< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)

CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

nešto o meni...
shvatila sam da odabirem namjerno svoju osobnost
knjige koje čitam, glazba koju slušam, tamnoplava boja koju nosim
i strana na koju okrećem glavu pretvaraju me u očima drugih u osobu
za koju želim da pomisle da sam ja
tko sam ja zapravo? ona djevojka smeđezelenih očiju koja sluša Nirvaninu "Polly", putuje svaki dan u autobusu, strahuje, koja obožava
"Malo sunca u hladnoj vodi" F.Sagana, kraljica drame,
ili Mirela, ona koja se druži sa ljudima, crta i piše jednako opsesivno i besmisleno, gleda filmove o autizmu i tourettovom sindromu i napuhanim gotičarkama, shvaća na posve kriv način "Trainspotting" Irvine Welsha , ona koja voli svoja stopala, napuštene duše i obrnutog uma, nakrivog osmijeha sa 23 madeža na licu?
cura koja se rasplače na "Heart-Shaped Box", 4 votke, zbog žuljeva na nogama i pjevuši bez prestanka...sebična, darežljiva, podmukla i sretna, mutna i duhovita, svi se prebrzo prilagođavaju na mene, hodam li svaki put drugačije pored druge osobe i molim li se Bogu navečer u krevetu?

Linkovi

Borja Dvolik




Image and video hosting by TinyPic



Photobucket


Photobucket

Photobucket



Photobucket


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

petak, 18.12.2009.

/ I ain't never going anywhere, I ain't never going anywhere /

Auh, koliko je vremena prošlooo....Nemam nikakav izgovor, jednostavno mi se nije dalo, a i kome sam nedostajala? Ali, eto, mislim da bi bio red da dovršim pjesmu barem - ovu čiji su mi stihovi naslovi postova, dobri stari Sonic Youth...

Živim u Osijeku već skoro tri mjeseca, i uspjela sam upoznati njegove ulice ( dobro, to manje -više) i neke ljude i kako koristiti x-icu i kako ne poludjeti kad ti je obavezna lektira Ribanje i ribarsko prigovaranje i Robinja i Poljički statut i Kako bi prineseno lice Isuhrstovo u Jeruzalem i kako pogibe Ana i Kajapa i Pilat( da, to je sve jedan naslov)...
Zapravo, rekla bih da sam uspjela utonuti u grad. Obojati se njegovim bojama, mirisati kao njegovi ljudi i prilagoditi se semaforima i stazama, zgradama i rijeci.
Ispočetka je bilo teško i čudno, i svi su mi krivo izgovarali ime, ali gotovo odmah sam upoznala ljude koji su me prihvatili. Gotovo odmah nisam bila sama. Hodam svaki dan do stana, kroz Vukovarsku i gledam ljude uokolo i čitam im lica i gledala sam drveće kako baca svoju djecu (a sad gledam samo kuda hodam jer zbilja ima puno leda) i upijala sam nova iskustva. Ima nesto u toj promjeni mjesta i ljudi i hrane i obaveza i mogućnosti i puteva. Kada te sve to sustigne odjednom, jednostavno, postaneš i sam drugačija osoba. Pustiš neke stvari iz prošlosti. Zamrziš neke dijelove. Napišeš neke pjesme, odsjediš pokoji sat pred TV-om ispereš mozak koji put i eto....mislim, student si. Imaš JMBAG i sve. I indeks sa slikom Thoma Yorka kako se hvata za glavu. Sve ti je to tu. Samo sjedni na zemlju i gledaj kako te život sustiže. Skače ti na leđa i grebe ti vrat.

Ja sam zbilja sretnica. Studiram polovicu onoga što sam htjela, kosa mi raste i ne otpada, ok isto to vrijedi i za guzicu, ali što ćeš, imam nove prijatelje koji me uče drugim načinima i naglascima, puno novih izvora glazbe i knjiga, izlasci četvrtkom, petkom i subotom-ili otprilike tako nešto, samostalna sam, sama mijenjam čarape i ručnike, sama gledam dolje niz balkon.Stan je super, cimerice su super. Kuhamo,pričamo, učimo, smijemo se, slušamo glazbu, gledamo filmove. Jedna mi čak dopušta da joj pjevam. Otkrila sam neka nova omiljena mjesta, neka nova utočišta( uvijek sam se dobro osjećala u knjižnicama), neke nove izazove. Ja sam stvarno sretnica. Ja ne smijem izazivati ništa. Ja sam tu da odgovorim na poziv tvoj.

I dobro nam ide. Pronašla sam se u zimi. Hodam kao pingvin da ne padnem na ledu, pa se svejedno skližem i lamatam rukama po zraku. I baš sam graciozna i nije me briga ako mi se ljudi smiju s druge strane ulice. Osječani su baš srdačni. MOram manje crnoga nositi. Jer sve mi je bijelo ovih dana. Nedostaju mi mama i sestra. I Emil, moj peso. Baš je ovo pekmezast post. Baš mi se ne da biti sva umjetnička i promišljena kao inače. Baš je kasno za bilo što. I baš hoću na Metallicu!

Evo popisa što sam radila htjela ne ostvarila mislila mučila učila crtala i slušala :

- ubijam :mrave u stanu i ne ponosim se time, nekome volju za životom
-tuširam :se opsesivno, vrelom vrelom vrućom vodom niz vrat i leđa
-slušam :NIN, i soundtrack iz LOTR-a i Bjork i Ryana Adamsa, i božićne pjesme i mix svega od Royksoppa do Mansona ( moram prestati uzimati SVU glazbu koju mi netko ponudi, ja sam nedefinirani Bog neodlučnosti)
-čitam: stare pisce hrvatske, Povijest heavy metala, Svjetionik V.W.( ovog puta na eng), tri seta lektira s faxa i neke blesaste love-romane da se nakon toga svega sjetim što znači biti cura
-spavam: malo do ništa, čitam do 4 pa kasnim jako svako jutro i nikada nisam tu kad me trebaš
-mislim: o ljudima i mjestima i tome kako sam sebična i o Irskoj na ljeto
-učim: evo danas, storyline wow-a tj.ne, samo Warcrafta 3 i 4 tj ne, prekomplicirano je da se sjetim, britansku kulturu i staroslavenski i morfosintaksu
-želim: na jogu i na koncerte ,novu odjeću i mirisati po kokosu neprikladno cijelo vrijeme zime, na klizanje, u kino i provesti što je više moguće vremena sa sestrom sad za praznike
-puštam: kosu i ljude na miru


I da, razmišljam da nakon Sonic Youtha uzmem onu od Royksoppa pjesmu za naslove postova..tj, ako budem imala volje nastaviti...
Za slučaj da ne napišem do tad ništa, a neću sigurno: Sretan svima Božić!



| CoMmEnTaRiChI (6) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>