Mali dio atmosfere Špancir festa 2007

28 kolovoz 2007

Špancir Fest 2007

27 kolovoz 2007

Mada sam iz Splita, moram reći da je Špancir Fest nešto što Split nikada neće moći organizirati. Varaždin je gradić prema Splitu, a ja sam u samo jednu noć vidio više događaja nego li u mjesec dana u Splitu. A ostalo je još 9 dana feštanja. Sve je sa mjerom, sve je u nekom pokretu, sve je savršeno. Mnoštvo sadržaja, možete šetati satima i stalno je nešto novo. Bilo podne ili večer i opet svejedno. Evo vam par sličica koje će prikazati kako je bilo prvog dana ove fešte. Nažalost morao sam se vratiti, ali sada znam da ću sljedeće godine ako mi posao i/ ili vrijeme dopuste svakako navratiti na ovu manifestaciju!
















Par slika u suton i jedna u noći :)

20 kolovoz 2007






Život jedne munje

11 kolovoz 2007

Zadnjih dana smo bili svjedoci olujnih nevremena. Stoga sam malo uposlio u digitalac i čekao trenutak bljeska munje. Ovo je prvi put da ga nisam htio slikati nego sam koristio opciju kamere kako bi poslije mogao obraditi snimak i izvući koji pojedini kadar kao fotografiju. Konkretno ova je munja trajala 17 frameova, a kako je moj aparat postavljen na 30 fps, to znači da je munja trajala 0.56 sekundi (nešto malo sitno poviše pola sekunde)

Dakle evo kako izgleda život jedne munje... uživajte



















Crno - bijelo u boji :)

09 kolovoz 2007








Igra sunca i oblaka

Oduvijek me fascinirala ovakva igra svjetla i sjene. A ovaj put sam se našao u pravo vrijeme na pravom mjestu. A digitalac je bio također vrijedan....
Uživajte











<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>