posljednji mohikanac

četvrtak, 21.05.2009.

Mir,tako potreban,onaj osjećaj kad polagano lebdiš svojim putevima,a meni najčešće on nedostaje. Svuda trčim,jurim,svima dostupna,svima se moram svidjeti,puna strahova tko će što reći,razmišljanja o budućnosti,strahovanja o mogućim rezultatima.

Ubija u pojam onaj osjećaj kad vrtiš film i vidiš negativne događaje,najcrnju verziju događanja,čak možda i priželjkujem,jer teška srca moram priznati da mi je muž čak nekad i u pravu :) kad kaže da ja volim biti žrtva i da emocionalno ucijenjujem.

Da,volim pomalo kad sam u bedu,slušati tužnu muziku,pa i pokoju suzu pustiti onako bezveze( najčešće) jer tako se osjećam romantično,ubacim se u neke filmove svoje pa maštam.
A,u biti tražim nježnost i brigu,a ujedno ja nju ne nudim baš previše,jerbo mi je to malo bljakasto,moram priznati. Ne volim ljubakanje u javnosti,pa one izjave moj muž ovo,moja žena ono....ali bi voljela ipak malo i tog bljakastog doživjeti :)


A,Bogme nisam ni diplomata,to nikako...jučer mi je muž rekao da je dobio 5 iz komunikacije (šefica mu je dala peticu za odnos sa strankama),a ja sam na to odgovorila: Ti,dobio 5,nije moguće-ti i komunikacija ko nebo i zemlja (on stvarno privatno ima problema sa komunikacijom,po meni). Naravno da se naljutio,pa mi odgovorio da tako i on misli o meni da nisam duhovita,a svi drugi to misle. E,što sam željela to sam i dobila...možda sam trebala prešutjeti,pa se umiljkavati,ali očito nisam mogla :)


Ali,jedina promjena kod mene u ovih 8 godina braka je ta da nisam nastavila raspravu nego sam slegnula ramenima i nastavila gledati film. Ipak sam naučila povući granicu i sdlegnuti ramenima..jer niti ja mogu dokazati da je on nekomunikativan (iako bih mogla hihihi),a on još manje da ja nisam duhovita,jerbo ne bi mogao naći osobu u našem okruženju koja bi mu to potvrdila,osim njegovog tate kojeg najviše sluša.
Sad sam se ispuhala i mogu nastaviti bolovati,na bolovanju sam jerbo imam visoku temp.,bolove u mišićima,opću slabost...da sam u Meksiku stavili bi me odmah u karantenu. Ili kako sam ja greškom svojim kolegama komentirala (mislim,stvarno je bio lapsus :))) stavili bi me u kontejner :))))))))

- 10:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Additional graphics