< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Oćeš oder nećeš!

Dizajn!

BBB

Click here to get avatars like this!



Čitajte ak vam se da, a ak ne nemojte...
To je sve od mene,
doviđenja!


                

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

                

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
[IMG]http://img84.imageshack.us/img84/5995/dinamorl5gw7.th.png[/IMG]

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img162.imageshack.us/img162/1395/dinamoloptaht5

Majneself

Ja sam Ivan i dolazim iz Jaske. Ak znate di je to super, ak ne marŠŠŠ na edukaciju... :))
Inače, imam čak 8 godina (ne rugaj se, ja sam faca!) i uživam u životu! Bavim se svime i svačime, igram tenis i tak... ma ide, glavno da ne stoji! Mislim da ću se uskoro upisat na nogomet, da malo proširim svoje vidike... LoL... onak, probaj pa ćeš vidjet jel ide il ne! I takoc... fakat neznam kaj još da pišem... Ono, živim sa starcima i sisterkom koja je starija od mene dve godine... i užasno je dosadna, pa ubim se uz nju! A imam još jednu malu mlađu koja mi je zakon jer je draga i ne muči me tolko...

Ako vam se da možete posjetit blog moje švensi sisterke jednim klikom na ovaj linkić:
KLJIK!!

...

[IMG]http://img84.imageshack.us/img84/5995/dinamorl5gw7.th.png[/IMG]

tako malo

Ulazi policajac u poštu i pita prodavačicu:

Imate li markice od četiri dinara?
Imamo.
A koliko koštaju?


Kad je život u pitanju

Trči Mujo gradom sa makazama u ruci kad ga zaustavi Suljo.
- Gdje ćeš bolan Mujo s tim makazama?
- Pusti me bolan, žurim! Javili mi iz bolnice da mi punici život visi na koncu.


Mujo i zlatna ribica

Ulovi Mujo zlatnu ribicu i ribica mu kaže:
- Ako me pustiš ispunit ću ti jednu želju!
Kaže Mujo: "Ne seri!"
I ribica crkne od začepljenja crijeva!


Mujo i Izabela

Došao Mujo u park i vidi on dobru trebu kako sama sjedi na klupi. Dođe do nje i upita:
- Kako se ti zoveš?
- Izabela.
- Iza čega?!?


Fata i teroristi

Mujo se žali Hasi kako mu je Fata otišla u teroriste.
- Pa kako to bolan Mujo?
- Ma neki dan ja prolazim pored kuće, a moja Fata doziva teroriste.
- Pa kako ih doziva?
- Eto, sve viče - SadaMe Huseine!

kraj!
znate da volim dinamo i vi ga pokušjte voliti !!!!!!!!!!!! sve od mene za kraj bang

subota, 21.04.2007.

Franka aka slatkica :))



Ovo ej moja seka Franka koja pleše na jednu od mojih najdražih pjesama... I feel good tj, osjećam se dobro!!! Pogledajte i uživajte, nakon ovakvih slatkih prizora stvarno se čovijek osjeća super smijeh

petak, 13.04.2007.

puši tovare................

Image Hosted by ImageShack.us

puknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucu

. Što radi plavuša na listu papira? - Vozi A 4.
2. Šta mama kaže plavuši prije izlaska? - Ako nisi u krevetu do 22:00 vrati se kući.
3. Zašto plavuša nosi brijači aparat u disco? - Zato jer se tamo brije.
4. Zašto plavuša puzi po dućanu? - Traži niske cijene.
5. Zašto plavuša otvara mlijeko u dućanu? - Jer na tetrapaku piše OTVORI OVDJE.
6. Pitali plavušu koja je razlika između ševe i deve? -"Ne znam, nikad se nisam devila."
7. Zašto plavuša pere veš na dnu mora? - Zato jer Ariel pere dubinski.
8. Što plavuša prvo učini kad se ujutro probudi? - Pokupi stvari i ode doma.
9. Zašto plavuša nosi jogurt oko vrata? - Jer na njemu piše DUKAT.
10. Zašto plavuša pleše ispod semafora? - Zato jer misli da je u discu.
11. Zašto plavuša baca travu na cestu? - Da nahrani zebru.
12. Veslaju dvije plavuše čamac usred livade. Dođe treća i kaže: "E, sad bih vas prevrnula da znam plivati."
13. Koja je razlika između kokoši i plavuše? - Kokoš zna na čijim jajima sjedi.
14. Koja je druga razlika između kokoši i plavuše? - Kokoš mirno sjedi na jajima a plavuša skakuće.
15. Pita jedna plavuša drugu: "Kaj misliš, kak se pravilno veli Irak ili Iran?"
16. Koja je razlika između mačke i plavuše? - Mačka ima sedam života, a plavuša može sedam puta.
17. Koja je druga razlika između mačke i plavuše? Mačka se uvijek dočeka na noge, a plavuša na leđa.
18. Što plavuša kaže kad se probudi ispod krave? "Dečki još ste tu?"
19. Kako znate je li plavuša igrala igrice na kompjutoru? - Po ružu na joysticku.
20. Otkud plavuši kostur u grmu? - Plavuša se igrala skrivaca pa je nikad nisu našli.
21. Zašto plavuša nosi naočale na trbuhu? - Zato jer ima slijepo crijevo.
22. Zašto plavuša ima perja u nosu? - Zato jer je šmrkala koku.
23. Šetaju dvije plavuše parkom i jedna drugoj kaže: "Gle mrtva ptica!". Druga plavuša podigne glavu i pita: "Gdje, gdje?!"
24. Zašto plavuša baca tablete u vodu? Zato jer na njima piše PLIVA.
25. Što je plavuša u BMW-u? Dodatna oprema.
26. Što učini plavuša nakon češljanja? Obuće traperice.
27. Zašto plavuša bježi u kut svoje sobe kad joj je hladno? - Zato jer kut ima dvadeset stupnjeva.
28. Što kažu plavušine noge kad se posvađaju? - "Među nama je svršeno!!!!!!"
29. Dođe plavuša u dućan s tehnikom i pita: "Imate li televizore u boji?" - "Imamo." - "Onda mi dajte jedan zeleni."
30. Zašto plavuše jedu knjigu? - Čitaju u sebi.
31. Što plavuša radi ujutro ispod stabla? - Čeka JUTARNJI LIST.
32. Zašto se vide otisci cipela na plavušinom monitoru? - Zato jer je pokušavala ući na Internet.
33. Zašto plavuša skače s nebodera? - Isprobava nove ALWAYS s krilcima.
34. Što plavuša radi na dnu mora? - Čeka Leonarda Di Caprija.
35. Zašto plavuša baca sat? - Da vidi kako vrijeme leti.
36. Zašto je plavuša ponosna kad složi puzzle za 6 mjeseci? - Zato jer na kutiji piše ZA 3 DO 5 GODINA.
37. Guraju se dvije plavuše na krevetu i jedna padne. Ona na krevetu pozove drugu: "Daj dođi gore, sad ima puno više mjesta."
38. Zašto plavuša u Srbiji nosi špagu kad ide kupiti kruh? Zato jer piše SVEZI HLEB.
39. Koja je razlika između Titanika i plavuše? Na Titaniku se zna koliko je bilo ljudi, a na plavuši ne zna.
40. Što piše plavuši na grobu? "Prvi put legla sama."
41. Zašto se plavuša valja po cesti? Da zavede ležeće policajce.
42. Zašto plavuša kuca po banderi? Zato jer piše da se iznajmljuje stan.
43. Zašto plavuša u ljekarni hoda na prstima? Da ne probudi tablete za spavanje.
44. Zašto se plavuša penje na kucu? Cula je da kuca casti.
45. Koji natpis plavuša najviše mrzi? "Zabranjeno pušenje."
46. Plavuša je imala čak dvije prilike zatrudnjeti. Ali, obje je popušila.
47. Kako plavuša radi pekmez? Guli krafne.
48. Zašto plavuša kupuje bijelu odjeću? Za crne dane.
49. Kuca netko na vrata stana jedne plavuše. Ona pita: "Tko je?" - "Raznosac pizza !" - "Izvrsno, uđi i raznesi je na brzinu."
50. Što plavuša radi s raširenim nogama ispred radijatora? Vlazi zrak.
51. Otkud plavuši novac za video? Prodala je televizor.
52. Što kaže plavuša kad sazna da je trudna? "Joj samo da nije moje!!!"
53. Zašto plavuša ima kockaste sise? Zato jer je zaboravila izvaditi silikone iz kutija.
54. Zašto plavuša ulijeva vodu u kompjutor? Zato jer je htjela surfati po internetu.
55. Idu dvije plavuše ulicom i nađu ogledalce. Prva ga uzme i kaže: "Gle, moja slika !!!", a druga joj ga uzme i kaže: "Joj, što si ružna !!!".
56. Kako posjesti 4 plavuše na jedan stolac? Okreneš ga naopako.
57. Kako znaš da plavuša ne nosi gaćice? Ima perut na cipelama.
58. Zašto plavuša u kinu uvijek sjedi u prvome redu? Voli prva vidjeti film.
59. Zašto plavuša u kinu sjedi u zadnjem redu? Jer tko se zadnji smije, najslađe se smije.
60. Zašto plavuša nosi sat oko noge? Zato jer ide u korak s vremenom.
61. Kojih osam godina je bilo najtežze plavuši? Treci razred osnovne.
62. Što je plavuša učinila da bi imala siguran sex? Zaključala je vrata od auta.
63. Kako plavuša radi abortus? Popne se na krov i ubije rodu.
64. Kako ukrasti plavuši mjesto do prozora? Reci joj: "Gospođice samo vam moj red ide za Karlovac."
65. Koliko je potrebno plavuša da naprave kokice? Tri, jedna drzi lonac, a druge dvije drmaju štednjak.
66. Zašto 17 plavuša čeka vani ispred disca? Zato jer ispod 18 ne smiju ući.
67. Koja je razlika između pametne plavuše i NLO-a? Ima ljudi koji su vidjeli NLO.
68. Koja je razlika između plavuše i pivske boce? Nikakva. Obje su prazne, od vrata prema gore.
69. Što kaze plavuša kad je pitaju radi li joj žmigavac? Radi, ne radi, radi, ne radi ...
70. Kako je plavuša umrla pijući mlijeko? Na nju je pala krava.
71. Zašto plavuša stavlja kocku šecera pod jastuk kad ide na spavanje? Misli da će biti slatka kad se probudi.
72. Zašto plavuša ne zna napisati brojku 11? Ne zna koja jedinica ide prva.
73. Zašto se svađaju dvije plavuše u autu na prvom sjedalu? Svađaju se koja će sjesti do prozora.
74. Što radi plavuša kad drži ruke na ustima? Pokušava zadržati misao.
75. Zašto je dobro imati plavušu kao suvozača? Zato jer uvijek možeš parkirati na mjestu za invalide.
76. Tko prvi padne na zemlju kad se baci s nebodera: plavuša ili crvenokosa? Crvenokosa, zato jer se plavuša izgubi putem.
77. Kako znaš da je fax poslala plavuša? Na njemu je poštanska markica.
78. Zašto plavuše imaju rupice na licu? Zato jer jedu vilicom.
79. Koja je razlika između plavuše i telefona? Upotreba telefona košta samo nekoliko kuna.
80. Zašto plavuša šuti kad vodi ljubav? Mama joj je rekla da ne priča sa strancima.
81. Zašto plavuše ne vole jesti banane? Ne mogu pronaći šlic.
82. Kako se zove plavuša s dvije moždane stanice? Trudnica.
83. Kako umiru plavušine moždane stanice? Usamljene.
84. Koja je oprema potrebna plavuši da pretrči 100 metara? Karta i kompas.
85. Što je rekla plavuša kad je rodila blizance?"O, moj Bože, tko je drugi otac?!?"
86. Zašto je plavuša maknula vrata od zahoda? Da je nitko ne gleda kroz ključaonicu.
87. Zašto plavuša nije htjela biti Jehovin svjedok? Zato jer je rekla da nije vidjela nesreću.
88. Zašto plavuša ne zeli više biti prostitutka? Naljutila se jer je čula da su druge prostitutke dobivale novac.
89. Zašto plavuša nikad nema leda u zamrzivaču? Zato jer ne zna recept.
90. Što je rekla plavuša kad su joj rekli da ima samo zrak u glavi? "Bolje išta, nego ništa"
91. Zašto se plavuša policajka upucala u glavu? Ispalila je metak upozorenja.
92. Što je rekla plavuša pri porodu?"Nadam se da nije moje."
93. Koja je razlika između plavuše i podmornice? Nisu svi bili u podmornici.
94. Zašto plavuša ne voli jesti kisele krastavce? Zato jer ne može zavući glavu u teglu.
95. Kako se zove plavuša s pola mozga? Nadarena.
96. Kako se zove crnka između dvije plavuše? Prevoditeljica.
97. Kako se zove nevina plavuša? Novorođence.
98. Koja je razlika između zahoda i plavuše? Zahod ne ide za tobom nakon obavljene nužde.
99. Kako se zove plavuša na fakultetu? Slučajni prolaznik.
100. Kako se zove plavuša za volanom? Air-bag.
-----------------------------------------------
101. Zašto plavuša vadi mandule? Proširuje poslovni prostor.
__________________
Youtube: Kako dodati Youtube Filmiće na Forum | Online Igrice: Igraj Online Igrice na Forumu, sudjeluj u izazovima
Pravila Ponašanja: Croportal Forum Pravila Ponašanja
Tagovi: Što su tagovi i kako ih dodati


Kristijan
Pogledaj Javni Profil
Posjeti stranicu od korisnika Kristijan
Pronađi još poruka od korisnika Kristijan
Online Igrice
Izazovi Kristijan u Online Igricama

25-04-04, 16:52 #2 (permalink)
CH1
Uvaženi forumas


Datum pridruženja: 22-04-04
Poruka: 613
Reputacija: 23 Re: 100 viceva o plavušama

--------------------------------------------------------------------------------

Zakon! : :


CH1
Pogledaj Javni Profil
Pronađi još poruka od korisnika CH1

25-04-04, 18:42 #3 (permalink)
Kristijan
Administrator




Datum pridruženja: 20-02-04
Lokacija: Zagreb / Dubrava
Godina: 20
Spol:
Poruka: 18,135
Reputacija: 50
Re: 100 viceva o plavušama

--------------------------------------------------------------------------------

imam ja još takvih..imam jedan .txt file od 500 viceva...i to nekoliko .txt fileova..ako netko hoće poslat ću mu
__________________
Youtube: Kako dodati Youtube Filmiće na Forum | Online Igrice: Igraj Online Igrice na Forumu, sudjeluj u izazovima
Pravila Ponašanja: Croportal Forum Pravila Ponašanja
Tagovi: Što su tagovi i kako ih dodati

puknucuhahaha:

boja mojih vremena

govna

četvrtak, 05.04.2007.

5.4.07

hrvatskahrvatskahrvatska5.4.07 idem u češku. kaj nije dobro hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskanuthrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskanutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnut:nutnut:nutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnut

srijeda, 04.04.2007.

ponedjeljak, 02.04.2007.

VICEVI

ludKoja je oprema potrebna plavuši da pretrči 100 metara? Karta i kompas.
85. Što je rekla plavuša kad je rodila blizance?"O, moj Bože, tko je drugi otac?!?"
86. Zašto je plavuša maknula vrata od zahoda? Da je nitko ne gleda kroz ključaonicu.
87. Zašto plavuša nije htjela biti Jehovin svjedok? Zato jer je rekla da nije vidjela nesreću.
88. Zašto plavuša ne zeli više biti prostitutka? Naljutila se jer je čula da su druge prostitutke dobivale novac.
89. Zašto plavuša nikad nema leda u zamrzivaču? Zato jer ne zna recept.
90. Što je rekla plavuša kad su joj rekli da ima samo zrak u glavi? "Bolje išta, nego ništa"
91. Zašto se plavuša policajka upucala u glavu? Ispalila je metak upozorenja.
92. Što je rekla plavuša pri porodu?"Nadam se da nije moje."
93. Koja je razlika između plavuše i podmornice? Nisu svi bili u podmornici.
94. Zašto plavuša ne voli jesti kisele krastavce? Zato jer ne može zavući glavu u teglu.
95. Kako se zove plavuša s pola mozga? Nadarena.
96. Kako se zove crnka između dvije plavuše? Prevoditeljica.
97. Kako se zove nevina plavuša? Novorođence.
98. Koja je razlika između zahoda i plavuše? Zahod ne ide za tobom nakon obavljene nužde.
99. Kako se zove plavuša na fakultetu? Slučajni prolaznik.
100. Kako se zove plavuša za volanom? Air-bag.
-----------------------------------------------lud

pirati s kariba

DINAMO

HARD ROCK HALELLUJAH

I FILE GOOD

DDDDDDDDIIIIIIIIIINNNNNNNNAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOO

O Bože, fala ti kaj purgeri smo mi
O kako bi vi sretni bili da ste purgeri
Lijem krv, a suza nemahrvatska
Ti si boja mojih vena
Neka cijeli svijet sad čuje
To ja volim Dinamo

Ja volim Dinamo, samo Dinamo,
Života mog je sreća sva i ljubav najveća.
--------------------------------------------------------------------------------
Imamo bekove, imamo halfove,
imamo forove, što daju golove!
Hoćemo golove, hoćemo pobjede,
hoćemo titulu, k'o prošle godine!

--------------------------------------------------------------------------------
Zagrebačka zvona zvone,
da pozdrave šampione.
Šampioni plave boje,
prvaci su zemlje svoje!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Dinamo, mi volimo
i za njega živimo!
Bez njega ne bi bili sretni
jer on je ponos grada mog!

--------------------------------------------------------------------------------
Noćas bit će nereda,
noćas bit će ludnica,
evo idu huligani,
zagrebačkih ulica!

--------------------------------------------------------------------------------
Ajmo svi prijatelji moji,
ovu pjesmu zapjevajmo,
sa sjevera nek se ori,
najbolji je Dinamo!

--------------------------------------------------------------------------------
Iz Zagreba nam grupa cijela
i krv nam plavo-bijela,
Hrvatske smo mi sinovi,
odani smo plavoj boji.
Uz Dinamo i uz Boga,
bit` ćemo do groba!

--------------------------------------------------------------------------------
Slušaj sa sjevera kako dolazi,
mi ćemo ga jednog dana vratiti,
sa tribine zauvijek se čuje glas,
strpi se još malo doć će red na nas!

--------------------------------------------------------------------------------
Tko ne voli, joj tko ne voli,
Dinamo sa Save.
Taj će otić, joj taj će otić,
razbijene glave!

--------------------------------------------------------------------------------
Splite zašto plačeš,
reci mi zar su ti o nama pričali?
Noćas bit će samo mali neredi,
Splite zašto plačeš, reci mi.

--------------------------------------------------------------------------------
Naprijed plavi, naprijed plavi, naprijed plavi,
naprijed plavi, naprijed plavi, naprijed plavi,
naprijed plavi lavovi,
vole vas vaši purgeri!
Ooo,ooo,ooo...

--------------------------------------------------------------------------------
Bad Blue Boys, Bad Blue Boys, Bog i konjica,
neka živi Dinamo i majka Hrvatska!

--------------------------------------------------------------------------------
Naprijed plavi, pjesma se ori,
bodri vas cijeli stadion,
tisuće srca,
sad za vas kuca,
jer Dinamo je šampion!
Ale ale,ale ale,ale ale...

--------------------------------------------------------------------------------
Rođen sam na sjeveru,
slušajte me svi,
volim tebe Dinamo,
život si mi ti!!!
Tuče nas policija,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
preboljet ću sve!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Dinamo, Dinamo,
znaj da mi te volimo,
mi smo uz tebe,
mi smo uz tebe,
znaj da nema predaje!

--------------------------------------------------------------------------------
Dinamo, moj Dinamo,
ja volim tebe jako!!!
Dinamo, moj Dinamo,
ja volim tebe jako!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Vjeruj nema života bez Dinama,
dao bih milijardu dolara,
za jedan sekund Dinamovog sjevera!!!
Ooo,ooo...

--------------------------------------------------------------------------------
Ajmo purgeri,
dići ruke i ojevati,
pjesmom Dinamo bodriti,
naikad ne prestati!
Ajmo purgeri,
najjači smo baš najjači,
gdje je Dinamo tu smo mi,
Zagrebu odani!
Ooo,ooo...

--------------------------------------------------------------------------------
Već dugo panduri, uprava nas mrze,
samo zato što volimo Zagreb i Dinamo.
Mi smo Bad Blue Boysi,
čuvari zagrebačke časti,
Katoličke Crkve i Hrvatske!

--------------------------------------------------------------------------------
Znaj da te volim Dinamo ja,
i nek cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...
I opet će se naše pjesme pjevati,
i opet će se naše baklje paliti,
i nek cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...

--------------------------------------------------------------------------------
Ti si ponos mog Zagreba grada,
u kojem zakon purgera vlada,
ja bit ću sa tobom,
i u nebo kad uđem,
ja Dinamo volim jer on mi je suđen!

--------------------------------------------------------------------------------
Viju se zastave i naši šalovi,
Bad Blue Boysi su najbolji,
to će uvijek ostati!

--------------------------------------------------------------------------------
Jaaaaa volim samo Dinamo, ja volim samo Dinamo,
jedina prava ljubav mi je on,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo,
jedina prava ljubav mi je on!

--------------------------------------------------------------------------------
Dinamo,Dinamo, samo Dinamo,
najbolji je on, on je šampion...

--------------------------------------------------------------------------------
Plavi, ajmo sada plavi,
ajmo sada svi,
ale,ale,ale,ale,ale...

--------------------------------------------------------------------------------
I bez obzira na kaznu,
mi ćemo uvijek biti s njim.
Cijela Europa sad drhti
jer mi smo nezadrživi!

--------------------------------------------------------------------------------
Došao je i taj dan,
umro je Partizan.
Umro je, umro je, umro je on,
neće biti šampion!

--------------------------------------------------------------------------------
Dajte nam pive i parizera
jer mi smo navijači Zagreb Dinama!

--------------------------------------------------------------------------------
Hajduče znaj,
svemu je kraj,
odlazi, više se ne vraćaj!

--------------------------------------------------------------------------------
O, Isuse na nebesu,
daj pomozi plavom dresu,
plavom dresu, plavoj boji,
o, Isuse, mi smo tvoji!

--------------------------------------------------------------------------------
Ići ćemo svuda s Dinamom,
nema veze gube il pobijeđuju,
mi smo uvijek tu!

--------------------------------------------------------------------------------

Znaj da te volim Dinamo ja,
i neka cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...
I naše će se pjesme opet pjevati,
i naše će se baklje opet paliti,
i neka cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...
I neka moja pjesma tebi snage da,
Jer samo s tobom sretan bit ću ja,
I neka cijeli svijet zna za to,
ja volim samo Dinamo,
ja volim Dinamo, ja volim Dinamo...



--------------------------------------------------------------------------------

Išli smo sa tobom,
Svaki put daleko,
Tražili smo pobjede,
Nije važno kako,
Dali ste nam pobjede,
Dali ste nam snove,
Igraj igraj Dinamo,
Purgeri te vole,
Igraj igraj Dinamo,
Za pobjede nove,
Igraj Igraj Dinamo,
Purgeri te vole.



--------------------------------------------------------------------------------

Muku muče da nas spriječe,
Spriječiti nas niko neče,
Dinamoooo, Dinamooo.



--------------------------------------------------------------------------------

Dinamo Zagreb, Dinamo Zagreb,
Činiš me sretnim kad tužno je,
Ti stvarno ne znaš kolko te volim,
Dinamo Zagreb volim te/ja.



--------------------------------------------------------------------------------

Rođen sam na sjeveru,
slušajte me svi,
volim tebe Dinamo,
život si mi ti!!!
Tuče nas policija,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
preboljet ću sve!!!
Tučemo policiju,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
pobit/prebit ću ih sve!!!
Dina-dina-dina-dinamo hej,
Dina-dina-dina-dinamo hej.



--------------------------------------------------------------------------------

Samo ti dinamo šampiooooone,
Život dat ću za tebe,
Samo ti dinamo šampiooooone,
Život dat ću za tebe,
La la la la la la…



--------------------------------------------------------------------------------

Ruže su crvene,
Baklje su skrivene,
Slatka je muzika,
Al nije kao,
Volim te dinamooooo,
Ooooo ooooo oooo,
Volim te dinamooooo,
Ooooo ooooo oooo.



--------------------------------------------------------------------------------

Ajmo svi purgeri mojiiiii,
Ovu noć zapjevajmoooo,
Sa sjevera nek se oriiii,
Naaajbolji je Dinamo,
Dinamo, Dinamo, Dinamo, Dinamo,
Je šampion, šampion, šampion.
____________________________________________________________________________________________

nedjelja, 01.04.2007.

pirati s kariba

DINAMO

1789

VICEVI

2. Šta mama kaže plavuši prije izlaska? - Ako nisi u krevetu do 22:00 vrati se kući.
3. Zašto plavuša nosi brijači aparat u disco? - Zato jer se tamo brije.
4. Zašto plavuša puzi po dućanu? - Traži niske cijene.
5. Zašto plavuša otvara mlijeko u dućanu? - Jer na tetrapaku piše OTVORI OVDJE.
6. Pitali plavušu koja je razlika između ševe i deve? -"Ne znam, nikad se nisam devila."
7. Zašto plavuša pere veš na dnu mora? - Zato jer Ariel pere dubinski.
8. Što plavuša prvo učini kad se ujutro probudi? - Pokupi stvari i ode doma.
9. Zašto plavuša nosi jogurt oko vrata? - Jer na njemu piše DUKAT.
10. Zašto plavuša pleše ispod semafora? - Zato jer misli da je u discu.
11. Zašto plavuša baca travu na cestu? - Da nahrani zebru.
12. Veslaju dvije plavuše čamac usred livade. Dođe treća i kaže: "E, sad bih vas prevrnula da znam plivati."
13. Koja je razlika između kokoši i plavuše? - Kokoš zna na čijim jajima sjedi.
14. Koja je druga razlika između kokoši i plavuše? - Kokoš mirno sjedi na jajima a plavuša skakuće.
15. Pita jedna plavuša drugu: "Kaj misliš, kak se pravilno veli Irak ili Iran?"
16. Koja je razlika između mačke i plavuše? - Mačka ima sedam života, a plavuša može sedam puta.
17. Koja je druga razlika između mačke i plavuše? Mačka se uvijek dočeka na noge, a plavuša na leđa.
18. Što plavuša kaže kad se probudi ispod krave? "Dečki još ste tu?"
19. Kako znate je li plavuša igrala igrice na kompjutoru? - Po ružu na joysticku.
20. Otkud plavuši kostur u grmu? - Plavuša se igrala skrivaca pa je nikad nisu našli.
21. Zašto plavuša nosi naočale na trbuhu? - Zato jer ima slijepo crijevo.
22. Zašto plavuša ima perja u nosu? - Zato jer je šmrkala koku.
23. Šetaju dvije plavuše parkom i jedna drugoj kaže: "Gle mrtva ptica!". Druga plavuša podigne glavu i pita: "Gdje, gdje?!"
24. Zašto plavuša baca tablete u vodu? Zato jer na njima piše PLIVA.
25. Što je plavuša u BMW-u? Dodatna oprema.
26. Što učini plavuša nakon češljanja? Obuće traperice.
27. Zašto plavuša bježi u kut svoje sobe kad joj je hladno? - Zato jer kut ima dvadeset stupnjeva.
28. Što kažu plavušine noge kad se posvađaju? - "Među nama je svršeno!!!!!!"
29. Dođe plavuša u dućan s tehnikom i pita: "Imate li televizore u boji?" - "Imamo." - "Onda mi dajte jedan zeleni."
30. Zašto plavuše jedu knjigu? - Čitaju u sebi.
31. Što plavuša radi ujutro ispod stabla? - Čeka JUTARNJI LIST.
32. Zašto se vide otisci cipela na plavušinom monitoru? - Zato jer je pokušavala ući na Internet.
33. Zašto plavuša skače s nebodera? - Isprobava nove ALWAYS s krilcima.
34. Što plavuša radi na dnu mora? - Čeka Leonarda Di Caprija.
35. Zašto plavuša baca sat? - Da vidi kako vrijeme leti.
36. Zašto je plavuša ponosna kad složi puzzle za 6 mjeseci? - Zato jer na kutiji piše ZA 3 DO 5 GODINA.
37. Guraju se dvije plavuše na krevetu i jedna padne. Ona na krevetu pozove drugu: "Daj dođi gore, sad ima puno više mjesta."
38. Zašto plavuša u Srbiji nosi špagu kad ide kupiti kruh? Zato jer piše SVEZI HLEB.
39. Koja je razlika između Titanika i plavuše? Na Titaniku se zna koliko je bilo ljudi, a na plavuši ne zna.
40. Što piše plavuši na grobu? "Prvi put legla sama."
41. Zašto se plavuša valja po cesti? Da zavede ležeće policajce.
42. Zašto plavuša kuca po banderi? Zato jer piše da se iznajmljuje stan.
43. Zašto plavuša u ljekarni hoda na prstima? Da ne probudi tablete za spavanje.
44. Zašto se plavuša penje na kucu? Cula je da kuca casti.
45. Koji natpis plavuša najviše mrzi? "Zabranjeno pušenje."
46. Plavuša je imala čak dvije prilike zatrudnjeti. Ali, obje je popušila.
47. Kako plavuša radi pekmez? Guli krafne.
48. Zašto plavuša kupuje bijelu odjeću? Za crne dane.
49. Kuca netko na vrata stana jedne plavuše. Ona pita: "Tko je?" - "Raznosac pizza !" - "Izvrsno, uđi i raznesi je na brzinu."
50. Što plavuša radi s raširenim nogama ispred radijatora? Vlazi zrak.
51. Otkud plavuši novac za video? Prodala je televizor.
52. Što kaže plavuša kad sazna da je trudna? "Joj samo da nije moje!!!"
53. Zašto plavuša ima kockaste sise? Zato jer je zaboravila izvaditi silikone iz kutija.
54. Zašto plavuša ulijeva vodu u kompjutor? Zato jer je htjela surfati po internetu.
55. Idu dvije plavuše ulicom i nađu ogledalce. Prva ga uzme i kaže: "Gle, moja slika !!!", a druga joj ga uzme i kaže: "Joj, što si ružna !!!".
56. Kako posjesti 4 plavuše na jedan stolac? Okreneš ga naopako.
57. Kako znaš da plavuša ne nosi gaćice? Ima perut na cipelama.
58. Zašto plavuša u kinu uvijek sjedi u prvome redu? Voli prva vidjeti film.
59. Zašto plavuša u kinu sjedi u zadnjem redu? Jer tko se zadnji smije, najslađe se smije.
60. Zašto plavuša nosi sat oko noge? Zato jer ide u korak s vremenom.
61. Kojih osam godina je bilo najtežze plavuši? Treci razred osnovne.
62. Što je plavuša učinila da bi imala siguran sex? Zaključala je vrata od auta.
63. Kako plavuša radi abortus? Popne se na krov i ubije rodu.
64. Kako ukrasti plavuši mjesto do prozora? Reci joj: "Gospođice samo vam moj red ide za Karlovac."
65. Koliko je potrebno plavuša da naprave kokice? Tri, jedna drzi lonac, a druge dvije drmaju štednjak.
66. Zašto 17 plavuša čeka vani ispred disca? Zato jer ispod 18 ne smiju ući.
67. Koja je razlika između pametne plavuše i NLO-a? Ima ljudi koji su vidjeli NLO.
68. Koja je razlika između plavuše i pivske boce? Nikakva. Obje su prazne, od vrata prema gore.
69. Što kaze plavuša kad je pitaju radi li joj žmigavac? Radi, ne radi, radi, ne radi ...
70. Kako je plavuša umrla pijući mlijeko? Na nju je pala krava.
71. Zašto plavuša stavlja kocku šecera pod jastuk kad ide na spavanje? Misli da će biti slatka kad se probudi.
72. Zašto plavuša ne zna napisati brojku 11? Ne zna koja jedinica ide prva.
73. Zašto se svađaju dvije plavuše u autu na prvom sjedalu? Svađaju se koja će sjesti do prozora.
74. Što radi plavuša kad drži ruke na ustima? Pokušava zadržati misao.
75. Zašto je dobro imati plavušu kao suvozača? Zato jer uvijek možeš parkirati na mjestu za invalide.
76. Tko prvi padne na zemlju kad se baci s nebodera: plavuša ili crvenokosa? Crvenokosa, zato jer se plavuša izgubi putem.
77. Kako znaš da je fax poslala plavuša? Na njemu je poštanska markica.
78. Zašto plavuše imaju rupice na licu? Zato jer jedu vilicom.
79. Koja je razlika između plavuše i telefona? Upotreba telefona košta samo nekoliko kuna.
80. Zašto plavuša šuti kad vodi ljubav? Mama joj je rekla da ne priča sa strancima.
81. Zašto plavuše ne vole jesti banane? Ne mogu pronaći šlic.
82. Kako se zove plavuša s dvije moždane stanice? Trudnica.
83. Kako umiru plavušine moždane stanice? Usamljene.
84. Koja je oprema potrebna plavuši da pretrči 100 metara? Karta i kompas.
85. Što je rekla plavuša kad je rodila blizance?"O, moj Bože, tko je drugi otac?!?"
86. Zašto je plavuša maknula vrata od zahoda? Da je nitko ne gleda kroz ključaonicu.
87. Zašto plavuša nije htjela biti Jehovin svjedok? Zato jer je rekla da nije vidjela nesreću.
88. Zašto plavuša ne zeli više biti prostitutka? Naljutila se jer je čula da su druge prostitutke dobivale novac.
89. Zašto plavuša nikad nema leda u zamrzivaču? Zato jer ne zna recept.
90. Što je rekla plavuša kad su joj rekli da ima samo zrak u glavi? "Bolje išta, nego ništa"
91. Zašto se plavuša policajka upucala u glavu? Ispalila je metak upozorenja.
92. Što je rekla plavuša pri porodu?"Nadam se da nije moje."
93. Koja je razlika između plavuše i podmornice? Nisu svi bili u podmornici.
94. Zašto plavuša ne voli jesti kisele krastavce? Zato jer ne može zavući glavu u teglu.
95. Kako se zove plavuša s pola mozga? Nadarena.
96. Kako se zove crnka između dvije plavuše? Prevoditeljica.
97. Kako se zove nevina plavuša? Novorođence.
98. Koja je razlika između zahoda i plavuše? Zahod ne ide za tobom nakon obavljene nužde.
99. Kako se zove plavuša na fakultetu? Slučajni prolaznik.
100. Kako se zove plavuša za volanom? Air-bag.
-----------------------------------------------
101. Zašto plavuša vadi mandule? Proširuje poslovni prostor.
__________________
Youtube: Kako dodati Youtube Filmiće na Forum | Online Igrice: Igraj Online Igrice na Forumu, sudjeluj u izazovima
Pravila Ponašanja: Croportal Forum Pravila Ponašanja
Tagovi: Što su tagovi i kako ih dodati


Kristijan
Pogledaj Javni Profil
Posjeti stranicu od korisnika Kristijan
Pronađi još poruka od korisnika Kristijan
Online Igrice
Izazovi Kristijan u Online Igricama

25-04-04, 16:52 #2 (permalink)
CH1
Uvaženi forumas


Datum pridruženja: 22-04-04
Poruka: 613
Re: 100 viceva o plavušama

--------------------------------------------------------------------------------

Zakon! : :


CH1
Pogledaj Javni Profil
Pronađi još poruka od korisnika CH1

25-04-04, 18:42 #3 (permalink)
Kristijan
Administrator




Datum pridruženja: 20-02-04
Lokacija: Zagreb / Dubrava
Poruka: 17,996

Re: 100 viceva o plavušama

--------------------------------------------------------------------------------

imam ja još takvih..imam jedan .txt file od 500 viceva...i to nekoliko .txt fileova..ako netko hoće poslat ću mu
__________________
Youtube: Kako dodati Youtube Filmiće na Forum | Online Igrice: Igraj Online Igrice na Forumu, sudjeluj u izazovima
Pravila Ponašanja: Croportal Forum Pravila Ponašanja
Tagovi: Što su tagovi i kako ih dodati


Kristijan
Pogledaj Javni Profil
Posjeti stranicu od korisnika Kristijan
Pronađi još poruka od korisnika Kristijan
Online Igrice
Izazovi Kristijan u Online Igricama



Tagovi: vicevi



« Američki vicevi o Yugiću | Bizarne Smrti »

Broj korisnika koji trenutno prate ovu Temu: 1 (0 članova i 1 gosta)



Opcije Teme
Pokaži Verziju za Ispis
Pošalji E-Mailom ovu Stranicu

Pravila poruka
Vi smijete ne otvarati nove teme
Vi smijete ne odgovarati na poruke
Vi smijete ne slati privitke
Vi smijete ne urediti vašu poruku

--------------------------------------------------------------------------------

vB Kod je Uključen
Smajlići Kod je Uključen
[IMG] kod je Uključen
HTML kod je Isključen
Trackbacks are Isključen
Pingbacks are Isključen
Refbacks are Isključen

burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad:bburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad:bburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

http://www.youtube.com/watch?v=TdItwaLrv1U


Relevance
Date Added

View Count
Rating

Refine by Category
All
Autos & Vehicles
Comedy
Entertainment
Film & Animation
Gadgets & Games
Howto & DIY

Music
News & Politics
People & Blogs
Pets & Animals
Sports
Travel & Places
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 ... Next
Did you mean: hard rock hallelujah

misl huuuuuuu

nomahwavethumbupthumbupsmokinburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad:burninmadburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangcerekzujohrvatska:ninmad:burninmad

moja najdraža pjesma

http://video.google.com/url?docid=-6098441004561163546&esrc=gvpl&ev=v&vidurl=http://video.google.com/videoplay%3Fdocid%3D-6098441004561163546&usg=AL29H20B8VUhEiVZLumgiMzsaxRvrlkg4g

moja najdraža pjesma je hard rock halellujahthumbup

Zašto plavuša nosi brijači aparat u disco? - Zato jer se tamo brije.
4. Zašto plavuša puzi po dućanu? - Traži niske cijene.
5. Zašto plavuša otvara mlijeko u dućanu? - Jer na tetrapaku piše OTVORI OVDJE.
6. Pitali plavušu koja je razlika između ševe i deve? -"Ne znam, nikad se nisam devila."
7. Zašto plavuša pere veš na dnu mora? - Zato jer Ariel pere dubinski.
8. Što plavuša prvo učini kad se ujutro probudi? - Pokupi stvari i ode doma.
9. Zašto plavuša nosi jogurt oko vrata? - Jer na njemu piše DUKAT.
10. Zašto plavuša pleše ispod semafora? - Zato jer misli da je u discu.
11. Zašto plavuša baca travu na cestu? - Da nahrani zebru.
12. Veslaju dvije plavuše čamac usred livade. Dođe treća i kaže: "E, sad bih vas prevrnula da znam plivati."
13. Koja je razlika između kokoši i plavuše? - Kokoš zna na čijim jajima sjedi.
14. Koja je druga razlika između kokoši i plavuše? - Kokoš mirno sjedi na jajima a plavuša skakuće.
15. Pita jedna plavuša drugu: "Kaj misliš, kak se pravilno veli Irak ili Iran?"
16. Koja je razlika između mačke i plavuše? - Mačka ima sedam života, a plavuša može sedam puta.
17. Koja je druga razlika između mačke i plavuše? Mačka se uvijek dočeka na noge, a plavuša na leđa.
18. Što plavuša kaže kad se probudi ispod krave? "Dečki još ste tu?"
19. Kako znate je li plavuša igrala igrice na kompjutoru? - Po ružu na joysticku.
20. Otkud plavuši kostur u grmu? - Plavuša se igrala skrivaca pa je nikad nisu našli.
21. Zašto plavuša nosi naočale na trbuhu? - Zato jer ima slijepo crijevo.
22. Zašto plavuša ima perja u nosu? - Zato jer je šmrkala koku.
23. Šetaju dvije plavuše parkom i jedna drugoj kaže: "Gle mrtva ptica!". Druga plavuša podigne glavu i pita: "Gdje, gdje?!"
24. Zašto plavuša baca tablete u vodu? Zato jer na njima piše PLIVA.
25. Što je plavuša u BMW-u? Dodatna oprema.
26. Što učini plavuša nakon češljanja? Obuće traperice.
27. Zašto plavuša bježi u kut svoje sobe kad joj je hladno? - Zato jer kut ima dvadeset stupnjeva.
28. Što kažu plavušine noge kad se posvađaju? - "Među nama je svršeno!!!!!!"
29. Dođe plavuša u dućan s tehnikom i pita: "Imate li televizore u boji?" - "Imamo." - "Onda mi dajte jedan zeleni."
30. Zašto plavuše jedu knjigu? - Čitaju u sebi.
31. Što plavuša radi ujutro ispod stabla? - Čeka JUTARNJI LIST.
32. Zašto se vide otisci cipela na plavušinom monitoru? - Zato jer je pokušavala ući na Internet.
33. Zašto plavuša skače s nebodera? - Isprobava nove ALWAYS s krilcima.
34. Što plavuša radi na dnu mora? - Čeka Leonarda Di Caprija.
35. Zašto plavuša baca sat? - Da vidi kako vrijeme leti.
36. Zašto je plavuša ponosna kad složi puzzle za 6 mjeseci? - Zato jer na kutiji piše ZA 3 DO 5 GODINA.
37. Guraju se dvije plavuše na krevetu i jedna padne. Ona na krevetu pozove drugu: "Daj dođi gore, sad ima puno više mjesta."
38. Zašto plavuša u Srbiji nosi špagu kad ide kupiti kruh? Zato jer piše SVEZI HLEB.
39. Koja je razlika između Titanika i plavuše? Na Titaniku se zna koliko je bilo ljudi, a na plavuši ne zna.
40. Što piše plavuši na grobu? "Prvi put legla sama."
41. Zašto se plavuša valja po cesti? Da zavede ležeće policajce.
42. Zašto plavuša kuca po banderi? Zato jer piše da se iznajmljuje stan.
43. Zašto plavuša u ljekarni hoda na prstima? Da ne probudi tablete za spavanje.
44. Zašto se plavuša penje na kucu? Cula je da kuca casti.
45. Koji natpis plavuša najviše mrzi? "Zabranjeno pušenje."
46. Plavuša je imala čak dvije prilike zatrudnjeti. Ali, obje je popušila.
47. Kako plavuša radi pekmez? Guli krafne.
48. Zašto plavuša kupuje bijelu odjeću? Za crne dane.
49. Kuca netko na vrata stana jedne plavuše. Ona pita: "Tko je?" - "Raznosac pizza !" - "Izvrsno, uđi i raznesi je na brzinu."
50. Što plavuša radi s raširenim nogama ispred radijatora? Vlazi zrak.
51. Otkud plavuši novac za video? Prodala je televizor.
52. Što kaže plavuša kad sazna da je trudna? "Joj samo da nije moje!!!"
53. Zašto plavuša ima kockaste sise? Zato jer je zaboravila izvaditi silikone iz kutija.
54. Zašto plavuša ulijeva vodu u kompjutor? Zato jer je htjela surfati po internetu.
55. Idu dvije plavuše ulicom i nađu ogledalce. Prva ga uzme i kaže: "Gle, moja slika !!!", a druga joj ga uzme i kaže: "Joj, što si ružna !!!".
56. Kako posjesti 4 plavuše na jedan stolac? Okreneš ga naopako.
57. Kako znaš da plavuša ne nosi gaćice? Ima perut na cipelama.
58. Zašto plavuša u kinu uvijek sjedi u prvome redu? Voli prva vidjeti film.
59. Zašto plavuša u kinu sjedi u zadnjem redu? Jer tko se zadnji smije, najslađe se smije.
60. Zašto plavuša nosi sat oko noge? Zato jer ide u korak s vremenom.
61. Kojih osam godina je bilo najtežze plavuši? Treci razred osnovne.
62. Što je plavuša učinila da bi imala siguran sex? Zaključala je vrata od auta.
63. Kako plavuša radi abortus? Popne se na krov i ubije rodu.
64. Kako ukrasti plavuši mjesto do prozora? Reci joj: "Gospođice samo vam moj red ide za Karlovac."
65. Koliko je potrebno plavuša da naprave kokice? Tri, jedna drzi lonac, a druge dvije drmaju štednjak.
66. Zašto 17 plavuša čeka vani ispred disca? Zato jer ispod 18 ne smiju ući.
67. Koja je razlika između pametne plavuše i NLO-a? Ima ljudi koji su vidjeli NLO.
68. Koja je razlika između plavuše i pivske boce? Nikakva. Obje su prazne, od vrata prema gore.
69. Što kaze plavuša kad je pitaju radi li joj žmigavac? Radi, ne radi, radi, ne radi ...
70. Kako je plavuša umrla pijući mlijeko? Na nju je pala krava.
71. Zašto plavuša stavlja kocku šecera pod jastuk kad ide na spavanje? Misli da će biti slatka kad se probudi.
72. Zašto plavuša ne zna napisati brojku 11? Ne zna koja jedinica ide prva.
73. Zašto se svađaju dvije plavuše u autu na prvom sjedalu? Svađaju se koja će sjesti do prozora.
74. Što radi plavuša kad drži ruke na ustima? Pokušava zadržati misao.
75. Zašto je dobro imati plavušu kao suvozača? Zato jer uvijek možeš parkirati na mjestu za invalide.
76. Tko prvi padne na zemlju kad se baci s nebodera: plavuša ili crvenokosa? Crvenokosa, zato jer se plavuša izgubi putem.
77. Kako znaš da je fax poslala plavuša? Na njemu je poštanska markica.
78. Zašto plavuše imaju rupice na licu? Zato jer jedu vilicom.
79. Koja je razlika između plavuše i telefona? Upotreba telefona košta samo nekoliko kuna.
80. Zašto plavuša šuti kad vodi ljubav? Mama joj je rekla da ne priča sa strancima.
81. Zašto plavuše ne vole jesti banane? Ne mogu pronaći šlic.
82. Kako se zove plavuša s dvije moždane stanice? Trudnica.
83. Kako umiru plavušine moždane stanice? Usamljene.
84. Koja je oprema potrebna plavuši da pretrči 100 metara? Karta i kompas.
85. Što je rekla plavuša kad je rodila blizance?"O, moj Bože, tko je drugi otac?!?"
86. Zašto je plavuša maknula vrata od zahoda? Da je nitko ne gleda kroz ključaonicu.
87. Zašto plavuša nije htjela biti Jehovin svjedok? Zato jer je rekla da nije vidjela nesreću.
88. Zašto plavuša ne zeli više biti prostitutka? Naljutila se jer je čula da su druge prostitutke dobivale novac.
89. Zašto plavuša nikad nema leda u zamrzivaču? Zato jer ne zna recept.
90. Što je rekla plavuša kad su joj rekli da ima samo zrak u glavi? "Bolje išta, nego ništa"
91. Zašto se plavuša policajka upucala u glavu? Ispalila je metak upozorenja.
92. Što je rekla plavuša pri porodu?"Nadam se da nije moje."
93. Koja je razlika između plavuše i podmornice? Nisu svi bili u podmornici.
94. Zašto plavuša ne voli jesti kisele krastavce? Zato jer ne može zavući glavu u teglu.
95. Kako se zove plavuša s pola mozga? Nadarena.
96. Kako se zove crnka između dvije plavuše? Prevoditeljica.
97. Kako se zove nevina plavuša? Novorođence.
98. Koja je razlika između zahoda i plavuše? Zahod ne ide za tobom nakon obavljene nužde.
99. Kako se zove plavuša na fakultetu? Slučajni prolaznik.
100. Kako se zove plavuša za volanom? Air-bag.
-----------------------------------------------
101. Zašto plavuša vadi mandule? Proširuje poslovni prostor.
__________________
Youtube: Kako dodati Youtube Filmiće na Forum | Online Igrice: Igraj Online Igrice na Forumu, sudjeluj u izazovima
Pravila Ponašanja: Croportal Forum Pravila Ponašanja
Tagovi: Što su tagovi i kako ih dodati


Kristijan
Pogledaj Javni Profil
Posjeti stranicu od korisnika Kristijan
Pronađi još poruka od korisnika Kristijan
Online Igrice
Izazovi Kristijan u Online Igricama

25-04-04, 16:52 #2 (permalink)
CH1
Uvaženi forumas


Datum pridruženja: 22-04-04
Poruka: 613
Re: 100 viceva o plavušama

--------------------------------------------------------------------------------

Zakon! : :

puknucu ovo vam je moja sestra irma

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.