posljednji mohikanac

petak, 07.11.2008.

KAD TUGA NAPUSTI KORITO SVOJE

Kažeš mi piši stihove
lagano
Zatvori oči
zaboravi
Kažeš mi poleti
nebeskim svodom
zaboravi krila
Kišobran otvori
prkosi suncu
kišu otjeraj
dotakni mjesec
ozari snove
obojaj ih duginim bojama
Kažeš mi zaboravi
čežnje
ljubavi
Kažeš mi piši stihove
piši o gradu
piši o moru plavom
zaboravi strah
sumnje
Nebom poleti
budi drugačiji
na trenutak
budi galeb Jonathan
Odluči poletjeti
najbrže
samo odluči
i vjeruj
Svojim stihovima
kao krilima
poleti brzo
i ne boj se visine
niti dna
piši i leti ovim nebom
svojim perom ocrtaj svoju dušu
zarobljenu okovima
stvarnosti
SVE TO BIH,SAMO DANAS JE TUGA NAPUSTILA KORITO SVOJE,
DANAS MI JE TAKAV DAN,DAN KAD SMRT NE IZGLEDA STRAŠNO,DANAS MI JE DAN KAD OSJEĆAM TUGU.

- 15:57 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Additional graphics