Cursors



pjevačica

04.02.2006., subota

Ljudi moji koja dosada! Ona škola me ubija-prvo bolesna sam tako da dosta nisan bila u školi, a drugo ovi profesori svi odjednom udrili pa ispituju - pa give us a break!!!Ovo je nepodnošljivo za svaki dan po pet predmeta!Ludooooo!
I došla nam je nova učenica a onaj ludi prof iz povjesti ni pet ni šest odma prvi sat je diga, ma zamisli ti to -ženska se rasplakala!!!A kompjuter mi je u kurcu već ptjedan dana i ništa ne mogu radit evo ovo pišem kod dide i babe. A vidim da vas ovako mračnr stvari kao Necronomicon baš ne zanimaju. A ja vam moran reć da san luda za tim stvarima!!! Nažalost, unatoč svom trudu, na internetu nisan uspila nać ni N od teksta iz Necronomicona - šteta!!!
U zdravlju sam jako loše kašljem ko stoka i si mišići, na leđima i trbuhu me bole -koji bed!

ps. Evo upravo na rtl vijestima prikazivali prosvjede protiv ubijanja činčila za bunde -go for it yeeeeeeeeeeeeeey!!!! Samo naprid da san ja u purgeriji i ja bi se uključila!!!!
Aj do pisanja
- 18:46 - gukni golube (3) - jel ovo iko printa?! - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Abecedarij