umišljene ljude,...
Hobi:Ples
Moj moto:Voli sve što vole mladi

Kolko je ljudi bilo na ovom blogu... od 03.1.2009.
Free Website Counter
Free Website Counter



Check name compatibility at Love Calculator!
Your name
Her/His name
Get your own, personalized myspace code for love calculator!


Kakav vam je moj blog?
Odlican!!!
Ok,moze biti i bolji...
Uzas!!!!
  
pollcode.com free polls



Ljubavni sat...

00:00 voli tvoju frendicu / frenda
01:01 prati ljubav
02.02 srest ćete se
03.03 jako te voli
04.04 nikad te neće zaboraviti
05.05 ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06 pomirit ćete se
07.07 vara te
08.08 ljubomora
09.09 telefonski poziv
10.10 plava cura/dečko te želi vidjeti
11.11 jedna cura/dečko te voli
12.12 sex
13.13 crna cura/dečko te voli
14.14 želi tvoj poljubac
15.15 želi opet
16.16 dogodit će se nešto loše
17.17 poljubit će te
18.18 dugo će te voljeti
19.19 neko koga neznaš te voli
20.20 čeka te
21.21 sviđaš se onoj/onom na koju/kojeg misliš
22.22 vidjet ćete se
23.23 predložit će ti

Toše Proeski-Igra bez granica

Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova
i ovih nakaza sto su me stalno pratile

Da te bar mogu poljubiti
bez losih sjecanja na hladna proljeca
bez slike stradanja
sto se bas na nas zalijepe

Ref.
Jer moj je zivot igra bez granica
umorna prica, trganje stranica
na kojim nista ne pise

Jer moj je zivot vjecito padanje
kad zbrojim poraze nista ne ostane
samo jos vucem navike
i sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
kavu ti skuhati, u krevet donijeti
pa te poljubiti
al' toga nema i ne postoji

Da se bar mogu zaljubiti
u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru
tako da dolje ne vidim

Ref.
Jer moj je život igra bez granica
umorna priča,trganje stranica
na kojim ništa ne piše

Ref.
Jer moj je život bez granica
umorna priča,trganje stranica
na kojim ništa ne piše

Toše Proeski-It s the hardest thing

I sleep all night
Right by your side
I love to hear
Your breathing
Breathing

The morning light
Opens my eyes
It’s nearly time
For leaving
Leaving

I know that it seems
Like it’s easy for me
Oh I wish you could feel
What’s going on inside me

It’s the hardest thing
I ever have to do
To walk away from you
When I want to hold you

It’s the hardest thing
In every single day
To have to turn away
I want you to know
That this is the hardest thing

Another day
it`s give away
I close my eyes
To see your face
The more I wait
The longer it takes
It feels like time
is standing still
Wherever you go
Whatever you do
I want you to know
That you’re on my mind

It’s the hardest thing
I ever have to do
To walk away from you
When I want to hold you

It’s the hardest thing
In every single day
To have to turn away
I want you to know
That this is the hardest thing

Just let go of your hands
It`s the hardest thing
to make you understand
that to love you, feel you
till the time
I`ll see you again

srijeda, 08.10.2008.

Nemam inspiracije...


Ej ljudi,
dugo nisam pisala post pa sam odlučila napisati ga.Prvo tnx na komićima i savjetima.Ali još uvijek ne znam na kaj da idem!!!Ma ići ću na karate...Ne znam kaj da pišem zato što se nije ništa posebno dogodilo i zato što nemam inspiracije...Kak je vama u školi???Meni je ok ali mi se ne da učiti,učiti i učiti.Evo jedne slike...

Idem sada ...Napisati ću novi post kada dobim inspiracije!!!...PozZz......kissy,kissy



| Komentiraj (72)* Print* Permalink*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.