Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Me in the sky...

Zapalite svoju svijeću i pomozite...

Ja sam bloger koji ima vlastite pjesme.
1.Napisao ju je moj predobar frend Petar.
Tu ju možete pročitati.
7.2.2007.
2.Napisala ju je moja predobra Iva.Ona je napisala i hrvatsku i englesku verziju.
Tu je možete pročitati.
15.4.2007.
3.Napisala ju je moja Tinica,naš Zorko....Tina,i ja tebe volim.
Ovo je Tinina pjesma:

"Lijepa moja Luce
Užasno mi nedostaje
Cvrkut glasa tvoga
I tvoje rej banke-prave
Ja te volim
Abnormalno =)"

Hvala vam.:*


Image Hosted by ImageShack.us

"Nikada se nemoj prestat smijati,čak ni onda kada si tužan jer netko bi se mogao zaljubit u tvoj osmijeh."Gabriel Gracia Marquez

Koliko me dobro poznate?

Image Hosted by ImageShack.us

Moja seka

Marina a.k.a Moja Duga

Morrigan-staro,novo

Sandra

Pek

Moja Anja :D

Kenny

Nana

Pica Rajngla

Plavi Safir-Valentina R.I.P.(1987.-2007.)

Chupava

Ines Kuhta R.I.P.(1991.2006.)

Lidija

Maiden of darkness

Nika

D-Eva

Uber kul Kate

Iva

Romana

Žuta

Vanna

Lain

Mala Lee

Petar d ingliš boj

...To be continued...

Majne boks...

Moj mail i msn:blue22sky@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

-------------------------------------

Image Hosted by ImageShack.us

U uspomenu na našu voljenu Valentinu.R.I.P. (1987.-2007.)
Naš najsjajniji Plavi safir.

PLAVI SAFIR
Kuda si posla sa tim tamnim ocima
I cije ime ti na usni pociva
Kazi mi tko ti guzva postelju
I tko ima zlatne kljuceve od tvojih tajnih odaja
Daj da te pratim gde god da si krenula
Sretan je onaj s kim si noci delila
Daj da te pratim i da budem sjena
Da ne budes usamljena kad po vodi budes hodala
Hajde plavi moj safiru
Hajde ceznjo i nemiru
Hajde dodji i ostani tu


Plavi Safir-Valentina R.I.P.(1987.-2007.)

...

Image Hosted by ImageShack.us


ponedjeljak, 21.05.2007.

Vratih se ja,napokon.

Ah..Ne znam što se događa samnom.Prošlo je već tri tjedna od zadnjeg pisanja,skoro mjesec dana.Zaboravila sam na blog,i moram priznat da je bilo lijepo bez svog tog pritiska i ostavljanja komentara,itd.
Ali danas sam osjetila potrebu da vam se javim,pa evo i mene na kompu i na dobrom,starom blogu.Bome me dugo nije bilo.

Toliko se toga dogodilo da ne znam od kud bi počela!
Škola je dobro,treba puno učit a meni se neda.Nikako se ne mogu prisilit na učenje i kad se prisilim,onda je onak,bezveze.Kao da profesori ne kuže da nemamo kud od tolikog učenja,i oni još i dalje filaju i filaju.Kako ne mogu shvatit da nam je i ovo dosta i da ne znamo kud bi se okrenuli od učenja.Uz toliko obveza nemaš više vremena za svoj privatni život.Ako ga još uopće imaš.

Tomiju (cerek) i meni je prije tjedan dana bila prva godišnjica.Kao da je tek jučer sve počelo.Sve je super kao i prvog dana.On je moj sve.Moje malo...Ne znam kaj bi da ga izgubim.Al sve je postalo drugačije.Bit će u redu.

Seki ovaj vikend bila krizma pa smo bili u strci i zbrci svi.Bilo je toliko poklona.Neka rodbina je bila darežljiva i kod mene i ja sam sad sretna.Bili smo u restoranu i najela sam se ko malo svinjče.Stvarno je bilo njami.I kolači i torta.Uf,ja bi još..
Moram spomenut da sam posebno za sekinu krizmu prvi put kupila štikle i nosila ih.Iako sam cijeli prošli tjedan vježbala u njima hodanje ovu subotu sam dobila podljeve krvi na tabanima.Pa sam cijelu noć sa subote na nedjelju provela mazajući svoja jadna stopala Deep Relief-om.On je zakon.Al svaki takav prvi put je bolan.Drugi put će biti lako.Kad-tad sam morala probit led.

Sestrična mi je rodila.Malog dečkića.I sad sam teta u 2.koljenu,ili tak nekaj.

Bila sam prošli tjedan u kinu i gledala sam Spider Man-a 3.Ok filmač.

Joj,joj...

Danas ne idem u školu jer imam temperaturu.Al neću se odmarat.Moram matišu vježbat ko luda.Uf,najteže je vježbat ak niš ne kužiš.Al skužit ću ja.Poželite mi sreću.

Uživajte.Ljubim vas. :*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Seka i ja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tea i ja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Društvo.

~ 09:28 ~ Komentari ~ 17 ~ Isprintaj ~ Na Vrh ~

<< Arhiva >>