Don't ewer cry...


Ave narode...
A shta sam orginalna danas,pa nema mi ravne..
Da,da...Mjesec je skoro pri kraju.
Prvi mjesec 2008,nam godine..
Hmm,sad sam se sjetila,dal se drzhim prawila i novogodishnjih odluka..
Paaaaa morala bi ih opet ponoviti smijehsmijeh
I da,josh dvije nove odluke,su:
1.SVAKODNEVNO 50 TRBUSHNJAKA(radila sam ih prije,owaj tjedan nekak neam snage)
2.TRCHATI NA STEPERU,VOZITI BICIKL SOBNI barem 20 minuta....
Ah..boli me tiba,jako..
U petak sam u shkoli imala problema ,zhenski problemi..
Malo jachi i zheshchi nego inache,inache padam u nesvjesti od boli,a
ovoo sad ovih dana,nie normalno.
Izgleda da moram teti doktorici...
Da ,nisam opet bila u shkolici,misli malo odmora dobro dođe,
ali kakaw ti je to odmor kad svako malo
izbljujesh (sorryte na izrazu i svima koji jedeju trenutno) dushu..
Eh,shmmmrc..
U petak,odnosno sutra,1.2.
U Varaždinu je SJAJNI BAL.
stvarno je vrijedno vidjeti to,sudjelovati na tome,
vidjeti sve te krasne haljine i odjela,
sfa ta fina papica,plesovi ...
Jedan zaista lijep događaj u vž,u stilu Baroka ,ofkors smijehsmijeh
Sad na temu dolazi ljubaw..
Neam dechka i dalje,no to ne znachi da ga uskoro nechu imati ,
sad samo trenutno pjewam :
BIT CHE MOJ,BIT CHE MOJ naughtynaughtynaughtynaughty
hehehe...
Sfaki dan,neko nofo poznanstfo,
nie loshe,nee naughtysmijeh
Hehe...
Ja sam sama sebi rekla,nijedan dechko nie vrijeda tvojih suza,
a onaj koji ih je i vrijedan NIKAD te neche rasplakati...
I da ONI SU na gubitku,a ne ja smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Jej,hehe...
I tak..
Sutra iam ako krenem shkolu,9 sati,od 6.45 sam budna,7.30 nastawa pochne,
pa ti struchni predmeti do 15.05,i doma dojdem .15.30
krasno nee,lijepa mi je satnica,nema se kaj...
Al ke se mora,mora se...
Sad uskoro se prebacujem na gledanje tw-a,
jer nisam bash u moguchnosti sjediti tu ispred kompa,bubi
me glafica i tibica...
Samo da pozzam, da mi se ne bi ljutili:
Mirelchi,Luciju(MML rula),D@d€K@(mwaa),Kyky-a(moa ljenchina),
D3amon-a(zlochesti bolesnik),Marinche,Tajchy,Moj@ Łubaw,
wolja was sfe i shaljem wam biiiiiiiiiig mwaaaaaaaaaaaa


31.01.2008. | 14:52 | 11 K | P | # | ^

Nemoj nikada nikome rechi da je mala plakala i patila,da si maloj znachio ...


Hey dragi moj narode...
OPET sam bijesna,tuzhna,jadna,
vishe ne znam dal da vjerujem mushkima,dechkima,djechacima
kako god...
uwiek se razocharam..uwiek mora se dogodit neko krivi..
Ah..
Pa dal ima NETKO,poshten vishe na tom svijetu??
BAREM jedna osoba,koja mi se svidi,da je OK...
Da mu samo jedna stwar nie na pameti???
Hmm...
Ah...
Shmmmrc...
Opet lijem suze,za kaj??
ZA NISH...
Gledam swe oko sebe,swi sretni,zaljubljeni,wolje,se ljube,grle i
maze...
Pjewam si ja pjesmice...
Tuzhne su uglawno...cry
Widi se s aviona,da je MATEJA tuzhna ...cry
...
Niti neam snage za post.
No ke sad,idemo dalje,waljda bude se nashel koi pametni..
Nadamo se ne...
Ah...
Plachem trenutno pa se isprichawam,a mokrom postu,ako
nalazite suze...


Ljubi me moja divlja zvijer
Mili moj snažni buldožer

Traži se dečko što zgodan što jak
napola anđeo čuvar i napola vrag
nevin k'o suza i stasit k'o bor
frajer sa otrovnim smiješkom, simpatično spor

On će me grliti on će me maziti
on će me ljubiti po čitav dan
a ja ću vrištati i ja ću stenjati
odmah ću mijenjati zbilju za san

Budi moj lav budi moj vuk biću ti janje

Traži se dečko što mio što krut
model za praktične dame i bogat i lud
pjesnik po duši košarkaš po tijelu
romantično srce mornara u bijelom odijelu

On će me grliti on će me maziti
on će me ljubiti po čitav dan
a ja ću vrištati i ja ću stenjati
odmah ću mijenjati zbilju za san

Budi moj lav budi moj vuk biću ti janje

Ljubi me moja divlja zvijer
mili moj snažni buldožer

Budi moj lav budi moj vuk biću ti janje


28.01.2008. | 19:56 | 3 K | P | # | ^

Ako ako ako,najvite na swijetu owom te wojim..


zijevHey narode..zijev
Kak ste??Ke ima nowoga...
Ja sam danas mrtfa umorna...zijev
Danas od 6.45 budna.7.30 pochela nastawa,15.30 zavrshila.a doma sam doshla
u 19...
Nisam opche doma bila,i sad sam trenutno na pol 15,ali
svejedno iam snage napisati jedan fensi post.
Ja wam btw.iam nowo ime...FACA...
LOL.
Jucher je MML bi wanka,da da,ishli smo napraviti BOOM..
Ofkors,trgali smo se,smijali,pjewali,ja sam na korzu glumila boreka,
e da i samo za nash MML,cure,ak se sjechate :

CURICA ,CURICA NEKE TI JE OPALO...

NIE TO MOJE...BEGEEE


A u Macu,da ja sam wam weeelika beba,i kad fidim igrachke,to mora
biti moe..
LOL,tak i happy meal.
i sad u uzhivanju jela i picha,odjednom se Marela ,sjeti reklame:

REKO SAM TI DA ME NE IZAZIVASH!!

tI NEEEEEEEMASH MOZGA,NEEEEMASH...
lol...


aAAaa....e da i samo za MML,danas samo o MML...

I ZA SVE SELJAKE RADIT NARODNJAKEEEEEE

sHta smo jucher trgale ljude na korzu...
E LUCAA,gle gore i valjda par njih pogleda gore,e gleeeee,kak dobra obleka,
i zhenska se okrene,mi smo umirale..
LOL...

Eh,danas je,crazy dan,opet sam pjevala,i tak
idem ja doma,i sretnem na glawnom prijalzu Kykycu vech ju duuuugo nisam vidla,pa smo se malo duzhe spominale,smijale zekale,da ja sam pjewala,a marinche i kykyca su se smijale...
jea.pa to sam ja,faca nee...
Jooj sutra nastafa.mrsh gamad...
Uf...
Ah,,lepi moi..
e,evo par moih prawila NOWIH:

ZAHTIJEVAM:
1.DA ME SE TRETIRA SA DUŽNIM POŠTOVANJEM
2.DA IMAM PRAWO NA WLASITE OSJECHAJE I IZRAZHAVANJE ISTIH
3.DA IMAM PRAWO NA WLASTITO MISHLJENJE I PRAWO DA SE IZJASNIM
4.DA ME SE SASLUSHA I UZME ZA OZBILJNO
5.DA IMAM PRAWO ODLUCHIVATI SHTO ZHELIM(DRUGI IMAJU PRAWO ODBITI)
6.DA MOGU GRIJESHITI I UCHITI IZ TIH POGRESHAKA
7.DA SAM ODGOVORNA ZA SVOJE TIJELO
8.DA IMAM MALO PRIVATNOSTI ILI PROSTORA ZA SEBE
9.DA IMAM PRAVO ODLUCHIVATI SHTO JE BITNO ZA MENE
10.DA MOGU PREUZETI ODGOVORNOST ZA VLASTITE ODABIRE,MISHLJENJA,
OSJECHAJE...


I za MML... :
BILO JE LJETO,BILA JE LUDNICAAAAAAA,
JA NE ZNAM GJDE SAM,A DA NEAM DVE RUKE...LUCA,NEMOJ BITI SENDVACH...


ki$$ SFIMA,ESPESHL JEDAN POZZ DADEKU KOI JE DANAS NEKI NIKAKFI,AL
KAK ON MENI VELI HBG.BUDE BOLJE...

MWAAAAAAAAAAAA


25.01.2008. | 22:52 | 3 K | P | # | ^

Ajme ljudi wratila se MATEJA..


Hey narode..
Pa gle ko se wratio...
Jooj sigurno su wam nedostajali moji postewi.
jeeeeeel da?
A jojoj,jadni wi niste imali kaj chitati..
ewo sad chu se iskupiti jednim the big one postom.
Pa shta se lipoga dogodilo,da widimo..Hmm.
My last post bio je da widimo,a da prie 6 dana..
Auu ..
Pa zawrshio nam je prwi tjedan shkolice,
owaj wikend sam bila u Zg,
hmmm ,e bila sam i wanka ja,
i to wam je bio show,ne normalno,ja
kad iđem wanka to je show.
Bila ja u petak wanka i eto,
bile ja i Marinche na kafe,zezale se,
dok meni nesh nie lupilo u glawi,
i pochela ja njoj prodawati prichice,AJ DI DET PIPL.
To je tak bilo smijeshno da se ona swa isprewijala do doma,
jer koe sam ja gluposti izvodila,a dok sam pochela plesati..
joooj mene...
Macarenu,pa na BOOM BOOM,pa sam pjewala
swe moguche pjesme..
LOL,to je bio petak,a u nedjelju,feli meni Marinche,a di je sad show,
a ja umorna od ZG nis mogla,al poslije vruche chokolade,cijelo korzo je bilo
moje,looo,opet..
Swaki stupich je bio moj za plesanje,i nisam skuzhila da neki tipus hoda iza mene,
a ja se tak raspleslala,lol,ee da i na glawom prijelazu,najprometnijem,ja na cesti
pochela izvoditi neke gluposti,sta smo smijali.lol.
Ah...
Moi mob je bubini,nema poruka pa jadan tak pati,bash mi ga je jao.
A joooj
e,da uspjela sam se ja i strgati.Ahaaaaaa,pa ne bi ja bila ja,
Prfo na vratu,ja ne znam ni kak,al sam se uzzzhasno ja ogrebla..
I da,sve bude bolje,moj prfi prst na desnoj nozi jako pati,
negdje sam se jaaaako lupila i sad nemrem hodati..
Auch :(,a to sam ja morem...
Eeeeeeeeee da,opet iam nju frizuru ;))))))
To bi bilo swe od mene,zhifa sam (donekle),zdrawa(donekle),
chitawa,i da swe was pozzamm puunoo..
A najveche puse idu :
Mireli,Wjekichu-mojoj Łjubawi koa mi je rekla da imam najljepshu frizuru do sad
i da mi stoji swijetski :))))(ja haappppyy zbog togecea ;()...
Dadeku jedan big mwaaaaa,Nikicu moram ubiiti(ak se wech nie sam),
Kyky-u,sebi i meni,MNOGO LEPOM,Tajchyky,Glumici,53-5ri,MML(ruula),
Luci-sexi badi,Ivici Jebivjetru,Igoru Blatobranu,
Shtefu traktorichu,itd...
Woljam was sfe..


22.01.2008. | 10:30 | 2 K | P | # | ^

She's so stupid, what the hell were you thinking?


Hey...
Jawljam se...Nakon duuljeg vremena..
Da..Na swu zhalost,nas srednjoshkolaca,a i osnowno shkolaca,
vjerujem i studenata,POCHELA JE SHKOLA...
Ah, i to se mora...
Ja sam zadnje vrijeme,jaaaaaaako smushena,smotana,izgubljena..
Ukratko da budem nekako blaga.
Gadim se sama sebi..
Osjechaj manje vrijednosti me prati,osjechaj da sam naaaaajruzhnije stvorenje u zemlji..
Hm...kao da mene nijedan dechko ne zheli pogledati,da sa mnom nitko ne zheli prichati..
Pa :((((
Bash ono glupo glupo..
Znam da ne bi tako trebala,al ne znam ..
I onda ja tupim kak sam happy,ma jesam sve 5..
Al kad me taj blesawi osjechaj prati...
GRRRRRRRRRRR...
Ke se pametnog događa zadnje vrijeme?
Da widimo,shkola je pochela.
Kosa mi je u nikakwa,moram frizerki.
Owaj wikend cheka me ZG-jea,ono...
Grr...
Moj dan zapochinjem ispijanjem kacmokinja,listanjem nekog blesawog chasopisa,planiranjem dana,
spremanjem za shkolu..
Na kraju gledam na sat,i govorim iam josh vremena,ma daaa iam..
I na kraju izađem iz kuche van s charapam na glavi,majcom naopachke,
ajde trapke navuchem,starke ne zavezhem,shminka je namjestu i ja tak smotana krenem,
da stvar bude bolje,sva se isprepletem s zhicom od ipod-a i na kraju na svoem mobu pochnem
mjenjati pjesme,pa ko tele u sharena vrata gledam,a ZAKE SE PJESME NE MIJENJANJU??
I sad recite da ja nisam smotana???
Pa fali mi daske...
Blja...
Od frendicha bi odvojila sfojoju presjajnu Marinicu-zadnje vrijeme je s menom non stop,
Mirelicu,Petricu i Jopicu.
Nikicu moram jaaaaaaaaaaaako zashpotati..
A da i DaDeKa moram pozzati...
Jooooj,da i Tajchy..
A ljubafi moje...
Woljam ja njih..
a hebemu i mojem blesawom nosu..
A da,ljudi sviram harmoniku,sa svojim pluchima..
Gladna sam..
Maaaaaa..
Ima tu koi komad mozhda??
Ne..
Ok sad baljezgam bzvz...
Zato narode pokupit chu se ja odavde..
Al jednom ostawljam pjesmu:

If every word I said could make you laugh
I'd talk forever (together my love)
I asked the sky just
what we had
It shone forever (together my love)
If the song I sing to you could fill your heart
with joy
I'd sing forever (together my love)

Forever, forever
I've been so happy loving
you

(Together my love)

Let the love I have for you live in your heart
And be forever (together
my love)

Forever, forever
I've been so happy loving you

If every word I said could make
you laugh
I'd talk forever

Forever, forever
I'll be so happy loving you





16.01.2008. | 22:20 | 2 K | P | # | ^

Pa kazhe :ŁUD@ NooooooooOOOOch...


Ja sam momak na loshem glasu u ovom gradu ,a tko si ti?
A ona kazhe: Ja sam bila mamina princeza,sve do sad i shta mi bi??


Hehe,to smo mi jucher pjewale....
MML opet na okupu,rastura grad ,usput i Macdonald's...
Samo za Luce od njene seke :

Kupit chu ti nanulice,od bisera ogrlice,
i kolache i bombone , sve chu da ti daaaaaaaaaaam!

Haha..ŁoŁ,a kaj mi izvađamo...
Nakon ke sam se vidla s Dadekom,predala mu poklon,rijeshila s njim neke stvari,
otishla sam do grada s Lucijom i Mirelicom..
Mwaa oba dvijema...
Bilo nam je zooper kao i uwijek.
Opeljeshile smo Mac,imale speshl potragu po gradu,onda smo pjewale,plesale,pa
nas je neki cucak kojeg smo po putu nazvale Jacky pratio..
Pa je Lucija kod Kauflanda imala svoj show..
Neki tipus tam na parkiralishtu chisti afto,a owa weli:
De si si ti nashel afto chistit,bati bok mater...
Ja sam skoro krepala od smijeha,i onda cijeli putem do doma mi je to izvađala..
A loodara,pa me skoro pod afto hitila...da da,to moja sis,moja welika starija sis od 14 god,a ja iam 17..
Hebate...
E da meni pala jedna pjesma na pamet :

Samo simpatija u nama uvijek živi...
To znamo ti i ja i onaj kamen sivi


Hehe,eto narode,oshishkala sam se,uredila danas noktiche,
nowa sam ,fensi sam sama sebi,zhiwim,sretna sam
i nadam se da che tako i ostati dalje ..
Cmookam was sve..
Espeshl MML,Dadeka,Petricu ,JOpicu,MNOGO LEPOGA,Nikicu i MOJU ŁJUBAW...
I sad pjesma s kojom me tata zarazio i pere me od docheka

Big wheels keep on turning
Carry me home to see my kin
Singing songs about the Southland
I miss Alabamy once again
And I think its a sin, yes

Well I heard mister Young sing about her
Well, I heard ole Neil put her down
Well, I hope Neil Young will remember
A Southern man don't need him around anyhow

Sweet home Alabama
Where the skies are so blue
Sweet Home Alabama
Lord, I'm coming home to you

In Birmingham they love the governor
Now we all did what we could do
Now Watergate does not bother me
Does your conscience bother you?
Tell the truth

Sweet home Alabama
Where the skies are so blue
Sweet Home Alabama
Lord, I'm coming home to you
Here I come Alabama

Now Muscle Shoals has got the Swampers
And they've been known to pick a song or two
Lord they get me off so much
They pick me up when I'm feeling blue
Now how about you?

Sweet home Alabama
Where the skies are so blue
Sweet Home Alabama
Lord, I'm coming home to you

Sweet home Alabama
Oh sweet home baby
Where the skies are so blue
And the governor's true
Sweet Home Alabama
Lordy
Lord, I'm coming home to you
Yea, yea Montgomery's got the answer




07.01.2008. | 21:04 | 7 K | P | # | ^

Cijeli dan sa svima bih se svađala ,NEMA STWARI KOJOM NE BIH GAĐALA...


smijehhEy..smijeh
Swim chitateljima veliki pozzdraw,a samo
najdrazhima pu$$a..kisskisskiss
Eh,khm,khm...
Sad se udobno smjestite ,u pozadini stihovi ''POGLEDOM ME SKINI'',
poslushajte moju prichu smijehsmijehsmijeh




A sad ,krechemo....
DA WAM ODMAH OBZNANIM RADOSNU VIJEST.
MATEJA JE JAKO HAPPY,
MATEJA SE RASPAMETILA...

Jeej.
A kako ?? Pa svakome jednom svane..
LOL..
Nekad se nazhalost mora dogoditi nesh loshe,ili gubitak woljene osobe,
svađa...da bi se ljudi opametili,shvatili shto su imali,koje su prave wrijednosti zhivota,
i shto je wrijedno suza,a shto ne... smijeh
Naime,jednog krasnog popodneva ,3.1.godine Gospodnje
2008.tek stigle ,moja pametna mala glawica je zakuhala,odnosno,pochela
me jaaaako boljeti,shto je automatski pokwarilo,vech ionako moje
NIKAKVO raspolozhenje...
Dan je uostalom vech bio takaw..Pa eto...
Bash sam bilaj bljaa.... burninmadburninmadnopuknucuheadbangmad
A kad sam loshe wolje,uz to glawa rastura,bad me muchi,onda
ili trazhim svoju obitelj da je uz mene,da mi ne nabadaju pod nos neke gluposti,
da lijepo s menom razgovaraju,budu blagi prema mene,
il da shute i puste me na miru...
Jer samo nabadanje,izazivanje osjechaja krivice uvijek narushi moje vech
blesawo raspolozhenje ,te se onda josh vishe osjecham glupom,
nishkorist jednostawno od mene...Te josh vishe padam u baaaaad...
Eto bash se tak poklopilo da ja taj dan ,dobijem po nosu od jednog frenda.
I onda sam pustila sve k vragu,i od bijesa,sam pochela raditi trbushnjake 60 sam ih naprawila.
Bila sam tako bijesna,ljuta,zhifchana,pa da mi je bio netko blizu ja mislim da bi nastradao.
Onda sam trchala na steperu,samo da se ispushem...
Uz pomoch stepera,trbushnjaka ,maske od pivskog kvasca,i hladnog tusha,
doshla sam k sebi ,bar malo me ono lupilo u glawu i stiglo 50 novih odluka,
pitanja,zakljuchivanja..
LOL,bila je to luda nooooch..
Pa pitala sam samu sebe ,zash bi ti bila nechija budala,pa plesala kak bi se kome sviralo,
zashto bi se osjechala glupo,bzvz.radi toga jer JE NETKO NESHTO KRIVO REKAO...
Mozhda tebi jako znachajna osoba,osoba za koju si mislila da ti je potpora u svemu,
Zashto bi dane provodila tumarajuchi okolo po sobi se muvala,prezhzderawala kolachima,
proklinjala sudbinu jer je bash sve to mene pogodilo..
I tako 1000 zashto,zashto...
E onda rekla samoj sebi STOP
...
nEche to vishe tak...
Podsjetila sam samu sebe,kolko sam kwalitetna osoba,kolko vrijedim
kako me vole moi frendovi koje ovim putem pozdrawljam..
Podsjetila sam samu sebe.
Da sam ja MATEJA,17-godishnjakinja,koja voli fliozofirati,
tjeshiti ljude,biti uvijek tu za sve,koja je luda,nekad neozbiljna,spremna
za shalu,akciju,koja je zvrkasta,smijeshna,shashawa i blesawa smijehsmijeh
kOja woli rijeshiti bilo koji nesporazum odmah,koja woli kupovati poklone i time razveseliti ljude,
gledati ta lica koja su iznenađena i nasmijeshena ...
smijeh,da to sam JA...
I rekla sam,idi NAPRIJED,pogledaj koliko je ljudi koi te zaista vole uz tebe,
pogledaj samo svoju obitelj(najbolji roditelji,najbolja seka i baka,i najslađi peseki) hwala im za sve
shto mi pruzhaju i materijalno i nematerijalno...LOL,
na welikoj ljubawi,savjetima,i shto su uvijek uz mene kad mi treba.
smijehsmijeh
Prijatelji,moji najsjaniji dragulji,moje neprocijenjivo blago...
A sad najveche odluke.
Nikada nikome nechu dopustit da od mene radi budalu,
da viche na mene,i govori gluposti.
Ako sam u bedu,budi uz mene,al na nachin da mi pomognesh,ne da se deresh na mene...
Ili shuti.
NIKADA VISHE NECHU TOLIKO POSVECHIVATI PAZHNJE ,LJUBAVI I VREMENA,
za osobe koje sa mnom ne mogu progovoriti nijednu rijech
,koje se prema meni ponashanju ko prema nezreloj glupachici,koje se mene
niti ne sjete u danu 1...
Od sad zhivim veselo,ne diraju me nikakwe priche ,za svoje prijatelje uvijek sam tu.
Wolim ih..(Mirela,Lucija,Petra,Wjeko,KYKY,Wanja,B,Nikica,Hađina,Marina,Tajchy i Dado)...
NECHU DOZVOLITI NEKOME DA ME SUDI,A UOPCHE ME NE POZNAJE...
i pOKazat chu se u najboljem svijetlu...
Sad gledate novu Mateju...
Promjena je zapochela novom frizurom,novim noktichima,
ponekim novim prijateljima =)
Takwa sam ,kakwa sam,radi nikog se ne mijenjam,vech radi sebe same...

Briga me kad netko mi sudi, netko uvijek mrzi, a netko ljubi
I nije neka zagonetka da svi smo samo mali obični ljudi
Jedan dan sam kiša, drugi dan sam kap, jedan dan sam rijeka, drugi dan slap
Takva sam kakva sam, al´ idem do kraja

I da kunem i da molim to ne bih bila ja
Da glumim neke drame – ne, nikada
Ja grizem, ja se borim do zadnjeg koraka
Kad gori neka onda gori do kraja

I da kunem i da molim to ne bih bila ja
Da glumim neke drame – ne, nikada
Ja grizem, ja se borim do zadnjeg koraka
Ne odustajem do kraja

Ne gledamo crte sa dlana
Netko živi život, a netko ga sanja
I nije neka zagonetka da svi smo dio čudnih ironija
Jedan dan je dosta, drugi dan bih još, jedan dan je dobar a drugi je loš
Takva sam kakva sam al´ idem do kraja

I da kunem i da molim to ne bih bila ja
Da glumim neke drame – ne, nikada.
Ja grizem, ja se borim do zadnjeg koraka
Kad gori neka onda gori do kraja

I da kunem i da molim to ne bih bila ja
Da glumim neke drame – ne, nikada
Ja grizem, ja se borim do zadnjeg koraka
Ne odustajem do kraja


Ne postoji riječ kojom rekla bih ti
Koliko značiš mi
Ne postoji taj nitko kao ti
Što me može razumjeti

Jer meni samo malo treba
Samo mala mrva ovog neba

Mojoj pjesmi ti si svaka nota
Ljubav je moja veća od života

Tako kratko te znam
I ne postoji dan
Da ne osjetim da za tobom ludim ja

Kraj tebe izgubim dah
Pretvorim suze u prah
Uz tebe zaboravim na sve

Na ramenu tvom
Uvijek rastopim se
I vrijeme zastane

Ne postoji taj
Nitko kao ti
Što me može razumjeti

Jer meni samo malo treba
Samo mala mrva ovog neba

Mojoj pjesmi ti si svaka nota
Ljubav je moja veća od života

Tako kratko te znam
I ne postoji dan
Da ne osjetim da za tobom ludim ja

Kraj tebe izgubim dah
Pretvorim suze u prah
Uz tebe zaboravim na sve




E sad,zhelje chestitke i pozdrawi..
Prvo,hwala svima i veliki pozz,kao i vech na pochetku napisan
svima koji me chitaju i kommaju ..
A sad ..
Prvo Hađini-da se ne ljuti jer ga nikad ne spomenem,a chovjek je leđenda,onda Nikici,Mireli,
Jopici,Petri,mojoj ŁjubaWi-Wjekichu,Marini koja mi je fakat ove dane posvetila puno vremena,
Tajchy-Jel da nam je bilo zooper na docheku??!, MNOGO LEPOME-ILI wam Josipu,dechka
sam tek upoznala dechko je fensi,shmensi,lood i dobar,a tek zgodaaan,moje susedu Aciju,
Dadeku,Markichu odnosno TNT boy-u,KyKy-u,meni meni i meni ;)

Welika kiss svima,woljam was NOWA J°@


05.01.2008. | 13:03 | 0 K | P | # | ^

Doček 2008.->1.1.


Hey.
Stigla je i ta dugoochekivana nowa 2008 godina.
Ako se mene pita preeeeeebrzo mi je proshlo,stara nam 2007.g.
Eh,pamtit chu ju po mnogochemu lijepom,a ima tu i par tuzhnih sitnichica.
No wratimo se mi na dochek.
Zapochela bih s proslawom.
Bilo je PREFENOMENTASTICHNO.
Slawila sam doma s frendicama iz osnowne.
Organizirala sam karaoke show,ples,pjesma,ludiiiiiiilo.
Izgubila sam glas skroz,tooooliko sam pospana da jedwa gledam chitawi dan sam,swa neka
u swom filmu.
Posljedice proslawe,pa ne zamjerite.
Ja sam se takooooo isplesala,u jednom trenutku moja frendica Tajchy me tak zavrtela ,e da ste me widli kak
sam se swa zvinula,lool,shta smo se smijali,a koje smo tek poze radile..
LOL:..
Ma mi smo super star.
Malo sam plesala i sa mamicom,bakicom i tatekom,chak i sama sa sobom...
Slike su soooper ispale.
Wani takwa zima,hladnocha ,snijeg ,a nama vruuuuche,al to nas je ples i pjesma tak dobro ugrijala.
Dal je bilo alkohola??
Ma neee,kaj bi bilo,ok bilo je,tj.samo sam ja dospjela do njega,
ofkors shampanjero pri zdrafici,lol,zato brachoooooooo piiiiiiiiiiiii me gaaaaa dok neeee
puuuu........kne zora...
LOL...
Pa onih famoznih 10 sekundi,odbrojawanje,smijeh...
10...9...8..7..6...5...4...3..2..1...0
SRETNA NOWA GODIIIIIINA..
mEni su chesitali jer sam ushla u 18 godinu.
Morala sam paliti i gasiti svijetlo.
A wani koe ludilo bilo,vatromet sa svih strana,pucnjava,woow..
LOL,al ajde za pohvaliti su bili svi,nie se pucalo kak prijashnjih godina ..
Swaka im chast.
Ja sam nastawila plesati,pjewale smo,i na kraju pozaspale...
Ujutro sam u ishla i na misu,da znate kak je to izgledalo..
Majchice...
LOL,e sad kak slijedi ono poznato donoshenje odluka..
Donijela sam ih i ja i to par...


MOJE ODLUKE ZA 2008.
1.potrudit se vishe u shkoli,jer znam da mogu,a i hochu
2.nikad vishe ni za kojim dechkom koi me povrijedi nechu spustit suzu,
nastojat chu se utjeshiti rijechima IMA I BOLJIH NIE VRIJEDAN MOJIH SUZA,
A DA JE VRIJEDAN NE BI ME NIKAD RASPLAKAO.
3.jedna od mojih dragih mi trgovina nadam se duboko
neche me vidjeti jedno vrijeme,NASTOJAT CHU...
4.ako i naide koji dobar,zgodan i pametan dechko,
nechu ga ispustiti samo tako iz ruku,a i truditi chu se ako ke bude ;)
5.uvijek i svugdje sa swojim stawowima,sa swojim ja,
nechu se sramiti nicheg,uvijek chu pokazati da mogu biti bolja
nego shto jesam,TAKWA SAM KAKWA SAM ,WOLI ME
ILI NE,MENI SWEJEDNO JE...
6.nastojat chu biti shto vishe uz svoje prijatelje,i ta predragocijena
prijateljstva chuvati.
7.pokushati NE PSOVATI TOLIKO CHESTO
8.nastojat chu da se vishe ne bediram toliko chesto,a niti
da plachem..od sad samo lijepe stvari
9.shto se tiche mog izgleda,ja sam sebi fensi shmensi,
al mijenjat chu frizuru,na bolje ofkors ,noktiche maybe..
10.ono shto naumijem izvrshit chu do kraja
11.MOZHDA,ali mozhda upishem shkolu plesa,wooow
12.NECHU DATI NIJEDNOM CHOVJEKU DA OD MENE NAPRAWI BUDALU,
E AKO I POKUSHA OD SAD NEK ME SE PAZE.
13.manje ljutnje,vishe veselja,truda u swemu
14.chesche shetnje.
15.swoju sobicu drzhati u najboljem redu,smijati se (osmijeh usrechuje,to je najmanje shto mogu
uchiniti i nekog usrechiti )
16.vishe chitati,potrudit se da u zhivotu mom malenom ostani prawi
prijatelji
17.predati sve poklone koje sam naumila,chim prije
18.zabavljati se do iznemoglosti
19.WOLJETI,BITI WOLJENA
20.od svih tih odluka sve ti isprovesti,al najvaznije od svega,postati chvrshcha...



2007.pamtiti chu po jako puno lijepih stvari,ruzhne chu izbrisati ...
Woljam was sve i svima:

SRETNA I BLAGOSLOVLJENA NOWA 2008.
PUNA SRECHE,ZDRAWLJA,LJUBAWI,MIRA,USPJEHA I BOŽJEG
BLAGOSLOVA...




želi swima mala plawa


01.01.2008. | 21:48 | 6 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Tko je M@Ł@ PŁ@V@

Friendster images



MOŽDA NISAM SAVRŠENA ,ALI SAM UVIJEK JA!

Doll Avatars



Heylo narode rofl
18.11.1990-rodilo se jedno
ludo stvorenje-JA..
Nadjenuli su mi ime MATEJA smijeh
Imam 17 godina,
idem u medicinsku shkolu
3 raz-za fizioterapeuta...
WOŁJ@M:
-Boga,BDM,sv.Franju Asiškkog,
sv.Antuna Padovanskog i sv.
Tereziju od Malog Isusa
(da pobzhno djeteshce,oni su moji
zashtitnici)
-svoju obitelj(tata,mama,baka,seka,moja dva
peseka)
-svoje dijamante-PRIJATELJE
(kazhu da su dijamanti zhenini najbolji
prijatelji,moji dijamanti su moji prijatelji
i vrijede vishe ;),oni me krase ,
ljepshi su od bilo kojeg dijamanta i uvijek tu
uz mene,njihova prekrasna imena su:
MIRELA,LUCIJA,PETRA,DADO,NIKICA,
BRANKO,MARINA,TAJANA,POKICH
-svoj ipod,moby,satove za koima sam luda
-more,otok Brač,Mircu,Supetar i Waraždin
-ruže,zumbule
-lazanje
-parfem Amor Amor od Cacharela i
Dior-Midnght poison,Naomi Campbell
-iznenđenja
-chitati knjige,gledati dobre filmove-
slushati glazbu(SVE OSIM NARODNJAKA I
MANSONA
-sunce,kishu,snijeg smijehsmijeh
-lazanje i pizze njaminjami
NE WOŁJ@M:
-nepravdu,lazh,ljubomoru,nasilje
-kad netko ono shto govori ne pokazuje postupcima
i ne stoji iza toga
-drogu,alkohol,cigarete
(opijanje i smrad cigareta-ne hwala
ne bi ja na tu razinu)
-kad netko u zadnji tren nesh otkazhe
-kad me ostave na cijedilu
-kad netko ne zna izraziti svoje osjechaje
-mengu
-neurednu sobu
-kad mi netko nabija narodnjake
(sorry narode svatko ima prawo
na svoj ukus)
-prenemaganje
-neodgovaranje na sms,zmije
i pauke


MySpace



Woli me kad to najmanje
zasluzhujem,jer tad mi je
ljubav najpotrebnija
cerek



Something sweet

Vojim te odade
do puzeve tutice,
pa do neba,a na nebu napjafim jupicu,
pa josh daje,
sve do svemija,
vojim te sve
do majih zvijezda i
vise,ma vojim te
zjato najvise !



Myspace layouts



Kad smo pile ,rekli su
PIJANICE
Kad smo lutalte,rekli su
LUTALICE
Kad smo ljubile,rekli su
KURVE
A kad umremo,rechi che,
JEDINO SU ONE ZNALE
ŽIVJETI!


Doll Avatars



Ti si moje ZLATO,
ti si moje SREBRO,
VIDIM LI TE S DRUGOM,
SLOMIT CHU TI REBRO....


Doll Avatars


Ja folim chitati

T@jchY
MiŁ@
GŁuMiC@
Jur€K
NikoŁ@