Cursors



pjevačica

26.01.2006., četvrtak

Te regalo mi cintura
Y mis labios para cuando quieras besar
Te regalo mi locura
Y las pocas neuronas que quedan ya
Mis zapatos desteńidos
El diario en el que escribo
Te doy hasta mis suspiros
Pero no te vayas más

Porque eres tú mi sol
La fé con que vivo
La potencia de mi voz
Los pies con que camino
Eres tu amor
Mis ganas de reír
El adiós que no sabré decir
Porque nunca podré vivir sin ti
Si algún día decidieras
Alejarte nuevamente de aquí
Cerrería cada puerta
Para que nunca pudieras salir
Te regalo mis silencios
Te regalo mi nariz
Yo te doy hasta mis huesos
Pero quédate aquí
Ovo je za onog smišnog bekavca koji je toliko slip!
Ma daj trgni se malo, šta ništa ne primjećuješ?!?!
Znam da riči ne kužite 2% al je melodija prekrasna, a ako iko išta shvaća ovde nek mi napiše prijevod!!!!
Ma daj trgni se malo, šta ništa ne primjećuješ!!!!
Ljudi moji, pusetina svima! Moram vam reć da mi je ova stvar s blogom već pomalo dosadila, nemam ni šta pisat, nemam jednostavno ideje- a i toliko sam zaljubljena da ne mislim o ničem drugom nego o njemu (skoro)!!!
A jeste vidili sad koji veliiiikiii plakati stoje po gradu- ''jeste li znali da je za jednu bundu potrebno 200 činčila?'' Svaka čast ljudi- baš sam hippy zbog toga!!!!!!!!!

- 14:55 - gukni golube (3) - jel ovo iko printa?! - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Abecedarij