Dragica Stipanić ,blog.dnevnik.hr/pjesnici" /> <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Image Hosted by ImageShack.us

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Dobrodošli na B L O G
Društva pjesnika
Antun Ivanošić Osijek
Redovni sastanaci članova se održavaju u prostorijama Društva, Ribarska 1/prvi kat, Osijek, 1. i 3. utorka u mjesecu od 18.30 sati

Kontakt podaci:

Mail Društva:
pjesnici@gmail.com

Web stranica Društva:
drustvopjesnikaantunivanosic.hr

Facebook stranica društva:
facebook.com/groups/dpantunivanosic/


Pjesme i biografije:


ODABRANI VIDEO-ZAPISI:


Credits

design: carrots
picture: deviant art
base code: carrots

19.02.2016.



BIOGRAFIJA:Rođena je 17.09.1953 godine u Martinu pokraj Našica.Sada je krojačica u mirovini. Radila je u Modnoj konfekciji "Slavonija" - Osijek, u Virovitičanki i Liri. Danas uz kćerkinu pomoć vodi Obiteljski dom za stare i nemoćne "Stipanić". Četrdeset godina živi u Suhopolju. Majka je četvero djece. Pisanjem se bavi iz hobijal Članica je našeg Društva od 2013. godine Do sada je objavila jednu samostalnu zbirku pjesama:"Suhopoljska zvona".

ŠLJIVIK

Moja nana, moja nana
Ne zna za mog diku
Da ja noći s njim provodim
U našem šljiviku.
Bučniji smo malo bili
Čula ona viku
Bježi nano lisac ganja
Pjevce po šljiviku.


Joj nano joj nanice
Samo da znaš
što je slatko
ispod šljivice.

Čuvaj nano naše pjevce
I ne pravi viku
I oni su nekad davno
Budili tvog diku.

Skužila je moja nana
Što je na vidiku
I njena je prva ljubav
Cvala u šljiviku.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŽENA I PO

Ej mali moj
Žena sam i po
Il mi pruži cijelu ljubav
Neću ništ na pol.
Oko mene on se vrti
Kao kakav stroj
On mene samo ljubi
Ne paše mi to.

Meni treba čvrsta ruka
Zagrljaja dva
O nastavku koji slijedi
Znat ću samo ja.

Budi muško pa mi pruži
Užitaka par
A da selom sretna hodam
Jer sam tvoja sva.

Ti si meni drag
Dečko si i pol
Samo hoću cijelu ljubav
Neću ništ na pol.