posljednji mohikanac

utorak, 16.12.2008.

Vrijeme življenja

Dotaknuo sam ti usne
jednom davno
vrijeme ljubavi
mrzio sam te dugo
poslije toga
vrijeme mržnje
pamtio sam dugo poslije toga
tvoje otiske u meni
vrijeme sjećanja
a sad si umrla
vrijeme smrti




Nekako nisam tužan
nekako mi je taj osjećaj dalek
možda umirem i ja
možda
ne želim gubiti vrijeme
tražeći nju u otiscima vremena
koje je nepobitno prošlo
želim živjeti
vrijeme života je sad





Sutra tko zna
neću da se plašim
utvara budućnosti
želim samo sretne stvari
želim sreću
vrijeme sreće
želim da te pamtim po dobru
vrijeme opraštanja
želim te zaboraviti
i živjeti....
samo živjeti

- 22:24 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Additional graphics