ponedjeljak, 12.03.2007.

ŠTO SE TO DANAS DOGODILO U ŠKOLI??

Matija je bolestan pa nije išao u školu.Neznam zašto su svi tako buljili u mene...(svi su bili ružni).
Učitelj me stalno prozivao,ali na sreću sve sam znala,i onda je reko:"Jesi liti to prehlađena?"
ja sam ga čudno gledala jer,imao je nešto zeleno među zubima,smrdio je...Odgovorila sam mu:
"Da,prehlađena sam."Onda je otišao na wc i poslije 15 sekundi čuli smo:aaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Svi smo se počeli urnebesno smijati.Počeo je odmor,jeli smo užinu i dođe Mislav,iskrevelji se,a ja
izgubim tek.Otišli smo van igrat graničar i došli glupi bekaniheadbang!!!Mrzim ih.Tamo je neka
bekanica došla u minici i izbacivala guzicu i prsa.OOOOOO moj Bože.Martina Lepen je imala
ogromne podočnjake i bila je smješna.I pazite ovu foru!Baci Špoljo pored mene svoj mobitel.
kaže mi da ga podignem.I dobro ja ga podignem.Kad je on počeo buljiti u moju stražnjicu...
ja sam to primjetila.Ustanem se,zamahnem nogom njemu u međunožje a on se uhvati
i sagne se,a ja se počnem smijati.Došao je na red engleski.Dođe stara baba(učiteljica)
sjedne za stol i skoro je noge nabacila na taj jadni stol.I zamislite poslije SVAKOG
dodira s kredom,mora ona ić oprat ručice.I prošo sat.A onda sam stigla kuć i
prošo još jedan dosadni školski dan.Pisat ću vam o sutrašnjem danu.

- 13:59 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

srijeda, 07.03.2007.

Kakva sam ja?

MARTINA
MModern
AAmusing
RResponsible
TTerrific
IInfluential
NNaughty
AAmazing
CompleteMyspace.com

- 11:29 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

kako se kome sviđa
cerekcoolkisskiss
kissrolleyeswinkyesno
eeknonobangburninmad
deadgreedyheadbangmad
mouthwashnaughtynut
partysmokinthumbupwave
cerekblablazijevzaliven
smijehpuknucunjaminamcor
mahludhrvatskazujo










MUSIC BOX