utorak, 25.04.2006.

Dan je šel, čez gore, čez vode,....

Kolegice moja, sa dva fakulteta završena, kako se to završava rečenica? Ni točke, ni zareza, ničeg. Ti kao intelektualka...morat ću razgovarati sa tvojom Šeficom da te ubaci na neke kratke instrukcije, barem da odradite interpunkcijske znakove. :)
Ok, evo bit ću dobra.smijeh
Što se tiče rolanja, niš od mene za ovaj tjedan. Imam 2 rođendana za obavit, i tutač moram odvesti ''doktoru'' da mi ponovno zablista.
Znaš kad sam ti jučer napisala par redaka o mojo frendici sa zadaćnicom? E pa s njom sam danas bila u gradu. Sjećaš li se da sam ti jednom pričala kako sam sa Tihanom i Majom ostala super nakon srednje i da nas tri imamo tradiciju se vidjeti za naše rođendane? Pa danas smo Tihana i ja kupovale Maji poklon. Bile smo u gradu 3-3,5 sata, od čega smo eventualno 42 min tražile i kupile poklon, a ostatak vremena smo provele uz kavicu (mua) i 2 kuglice sljadoljeda (T.). Kad se nas dve zalaufamo, tome nema kraja. Scenarij ti je uvijek isti, kad sam s T. tračamo M., a kad sam s M. tračamo T. Pretpostavljam kad su njih dve skupa, da sam ja na tapeti. Uglavnom, T. isto kao ni ja, nema baš konde za shopingiranje. Tak da smo ušle u 2 ducana, u trećem kupile poklonče, a onda u četvrti ušle i prošle tek tako, više reda radi. Dobro smo se napričale, nasmijale (trbuh me je bolio od smjeha). Sutra će nas Maja negdje voditi na klopu. Jupiiii!!!!!
Zvala sam te danas na mob da podijelim svoje ushićenje s tobom. Na TV u Parlaonici je gostovala jedna nama omiljena gospa sa naše institucije. Umrla sam od smijeha. Da ti vidiš samo to držanje i impulzivni smješak za vrijeme pričanja.Straaaašno!!!
Nemoj me, nažalost, očekivati sutra, jer nebum uhvatila vremena da ti dodjem. Nadam se da nećeš opet biti u išćekivanju Godoa ujuto. :)
Idem oprati suđe, prošetati pesicu moju i onda na zasluženi odmor jer sutra mi je malo naporan dan.
Laku nooooooć!!!!

- 23:28 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razgovor pisanim putem između dvije prijateljice....
...ajde dođi na doručak uz kavicu...zaboravih ti reći...kaj da kuham danas?...idemo na rolanje...si čula za....:)