Cursors



pjevačica

30.12.2005., petak

Majko mila,još ne znam šta ću obuć na Novu godinu.Ne znam ni kakvu ću zurku napravit,kako se našminkat-niiišta!!!!!Ma ne znam ni di ću ić.Samo znam da ću na rivu sa par prijateljica!Mislila sam stavit jedne super naušnice,ali,kako mene srića stalno prati, te naušnice su sad dok sam isprobaval pale na pod i odvojia se jedan dio sa njih-nemam pojma
kako ću to namistit!A kosa mi nikad nije bila gora-cila je mlohava i šugava!Nadam se da će mi mater to nekako namistit.
Ali danas se dogodila jedna dobra stvar-napokon sam našla ČIZME.Već dva miseca ih tražim i nigdi ništa.Od pustih dućana i pustih modela ništa nisam našla-mater mi kaže da sam preizbirljiva-a šta ću nisam ja kriva!!!I nakupovala sam se šminke,opskrbila sam se za sutra!
Nagovaram sad mater da se opituram i ošišam drukčije a ni sama nisam sigurna oče mi to dobro stat!Al riskirat ću-ne bi život bia zanimljiv da nema rizika!
Ljudi,možete mi preporučit neko dobro misto di mogu ić za Novu godinu?Bit ću vam zahvalna!
Ps.Da majo Jelavić je zgodniji od Šilovića!!!

- 19:46 - gukni golube (6) - jel ovo iko printa?! - #

29.12.2005., četvrtak

ČINČILE

Evo nešto o ovim malim beštijicama!Preeslatke su!To su činčile.
Potječu iz Južne Amerike.Mogu živit i do 20 godina.Ima ih sivih,crnih,bilih i kafenih(možda ima još koja boja al ja je ne znam)
Moje su sive boje.Imam mužjaka(Njuško) i ženku(Sunčica).Ženka ima 3 godine,a mužjak par miseci.Nažalost, neće se još parit!
Prvo sam dobila mužjaka i ženku prije 3 godine.Taj mužjak(Maslačko) je cicikrepnia,pa sam dobila drugog(MaslačkoII).Kad je taj drugi dobia dite sa ženkom odapnia je!Pa je taj mali(Različko) živia još godinu dana i krepa!Prije par miseci sam dobila novog i nazvala ga Njuško-nadam se da će taj poživit duuugo.Ali pošto su svi muški dosad otegli,posumnjala sam da ih Sunčica ubija-nadam se da nije tako!Oni su preeeslatki!Je da sve izgrickaju jer su ipak glodavci,ali toliko su slatki da im se sve mora oprostit!Preeemekani su,a od njihovog krzna se,nažalost,radi krzno i ubija ih se na užasno okrutna načine:one uhvaćene u divljini love se nazubljenim čeličnim stupicama i trpe užasne patnje dok im lovci ne slome vratove,a ponekad,poludjele od straha,pregrizu vlastite šapice da bi se oslobodile!Ubijaju ih i:
-strujnim udarom,
-ubrizgavanjem insekticida izravno u srčani mišić šta uzrokuje neizdržive patnje do smrti,
-ponekad se otruju plinom,
-često budu samo omamljene pa žive oderane!!!!
Ne znam zašto neko dopušta ovo,kako iko može ovako nešto radit i kako ljudi koji kupuju krzna mogu to nosit na sebi znajući da se ubijaju živa bića koja su prije disala,jela,pila i čak imala ime!!!!Ovo je odvratno!Krzna su nepotrebna jer danas postoje materijali koji nas štite jednako dobro-da je Bog tia da nosimo krzna da bi ga nama ne životinjama!
Mislim da bi se svi tribali malo zamislit nad ovim,a oni koji nose krzna pogotovo!!!
I još nešto,ne bi ih se tribalo držat ni u kavezima ka kućne ljubimce.To je okrutno tako ih zatočit umisto da budu u divljini na slobodi!Donekle se može tolerirat da ih se drži u kući ako imaju prave uvjete:veliku kućicu(čibicu na par katova),da ih se minja svaki dan,daje hrana i voda redovito,daje se pijesak za kupanje,pošto su noćne životinje moraju imat neki tuljak il neki tunel di se mogu sakrit priko dana(moje ne spavaju previše po danu!) itd.
A ovo ne vridi samo za činčile nego za sve životinje!!!Jer životinje su jednako vrijedne živit ka i ljudi(čak i vrijednije od nekih ljudi!)


- 09:14 - gukni golube (2) - jel ovo iko printa?! - #

27.12.2005., utorak

Booooriiinggg

Jutros najranije čim san se probudila otišla sam na stranicu onog plišnjavog!Taj tip me jednostavno obara!Jedno 3-4 puta sam pročitala njegov blog i svaki put sam se gušilaaaa!!!
DELI danas idemo u luuunapaaark,yeeeeey!!!Osim ako padne ova šugava,dosadna kišurina!Više mi je dosta pokvarila mi je planove!Koliko vidim iz sobe nebo se spustilo na zemlju-shiiiiiiiiiiiiit!!!!!
To da pada snig aj nekako al ova kiša mi pije živce!Fala Bogu i svim svecima šta postoji internet!

- 07:48 - gukni golube (4) - jel ovo iko printa?! - #

26.12.2005., ponedjeljak

Fali mi škola!

Ljudi moji,jutros sam se probudila oko 6 sati,a znate zašto?Samo zato šta sam tako navikla kad mi je škola ujutro!Nemreš bilivit,ali fali!Da mi je to neko reka prije samo par miseci poslala bi ga u ludnicu!!!
Ali sad bi najrađe otišla tamo pred školu i sidila-tamo na ono misto di smo moja klapa i ja sidili svaki božji dan i tračali nastavnike i razglabali o svemu i svačemu!...Tamo bi i ON bia i gleda na onaj svoj čudni način.Inače moje prijateljice govore da je užasan i da je čudan,ali šta ću?srce ne bira!
Ali svaki muški u kojeg sam bila zaljubljena bia je čudak(skoro svaki)!Kad pitam zašto,one mi kažu da je to zato šta sam i sama čudna-ma nemoj,dat ću im ja!
Ma šta mi se one javljaju-ima jedan mali u kojeg je po ženskih iz moje škole zaljubljeno-ma kako samo mogu?!?! Mislim mali je smišan ali lipši od ovog mog sigurno nije!!!!!!!!!
Ah,mogla bi ovako do sutra o ovome al neću jer mi je dosadilo!
I samo za kraj...ko će izdržat triiiiiiii tjedna bez škole,jeeeeeeeeeebooooooteeeeeeee?!?!?!?!?!?!!!
- 18:49 - gukni golube (11) - jel ovo iko printa?! - #

Sljedeći mjesec >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Abecedarij