posluhni moje pjesme

utorak, 11.06.2013.

OBJAVLJENA OSMA SAMOSTALNA KNJIGA DENIS KOŽLJAN "RIJEČI U SLIKU PRETOČENE"



OBJAVLJENA JE MOJA OSMA SAMOSTALNA KNJIGA EVO I LINK ZA PREUZIMANJEhttp://www.digitalne-knjige.com/kozljan7.php




EVO MOJI DRAGI PRIJATELJI I POŠTOVATELJI MOG STVARALAŠTVA...ZADOVOLJSTVO MI JE OBZNANITI
DA JE DANAS 11.6.2013. NA PORTALU DIGITALNIH KNJIGA
OBJAVLJENA MOJA OSMA SAMOSTALNA KNJIGA (POEZIJA +FOTOGRAFIJE I SLIKE),
NASLOVA "Riječi u sliku pretvorene"...U NJOJ SAM OBJEDINILA SVE GRANE UMJETNOSTI TJ. NAMJERA MI JE BILA KROZ SPONU RIJEČI I SLIKE PRIKAZATI ONO ŠTO JE TRENUTNO U ŽIŽI MOG INTERESA. NARAVNO DA SE OVOM PRILIKOM ZAHVALJUJEM PONAJPRIJE MOJIM RECENZENTIMA, krasnim ljudima i umjetnicima, gospodi Branislavu Markoviću Umbri kao i akademskom slikaru Vladimiru Ćurčinu koji su sa svog profesionalnog stajališta dali svoj osvrt na moj uradak, a onda zahvala ide i uredniku Digitalnih knjiga Nenadu Grpcu, mojoj obitelji i prijateljima koji će zasigurno kliknuti na link i preuzeti knjigu za čitanje. UNAPRIJED VELIKA HVALA SVIMA!

Nenad Grbac


Nova knjiga na portalu www.digitalne-knjige.com

Drago nam je da vas možemo obavijestiti da je na portalu www.digitalne-knjige.com objavljena još jedna nova digitalna knjiga.

Knjigu "Riječi u sliku pretočene", Denis Kožljan, predstaviti ćemo vam uz pomoć recenzija:

RECENZIJE

Denis Kožljan, Riječi u sliku pretočene /pjesme/

Branislav Marković /tekst/ Na putu do prestola

Molim vas, sklopimo oči na trenutak!

Sada zamislimo planinu, imaginarnu, kakve nema nigde osim u našoj mašti! Planinu na kojoj je sve moguće, na kojoj raste svo drveće sveta, po kojoj hodaju , lete i gmižu sve životinje, sve ptice i bubice koje je Bog stvorio pod kapom nebeskom! Na kojoj cvet može biti veći od slona a leto usred zime, i na kojoj možemo videti dugu i kada kiša ne pada! Planinu čiji su obronci sačinjeni od lepote, čijim rekama i potocima kao krvotokom teče dobrota, i na kojoj boje mirišu!

Molim vas, još samo jedan trenutak ne otvarajmo oči, dok ne zamislimo i prestol na vrhu planine, i na njemu ljubav koja caruje nad tvorevinom! Tako…sada otvorimo oči i neka svako od nas pođe uz svoju planinu, trudeći se da upamti sve što vidi i čuje! Sasvim izvesno je da ćemo se na putu sresti i prepoznati, jer njime ne mogu hoditi oni koji nisu mogli ili hteli da zamisle išta, i čije otežale noge i nemaju kuda da zakorače iz kaljuge u kojoj stoje! Ja sam rešio da vam ispričam, a vama od volje da li ćete i vi ispričati ili napisati šta ste doživeli na svome putu!

Kao stariji čovek koji više nema potrebe igde da žuri, okačio sam fotoaparat o rame, odabrao jednu blagu padinu i počeo da se penjem! O, dragi moji, već na samom početku našao sam se usred čuda! Iz puževih kućica virile su majušne glave vila i vilenjaka upirući svoje bojažljive poglede prema ogromnom staklu objektiva, uplašeni neprekidnim zvukom okidanja aparata!

Kako sam bio srećan tog momenta što sam sa sobom poneo veliku memorijsku karticu i što se nisam morao bojati da će mi nešto promaći. Išao sam lagano pazeći na svaki svoj korak, da ne bi, ovako nezgrapan, zgazio neku od tih kućica. Odjednom, usred zujanja insekata i huja vetra koji je mrsio vlati trave, čuo sam tihi ženski glas i reči pesme:

u laticama svijeta
prepoznah neku nježnost
čudnu, a tako divlju...

i ustuknem, jer posve
sam sigurna da nema više, da
nestala je poput kapljica kiše...

nježnost više ne postoji...
ili varam se...možda ipak
nastanila se ona u krošnji
rascvale voćke...
ili možda ...

Nisam bio siguran da li je ovo zaista bio kraj pesme ili se on izgubio u zvucima livade? Pođoh za glasom i nedaleko odatle ugledah ženu nagnutu nad bokorom crvenih cvetova. Prvo što pomislih bilo je: eto, ima još nekog ko je zamislio svoju planinu! Priđoh polako da je ne uplašim, i videh da i ona ima fotoaparat i da je govoreći pesmu pokušavala snimiti crvene cvetove! Već sam vam rekao prijatelji moji, da samo srodne duše mogu jedna sa drugom deliti prostore mašte, i da je samo njima moguće ćutanjem reći sve! Nastavili smo bez reči da se penjemo i zbilja, već sledećeg časa kad začuh nove stihove, shvatio sam zašto se oduvek znamo!
Branislav Marković

Ljubav kako je g-dja Denis shvata
Svet, detinje čistote i jednostavnosti

Gospodja Denis Kožljan nam se predstavlja Kao jedna multimedijalna umetnica, koja nam kroz pisanu reč, sliku i fotografiju dočarava svoj svet, detinje čistote i jednostavnosti.

Ova knjiga je plod raskošnog drveta koje se trosmerno grana i pruža uvid u pesničko, slikarsko i fotografsko umeče g-dje Denis, koja je kroz višeslojnu vazdušnu paletu, iz koje isijava duga, i obasjava zemaljski šar, protkala mladice koje šapuću reči utehe, i ljubavi, uzvišenom, na mahove pesničkom rečju.
S druge strane, stihovi su joj prozračni vitraži boja, što svoje konačno uobličenje ostvaruje u umu čitaoca.

Kako se MOže naslutiti iz pesnikinjine percepcije, uloga pesnika i jeste DA razmiče zastore mraka, jer pesnik je Taj fenjeraš čija je uloga DA unutrašnjim fenjerom postane očit za koji zarad spoljnih senzacija postaju mrtvi za ona nevidljiva, jedva čujna treperenja.

Istinski umetnik uvek je oštro suprostavljen običnom puku, i mora štošta DA istrpi, želi li ostati posve svoj. Sve slike Denis Kožljan odlikuje jednostavnost, rafinirana, raspevano nijansirana boja, koja je ekspresivnim potezima nanesena na podlogu i koja ujedno daje željene oblike na osmišljenoj celini. U duhu ekspresionizma umetnica otkriva svoju vibrantnu osećajnost, unutrašnju energiju i tihu radost.

Ljubav kako je g-dja Denis shvata, niti zna za granice, niti trpi ograničenja.

Ona je NEšto što se NE deli niti udeljuje, već razdaje, bez ostatka.

Takva je MOžebiti samo Božanska ljubav. Njene pesme su prozračne, a slike - fotografije ptice koje bi život dale za pesmu.
Akademski slikar Vladimir Ćurčin

Tu knjigu, baš kao i sve naše ostale dosad objavljene digitalne knjige, moći ćete preuzeti s našeg portala tako da svojim mišem kliknete na link: http://www.digitalne-knjige.com/kozljan7.php te pažljivo slijedite daljnje upute o uvjetima preuzimanja digitalnih knjiga.

Ta knjiga je kao i sve naše dosad objavljene knjige besplatna za osobno korištenje, a preuzeti je možete samo i isključivo na stranicama našeg portala.

Posebno ćemo spomenuti i činjenicu da su sve digitalne knjige objavljene na našem portalu uključene u sustav ISBN (International Standard Book Number ili međunarodni standardni knjižni broj).

Time se te knjige i pravno izjednačuju s tiskanim knjigama što je posebno važno za sve autore knjiga objavljenih na našem portalu, jer se time i digitalne knjige objavljene u našoj nakladi, odnosno na portalu www.digitalne-knjige.com, priznaju kao objavljena djela.

Nadamo se da ćete posjetiti stranice našeg portala te da ćete biti zadovoljni kvalitetom i atraktivnošću materijala, koji vam nudimo.

Srdačan pozdrav

Uredništvo portala http://www.digitalne-knjige.com/

Kontakt:

Mobilni telefon: 095 / 853-03-40

Naša E-mail adresa: digitalne.knjige@gmail.com






digitalne-knjige.com

www.digitalne-knjige.com

- 12:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #