Cursors



pjevačica

12.03.2006., nedjelja

Obećala sam vam bisere prošli put pa ih evo, mi smo najluđi razred!!!
Evo ih par s Hrvatskog:

Profa priča o pismi 'Rodu o jeziku' i kaže: pa i ne isplati se umrit za jezik, jer ako umremo ko će ga govorit!

Profa: šta je to roman?
Mušura: knjiga s puno stranica

Mušura stalno profu zove učiteljica a ona: ti si Mušura za predvrtičko doba
Mušura: dobro teta!

Kapo nam dili neki letke o marihuani,a Nikola:nadam se da piše kako se uzgaja!

Pisali smo sastav o našoj prekrasnoj učionici (duja)-inače moram nabavit te sastave jer su prekomični!!!
Udiljak: na kraju bih vam preporučio da ne ulazite u tu učionicu ako baš ne morate…dan nam uljepšavaju i lijepe rešetke s vanjske strane prozora…
Al zapravo učionica i nije tako loša kad se privikneš, zapravo je još najtoplija i najbolja od svih (po meni)

Profa: mislim da ovi momci koji previše brbljaju imaju višak ženskih hormona!

Razrednica je radila novi raspored sidenja i tila me maknit iz prve klupe (a meni tu savršeno- sve čuješ, vidiš i ulizuješ se nastavnicima,hahaha!)
Ja: molim vas nemojte me maknit, ja vam ne čujem i ne vidim dobro. (naravno to nije istina)
Kasnije marica kaže: pa nije ni čudo da ti se sviđa Jelavić kad ne vidiš dobro!

Profa: ma kome treba matematika. I ove osnovne stvari možeš izračunat na mobitel i digitron!

Udiljak dobia 3 lektiru i kaže: lirički i epički ovo ne ide ovako…profesorice, mogu vas pitat nešto kad već tako epički razmišljate?

Dinko: jel Antigona umrla na kraju?
Profa: ne reinkarnirala se u tebe, pjevača konja!! (oni koji s nama idu u razred ovo će skužit)

Čagalj se cilo vrime okriće prema Mimici (oboje su muški),a profa ga nonstop opominje.
Mušura: ma pustite ga, zaljubio se!

Profa govori o Ilijadi: mjesto radnje…nije disko klub!
Mušura 2 sekunde posli viče: disko klub…
Profa: znala sam da ćeš to reć, pretekla sam te!

Pričamo o priči 'Gost'. Glavni lik je pas koji je bia gladan i doša jest kod neke obitelji.
Mušura: a šta će čovik, doša se najest!

Udiljak priča profi (valjda neki 'prepametni' vic kakav samo on može ispričat): vidia sam da me gledaš…pa šta me gledaš kad me nemožeš imat?!?!?!?!

Udiljak (ono kad je dobia lektiru 3):ne mogu prihvatit ovu 3 iz lektire!
Profa: ali pogledaj kolišno malo si napisa!
Udiljak: nije važno koliko je, bitan je sadržaj!Mogu ja vama donit 10 kg riže i jednu fetu pršuta.Pa bolja vam je ova feta pršuta nego riža!!!
Profa: je, al ako to doneseš vegetarijancu, ostat će gladan!!!

Slijedi nastavak....do čitanja!

- 20:40 - gukni golube (6) - jel ovo iko printa?! - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Abecedarij