Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> ~ Sometimes some people get me wrong ~ - My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPic~ Sometimes some people get me wrong ~Image and video hosting by TinyPic
18.11.2009. - 20:53

Hey piplsi !!!
Vratila se ja da,da ... nisam napustila svijet blogera..oh ne !!! Ipak nemam toliko hrabrosti.
Ako ste skužili,a sigurno jeste smijeh jako sam dobre volje,više nisam u nekakvim deprama..ili šta je to već bilo.
A i pišem lijepo sve s velikim slovima !!!
Uglavnom danas mi je bio jedan od boljih dana.Stigla sam sve lijepo naučiti,sve sjeda na svoje,ma ide to sretan.
Još se tražim..i priznajem da mi se ne sviđa previše u gimnaziji.Ne ne želim se prebaciti..samo jednostavno..nije više kako je prije bilo.
Sada učim jer to moram..ne mogu pronaći neki predmet koji me baš zanima i veselim mu se..hm nema ga!
Najdraži predmet mi je fizika,ali ne mislim se baviti njom dalje u životu..a idu mi i jezici..
Ma dosta o školi..Ljubav?! Ne neću ni o njoj..A nema je..to je tako..ne stignem ja to..trčat za nekime tko me ne doživljava..ma uzalud truda i vremena.
Ne znam što bih vam još napisala..ali opet želim post u svome stilu...opširan..nisam od onih koji napišu par redova...aaa preteški sam ja filozof za takvo što !!!belj
Stavit ću popis stvari..o meni neke sitnice..koje me čine ovako čudnom..pa evo :

PRIZNAJEM da sam postala pesimist
PRIZNAJEM da sam se samo jednom zapravo zaljubila
PRIZNAJEM da me većina ne shvaća
PRIZNAJEM da obožava rukomet i košarku
PRIZNAJEM da znam biti bahata i umišljena prema nekima
PRIZNAJEM da mi se doslovno gadi jedna osoba iz razreda
PRIZNAJEM da mi ne ide matematika
PRIZNAJEM da trenutno nemam najboljeg prijatelja
PRIZNAJEM da sam veliki detaljist
PRIZNAJEM da sam ovisna o higijeni
PRIZNAJEM da obožavam kišu
PRIZNAJEM da želim ubrzati vrijeme
PRIZNAJEM da sam drugačija
PRIZNAJEM da dosta stvari shvaćam ozbiljno
PRIZNAJEM da često mislim o svojoj smrti
PRIZNAJEM da sam čudna biljka
PRIZNAJEM da sam jako iskrena i otvorena
PRIZNAJEM da previše pričam
PRIZNAJEM da obožavam velike gradove
PRIZNAJEM da jedva čekam selidbu
PRIZNAJEM da sam ovisna o odjeći,modnim dodatcima i obući
PRIZNAJEM da mi se sviđa moj stil
PRIZNAJEM da nisam uvijek prihvaćena
PRIZNAJEM da sam mnogima trn u oku
PRIZNAJEM da previše opraštam
PRIZNAJEM da se najviše mogu ljutiti 2 dana (provjereno)
PRIZNAJEM da želim uspijeti

ZNAM da sam drugačija i to mi se jako sviđa.Budite ono što jeste,ne dajte da vam drugi upravljaju životom,jer vi ste jedini vladari svoga života.Imajte hrabrosti iznijeti svoje mišljenje i stilove.
Ugledajte se na mene. Ne pogađa me ništa što kažu za mene.Imam svoj stil i nitko me neće promijeniti !!!

by: ~Princess Tara~
KISSES



| Komentiraj 87 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.