< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (27)
Prosinac 2007 (32)
Studeni 2007 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

VIC DANA:

users online

Myspace Codes & Myspace Code


G-Unit style toooooo



Ako bi nekom slučajno trebo moj msn:

majstor.massa@hotmail.com


50 Cent Lyrics
Straight To The Bank Lyrics





LINKOVI NEKIH LJUDI

crazy sexy back Ana


Memorabilia - najbolji blog ikad, prisjeća se starih crtanih filmova, filmova, serija itd... OBAVEZNO POGLEDATI!!!!!


Blog kojeg obavezno morate pogledat, ja ga redovito čitam hehe | The Mladichi


KK Šanac ekipa - dečki ludi ko isusi


Maverick


Lik koji ide samnom u razred svira u bendu,a ovo im je stranica


Za sve rockere u duši i srcu,blog od moga frenda Dinka


Za sve rapere u duši i srcu,blog od moga frenda Makija(Maki aka NME)


Ovo je web stranica frenda zvanog iggy


Ovo je web stranica frenda zvanog struja


Blog frenda zvanog Struja


Maki aka NME ima novi blog


Predobar forum moga frenda Struje


Svaštara linkova

Jedna super luda internet igrica
(ako se prijavite prek mojeg linka,
Ja dobivam bodove,tak da please...)
TRAVIAN

Odlična i jeftina trgovina tehnikom
Diskont 24

Jednostavno ubrzavanje kompa
XP Tips&Tricks

Piratski software i hacking
The Viper Files

Dobar forum o kompovima
PC Ekspert

Sve o PC igrama
g a m e r

Overclocking kompa
OVERCLOCKING

Hacking stranica i obrana kompa
The Happy Hacker

Velika software download baza
MajorGeeks

Velika software i games baza
ProjectW

Besplatne torrent baze
TorrentReactor
btjunkie
The Pirate Bay

Moja škola(slabo korišten link)
Tehnička Škola Karlovac

Popis svih hackerskih napada
ikad,updata se redovito
Zone-H



petak, 15.02.2008.

jedna mnogo lijepa pjesmica

All day staring at the ceiling
Making friends with shadows on my wall
All night hearing voices telling me
That I should get some sleep
Because tomorrow might be good for something

Hold on
Feeling like Im headed for a breakdown
And I dont know why

[chorus]

But Im not crazy, Im just a little unwell
I know right now you cant tell
But stay awhile and maybe then youll see
A different side of me
Im not crazy, Im just a little impaired
I know right now you dont care
But soon enough youre gonna think of me
And how I used to be...me

Im talking to myself in public
Dodging glances on the train
And I know, I know theyve all been talking about me
I can hear them whisper
And it makes me think there must be something wrong with me
Out of all the hours thinking
Somehow Ive lost my mind

[chorus]

But Im not crazy, Im just a little unwell
I know right now you cant tell
But stay awhile and maybe then youll see
A different side of me
Im not crazy, Im just a little impaired
I know right now you dont care
But soon enough youre gonna think of me
And how I used to be

Ive been talking in my sleep
Pretty soon theyll come to get me
Yeah, theyre taking me away

[chorus]

But Im not crazy, Im just a little unwell
I know right now you cant tell
But stay awhile and maybe then youll see
A different side of me
Im not crazy, Im just a little impaired
I know right now you dont care
But soon enough youre gonna think of me
And how I used to be

Yeah, how I used to be
How I used to be
Well, Im just a little unwell
How I used to be
How I used to be
Im just a little unwell



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>